Oh, dat dacht ik ffquote:
Hij ziet er wel uit als een graaier.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou ook nog een bankier kunnen zijn of zo.
Ik begreep niet waar dat 'Herman' vandaan kwam.quote:
Hij ziet er uit als een Herman.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik begreep niet waar dat 'Herman' vandaan kwam.
Geen Marokkanen-bash-topic op zaterdagavond?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is er niets aan de hand op dit forum. Zoals gebruikelijk.
Geloof het niet, maar daar zou ik toch langsscrollenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Marokkanen-bash-topic op zaterdagavond?
Nee hoor, lijkt niet eens. Hij was wel een filmer.quote:
Zij maakten samen filmsquote:Op zondag 15 maart 2009 01:07 schreef qonmann het volgende:
Pim de la Para is die andere, lijkt wel ..
Ik zie het nu, hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef wyccie het volgende:
Die wyccie, die kleine opdonder, zit zeker weer in een ander slowchattopic te chatten.
Geen kleur, na mijn kleine test ben ik ermee opgehoudenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zéér bekende man. Heb er even geen naam bij
Yep, eigenlijk een actiefotoquote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet eruit als een voetbalscheidsrechter, maar is het een architect?
Hij staat op een locatie waar iets naar zijn ideeën wordt gebouwd? Italië?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Rem Koolhaas
Volgens mij wordt hier gegoogled. Hoe kom je zo ineens van scheidsrechter bij architect?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet eruit als een voetbalscheidsrechter, maar is het een architect?
Brainwavequote:Op zondag 15 maart 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij wordt hier gegoogled. Hoe kom je zo ineens van scheidsrechter bij architect?
Nee, dat is het fijne aan dit topic.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:37 schreef qonmann het volgende:
Kun je plaatjes googlen tegenwoordig ? , ik loop achter
Maar wel een filmmeneer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |