quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt overigens ook een "speciale blik" in je ogen. Vergelijkbaar met kinderen uit inteeltgezinnen.
Ik zou je in ieder geval niet in een kamer zonder toezicht laten met mijn herdershond.
Tevens Sticky.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we dit gewoon het centrale HS stopt dingen in zijn neus topic maken?
OK. Maar dan wil ik ook verzoekjes kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we dit gewoon het centrale HS stopt dingen in zijn neus topic maken?
Moet je minder gaan snuiven, gij verslaafde onmens!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Heatseeker het volgende:
WTF dit is toch forum 49? Kappen met geouwehoer en foto's plaatsen van jezelf!
Mijn neus doet pijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Toen ik klein was heb ik wel eens een knikker in mijn neus gepropt, de huisarts moest hem later die dag verwijderen.
Ben militar ik mag heul geen drugs gebruikenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Moet je minder gaan snuiven, gij verslaafde onmens!
Vinden je mede militairen het ook zo gaaf als jij dingen in je neus stopt? Handgranaten, AK47's en kogels enzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ben militar ik mag heul geen drugs gebruiken.
Uiteraardquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vinden je mede militairen het ook zo gaaf als jij dingen in je neus stopt? Handgranaten, AK47's en kogels enzo.
Je doet het toch echt zelf hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Heatseeker het volgende:
WTF dit is toch forum 49? Kappen met geouwehoer en foto's plaatsen van jezelf!
Mijn neus doet pijn.
True, al doe ik het om jullie te vermaken in de hoop dat het aanstekelijk is en andere users ook gaan experimenteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je doet het toch echt zelf hoor
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:25 schreef honkbalknuppel het volgende:
Is dit echt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |