quote:Op zondag 15 maart 2009 00:23 schreef qonmann het volgende:
Aha
Er valt weer wat te raden in the near future
Oh, dat dacht ik ffquote:
Hij ziet er wel uit als een graaier.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou ook nog een bankier kunnen zijn of zo.
Ik begreep niet waar dat 'Herman' vandaan kwam.quote:
Hij ziet er uit als een Herman.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begreep niet waar dat 'Herman' vandaan kwam.
Geen Marokkanen-bash-topic op zaterdagavond?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is er niets aan de hand op dit forum. Zoals gebruikelijk.
Geloof het niet, maar daar zou ik toch langsscrollenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Marokkanen-bash-topic op zaterdagavond?
Nee hoor, lijkt niet eens. Hij was wel een filmer.quote:
Zij maakten samen filmsquote:Op zondag 15 maart 2009 01:07 schreef qonmann het volgende:
Pim de la Para is die andere, lijkt wel ..
Ik zie het nu, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Die wyccie, die kleine opdonder, zit zeker weer in een ander slowchattopic te chatten.
Geen kleur, na mijn kleine test ben ik ermee opgehoudenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zéér bekende man. Heb er even geen naam bij
Yep, eigenlijk een actiefotoquote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet eruit als een voetbalscheidsrechter, maar is het een architect?
Hij staat op een locatie waar iets naar zijn ideeën wordt gebouwd? Italië?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Rem Koolhaas
Volgens mij wordt hier gegoogled. Hoe kom je zo ineens van scheidsrechter bij architect?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet eruit als een voetbalscheidsrechter, maar is het een architect?
Brainwavequote:Op zondag 15 maart 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij wordt hier gegoogled. Hoe kom je zo ineens van scheidsrechter bij architect?
Nee, dat is het fijne aan dit topic.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef qonmann het volgende:
Kun je plaatjes googlen tegenwoordig ? , ik loop achter
Maar wel een filmmeneer?quote:
Zijn oorspronkelijke nationaliteit was Frans maar dat is van generlei betekenis, daar zul je in de Verenigde Staten niemand over horen.quote:
Natuurlijk niet, dat is een land dat groot is geworden door immigrantenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn oorspronkelijke nationaliteit was Frans maar dat is van generlei betekenis, daar zul je in de Verenigde Staten niemand over horen.
Deze meneer is zo'n grote dat de Amerikanen dat ook liever zouden vergeten.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is een land dat groot is geworden door immigranten![]()
Je ziet nog bijna dagelijks werk van deze man.quote:Kunnen we een hint krijgen qua werkveld van deze man
Tekenaar?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Je ziet nog bijna dagelijks werk van deze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |