Ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Hallo? Ik ben er alleen als versiering?
Ik heb hoofdpijnquote:Dat doe je nou altijd, hè
Ik ben oogverblindendquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moeten we jou aan de muur hangen? Ben je daar mooi genoeg voor?
Moe? Jij doet toch helemaal niets tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ben te moe om iets te kunnen bedenken.
Trustenquote:Ik luister nog even de soundtrack van Slumdog Millionaire af, daarna ga ik plat.
Om de leegte te vullen heb ik nu twee baantjes, en ga ik vrijwilligerswerk doen. Plus ook nog elke week trainen voor de Vierdaagse.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Moe? Jij doet toch helemaal niets tegenwoordig?
quote:Trusten
Dat was gisteren Scrut. Het is hier vandaag al de hele dag grijs en miezerig... bah. Gelukkig hoef ik vandaag niet naar buiten... we blijven lekker binnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt in Enschede beter weer te zijn dan in Amsterdam
Wat was het gister lekker hè? Ik ben nu wel snotverkoudenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was gisteren Scrut. Het is hier vandaag al de hele dag grijs en miezerig... bah. Gelukkig hoef ik vandaag niet naar buiten... we blijven lekker binnen.
Heelijk... al ben ik niet heel veel buiten geweest, maar het was wel heerlijk. Morgen wordt het weer beter heb ik gehoord.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat was het gister lekker hè? Ik ben nu wel snotverkouden
Hier regent het nog wel een beetje maar het lijkt al wat lichter te worden. Morgen en zaterdag worden heel lekker als je de voorspellingen mag geloven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heelijk... al ben ik niet heel veel buiten geweest, maar het was wel heerlijk. Morgen wordt het weer beter heb ik gehoord.
Ja je wordt ook meteen een stuk vrolijker als de zon schijntquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier regent het nog wel een beetje maar het lijkt al wat lichter te worden. Morgen en zaterdag worden heel lekker als je de voorspellingen mag geloven.Zo lekker om de kracht van de zon weer eens te voelen. Gister was iedereen in de stad vrolijk
Ook, maar voornamelijk toneelstukken. Daar is hij dus niet het bekendst van.quote:
Meneer is de geestelijk vader van Pooh.quote:
Dat méén je niet.quote:
Ik ben niet alwetend, so shoot mequote:
Zie je wel? Heb ik toch een beetje gelijkquote:Disney kreeg dus wel de rechten.
Ben jij een dochter van Tokay?quote:Een naam, mensen, ik wil een naam!
Als je de hik hebt kun je echt niet slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de hik en ik ga (alweer) slapen.
Jij zou 'm liever in een vestje zien?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:03 schreef wyccie het volgende:
Het is Gutenberg.![]()
Ik vind het ook maar een raar apenpakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |