Oké. Wat ga jij dan doen tijdens de meet van AKQSC?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:12 schreef wyccie het volgende:
Wat zij gaan doen, weet ik niet.
Ook met capuchon?quote:Ik heb ook een zwarte!
Afhankelijk van de dag: waarschijnlijk werken, trainen of luieren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké. Wat ga jij dan doen tijdens de meet van AKQSC?
Nee, maar hij is wel heel zacht.quote:Ook met capuchon?
Je moet wel oppassen met trainen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dag: waarschijnlijk werken, trainen of luieren.
Die van mij was gratis.quote:Nee, maar hij is wel heel zacht.
Waarvoor/waarom?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet wel oppassen met trainen hoor![]()
Hotel?quote:Die van mij was gratis.
Als je teveel traint zijn je schoenen met een beetje pech net voor De Vierdaags versleten. Je wilt niet zulke afstanden lopen op nieuwe schoenenquote:
Op m'n werk gekregen.quote:[..]
Hotel?
Hmmm je hebt ook wel gelijk...en ik heb net nieuwe.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je teveel traint zijn je schoenen met een beetje pech net voor De Vierdaags versleten. Je wilt niet zulke afstanden lopen op nieuwe schoenen![]()
Oranje past bij groen, roze past bij zwart. Waren de kleuren 'persoonlijk'?quote:Op m'n werk gekregen.
[ afbeelding ]
Ik was bijna de enige die een zwarte kreeg. M'n collega's kregen een gifgoene, knaloranje of een zuurstokroze.
Als het goeie zijn, red je dat dan tot en met De Vierdaagse?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmmm je hebt ook wel gelijk...en ik heb net nieuwe.
Zwart was de meest gewilde. Op de afdeling waar ze verdeeld en ingepakt werden had bijna iedereen een zwarte. Degene die mij de laatste zwarte toebedeelde was mij kennelijk gunstig gezindquote:[..]
Oranje past bij groen, roze past bij zwart. Waren de kleuren 'persoonlijk'?
Ik mag hopen dat ze goed zijn! Ik heb er niet op bezuinigd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Als het goeie zijn, red je dat dan tot en met De Vierdaagse?
Jullie hebben een eigen inpakafdeling?quote:Zwart was de meest gewilde. Op de afdeling waar ze verdeeld en ingepakt werden had bijna iedereen een zwarte. Degene die mij de laatste zwarte toebedeelde was mij kennelijk gunstig gezind
Tot aan De Vierdaagse? Dat is toch veel te weinig?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:48 schreef wyccie het volgende:
Maar ik ga er wel zeker nog zo'n 200 tot 300 km mee lopen.
Ik ben een rendierquote:[..]
Jullie hebben een eigen inpakafdeling?Je werkt voor de kerstman!
Het is minder dan ik loop in dezelfde periode.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:00 schreef wyccie het volgende:
Is dat echt te weinig?
Ieder jaar zie je dan op het journaal ook deelnemers waarbij het bloed in de schoenen klotst.quote:Ik lees ook over mensen die maar eens in de twee weken trainen.
Waarom loop je dan ook zo veel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is minder dan ik loop in dezelfde periode.
Ik kan beter nadenken als ik loop ipv fiets en je ziet veel meer.quote:
Pfff dat is wel veel zeg.... niets voor mij. Al heb ik vroeger wel meegedaan aan meerdere edities van de schoolwandelvierdaagse.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net weer een kilometertje of 8 afgelegd
Hij is te karakteristiek om onherkenbaar te zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Het was toch best wel een onherkenbaar plaatje?
Waarom?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan mag Wickedangel een nieuw plaatje posten
Is dat die film waarin een stel mannen zich doodeet in een landhuisquote:Op zondag 15 maart 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren La Grande Bouffe gezien. Wat een tijdverspilling was dat.
Ja. Veel geschreeuw en gelach. Geen acteerwerk.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die film waarin een stel mannen zich doodeet in een landhuis
Heel lang geleden gezien. Een nogal trage film volgens mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren La Grande Bouffe gezien. Wat een tijdverspilling was dat.
Dat niet eens zozeer, maar het gaat gewoon nergens heen. Opeens zijn ze allemaal dood, en dan ook op zo'n manier waarvan je denkt 'Aha, ok?!'.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Heel lang geleden gezien. Een nogal trage film volgens mij.
Met Michel Piccoli toch ook? Ik haat Michel Piccoli. Daarom heb ik de film waarschijnlijk nooit gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ja. Veel geschreeuw en gelach. Geen acteerwerk.
Voor klachten over de OP moet je bij wyccie zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom staat ie dan niet in de OP?
Wat heeft hij jou misdaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Met Michel Piccoli toch ook? Ik haat Michel Piccoli. Daarom heb ik de film waarschijnlijk nooit gezien.
Hij speelt altijd dezelfde rol, die van weirdo. Na twee keer weet je het welquote:
Ik heb hem niet eerder gezien, denk ik. Het waren allemaal werido's in de film.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hij speelt altijd dezelfde rol, die van weirdo. Na twee keer weet je het wel
Oeh, waar?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zometeen post ik wel een nieuw plaatje. Even kijken wat er op het forum aan de hand is
De klachtenbriefjes moeten gewoon in de klachtenbrievenbus gedponeerd worden.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor klachten over de OP moet je bij wyccie zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:23 schreef qonmann het volgende:
Aha
Er valt weer wat te raden in the near future
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |