SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hulde aan jouw bijdrage!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:18 schreef Revdog het volgende:
[ afbeelding ]
Sensor + Kabel van een multimeter. Nu zit er allemaal stof in m'n neus![]()
Hulde aan m'n oude webcam
Dat ik mezelf hier voor lul zet is al heel wat, gezien de reactie's. Maar in vredesnaam een gebruikte tampon. Als jij nou eerst wat foto's post van jezelf met dingen in je neus, ga ik misschien wel een tampon zonder verpakking in me neus douwen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:23 schreef FrancesTheMute het volgende:
[..]
een gebruikte!
verder: geweldig topic!![]()
ziek bn lichamelijk of geestelijk niet in orde: zo ~ als een hond; daar word ik ~ van dat staat me gruwelijk tegenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef IJsbergsla het volgende:
Wer-ken werˇken werkte, h gewerkt 1 bezig zijn, zijn krachten gebruiken: aan een roman ~ 2 betaalde arbeid verrichten, een beroep uitoefenen: waar werk je?; werk ze! werk prettig! 3 uitwerking hebben: op de zenuwen ~ invloed uitoefenen op 4 krimpen en uitzetten van hout door weersinvloeden || iets naar binnen ~ opeten; iem de kamer uit ~ maken dat hij de kamer verlaat
Ben je verkouden ? Er komen allemaal dingen uit je neus namelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ziek bn lichamelijk of geestelijk niet in orde: zo ~ als een hond; daar word ik ~ van dat staat me gruwelijk tegen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef WurM het volgende:
Beetje matige webcam, maar:
[ afbeelding ]
Een wasknijper met ingebouwd ledje... Lang leve beurzen
HS, wanneer maak jij weer een leuke reeks ?quote:
Zodra me vriendin de deur uit is, en ik dingen in huis kan vinden wat in me neusgaten pas.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:34 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
HS, wanneer maak jij weer een leuke reeks ?![]()
Een bierflesje pastte bij mij trouwens ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zodra me vriendin de deur uit is, en ik dingen in huis kan vinden wat in me neusgaten pas.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |