Ik zie het nu, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Die wyccie, die kleine opdonder, zit zeker weer in een ander slowchattopic te chatten.
Geen kleur, na mijn kleine test ben ik ermee opgehoudenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zéér bekende man. Heb er even geen naam bij
Yep, eigenlijk een actiefotoquote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet eruit als een voetbalscheidsrechter, maar is het een architect?
Hij staat op een locatie waar iets naar zijn ideeën wordt gebouwd? Italië?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Rem Koolhaas
Volgens mij wordt hier gegoogled. Hoe kom je zo ineens van scheidsrechter bij architect?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet eruit als een voetbalscheidsrechter, maar is het een architect?
Brainwavequote:Op zondag 15 maart 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij wordt hier gegoogled. Hoe kom je zo ineens van scheidsrechter bij architect?
Nee, dat is het fijne aan dit topic.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef qonmann het volgende:
Kun je plaatjes googlen tegenwoordig ? , ik loop achter
Maar wel een filmmeneer?quote:
Zijn oorspronkelijke nationaliteit was Frans maar dat is van generlei betekenis, daar zul je in de Verenigde Staten niemand over horen.quote:
Natuurlijk niet, dat is een land dat groot is geworden door immigrantenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn oorspronkelijke nationaliteit was Frans maar dat is van generlei betekenis, daar zul je in de Verenigde Staten niemand over horen.
Deze meneer is zo'n grote dat de Amerikanen dat ook liever zouden vergeten.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is een land dat groot is geworden door immigranten![]()
Je ziet nog bijna dagelijks werk van deze man.quote:Kunnen we een hint krijgen qua werkveld van deze man
Tekenaar?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Je ziet nog bijna dagelijks werk van deze man.
De Koploper is wel van zijn bureau. Meneer ontwierp ook wereldberoemde logo's en verpakkingen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Het is vast een treinontwerper en misschien hebben we wel de hondenkop aan hem te danken. Maar ik weet het verder niet. Het lijkt me ook sterk dat ik vrijwel dagelijks iets van hem tegenkom. Ik zit zelden in een trein.
Ik blijf nog héél even op, ok?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Zullen wij dan ook maar naar bed gaan, wyccie?
jij plaatst vaak plaatjes die niemand van de aanwezige radertjes weetquote:Op zondag 15 maart 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat doet meneer Bokko hier? Mijn plaatje is nog niet geraden,
Meneer Bokko biedt zijn verontschuldigingen aan.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat doet meneer Bokko hier? Mijn plaatje is nog niet geraden,
Hahaquote:Op zondag 15 maart 2009 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde eerst een plaatje van een ietwat minder bekende architect dan Koolhaas doen maar was bang dat niemand die zou kennen.
Natuurlijk niet..quote:Op zondag 15 maart 2009 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hee geen ruzie maken hier he?
Een oh-ja-tje, toch?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet meer meeraden, ik heb meneer gegoogled voordat ik vannacht ging slapen
Heeft die meneer het logo van Shell ontworpen?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan niet meer meeraden, ik heb meneer gegoogled voordat ik vannacht ging slapen
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft die meneer het logo van Shell ontworpen?
Meneer was industrieel ontwerper. Die trein van eerder is ook een ontwerp van hen. Hij ontwierp auto's , vliegtuigen, greyhoundbussen, koelkasten, sigarettenpakjes, logo's etc. Vaak wordt ook beweerd dat hij het klassieke Coca-cola-flesje ontworpen heeft, maar da is nie.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ken geen 'Amerikaanse' grafische vormgevers, en al helemaal niet in zwart-wit.
Hahah nee. ik denk het ook nietquote:Op maandag 16 maart 2009 23:03 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar die is het duidelijk niet. Warhol ziet er niet uit alsof hij trambestuurder zou kunnen zijn.
Dat weet iedereenquote:Op maandag 16 maart 2009 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik weet wel wie de uitvinder van Cola is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |