Ja, ik denk dat er wel te onderhandelen valt, maar van 75 euro naar 50 euro is wel een enorme dalingquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Misschien kun je een lagere prijs onderhandelen. Dat deden wij ook vaak bij m'n vorige opleiding als we de seminarweken moesten organiseren en allemaal workshops moesten regelen voor een zeeeer laag budget.
Maar dat past natuurlijk niet in het snel en makkelijk iets regelen.
Moorddiner klinkt heel leuk!
Wij hadden dan nog het geluk dat het voor studenten was en dat veel workshopmensen dan toch wel bereid zijn om een stuk lager te gaan zitten met de prijs. Heel nobel van ze.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er wel te onderhandelen valt, maar van 75 euro naar 50 euro is wel een enorme daling
Moorddiner is leuk voor mensen die van toneelspelen houden en die er echt in op gaan.
Ik werk op een accountantskantoor.
dus.
Maar hoe is het met jou?
Ja, die bedrijven denken natuurlijk dat we bulken van het geld, dus die gaan echt niet lager zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:00 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wij hadden dan nog het geluk dat het voor studenten was en dat veel workshopmensen dan toch wel bereid zijn om een stuk lager te gaan zitten met de prijs. Heel nobel van ze.Maar of dat voor een bedrijfsuitje ook zo lukt is vast weer een ander verhaal.
Veel stereotype saaie accountants als collega's dat je dat zo zegt?![]()
Met mij gaat het wel okay. Ik moet zo maar eens verder met studeren. *schop onder kont*
Watersporten met accountants? Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn of haar hobby...quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is iets als dit uitermate geschikt...
http://www.dutchwaterdreams.com/
Met een beetje mazzel verdrinken een paar van die grijze muizen en kunnen daar een aantal jong, snel en wilde accounts voor in de plaats komen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef Litpho het volgende:
Watersporten met accountants? Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn of haar hobby...
Ik nog niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:49 schreef Godtje het volgende:
thuis
Hehheh, ja dat dacht ik ook toen ik het lasquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef TwistedDarling het volgende:
School vindt 19.000 gulden in kast
Dat overkomt mij nou nooit, zo'n vondst.![]()
Achja, ik ben al blij als ik een vergeten briefje van 10 euro terugvind. Maar zelfs dat overkomt me zelden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh, ja dat dacht ik ook toen ik het las
Dat is m'n eigen schuld trouwens. Had ik maar vergeetachtiger moeten zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Achja, ik ben al blij als ik een vergeten briefje van 10 euro terugvind. Maar zelfs dat overkomt me zelden.
Meer moeten hamsterenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is m'n eigen schuld trouwens. Had ik maar vergeetachtiger moeten zijn.
Ik ben er aan toe, druk op het werk, en dan je nog 20% voelen is niet tof.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:10 schreef Q. het volgende:
Zo. Bijna weekend.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er aan toe, druk op het werk, en dan je nog 20% voelen is niet tof.
Ik doelde meer op het gezondheidsaspect. Mobieltjes van het werk staan in de vakantie gewoon uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zo'n el cheapo mobieltje van het werk, ik heb geen bereik daar. Dus qua drukte zal het wel meevallen. En mijn darmen hebben gewoon verse vis nodig, dus dat komt wel goed
Welcome to the clubquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen ander mobieltje dan van het werk
En die gezondheid, ach, geting used to it. Het is al bijna anderhalf jaar zo...dus verbetering verwacht ik eigenlijk niet meer
Doe nou niehietquote:
Sorry, ik kwam hem tegen in een 'heul lang niet geluisterd' mapje...quote:
Wat een organisatietalent, als je zelf daarvoor een mapje hebt!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam hem tegen in een 'heul lang niet geluisterd' mapje...
Ook ik heb mijn autistische trekjes...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een organisatietalent, als je zelf daarvoor een mapje hebt!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam hem tegen in een 'heul lang niet geluisterd' mapje...
OMFGquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat een organisatietalent, als je zelf daarvoor een mapje hebt!
Hoera voor leven in het verleden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 19:22 schreef nectarientje het volgende:
'Vroegah' toen seks nog vies was,
Gewoon zelf tekenenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:22 schreef nectarientje het volgende:
'avond!
Ik heb het goede voornemen om vanavond eens te kijken wat voor een zooi de vorige bewoners op het gangzoldertje gelegd hebben. 'Vroegah' toen seks nog vies was, gras groen en ik een meter kleiner, vond ik het altijd super om op behang te kunnen tekenen. Ik weet dat er zeker wel wat rollen behang liggen, kan ik die nog aan een school of kdv aanbieden of ben ik dan hopeloos ouderwets en tekent de peuter van tegenwoordig niet meer op behang?
Een deurposter maken van mezelfquote:
Jammer hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 19:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een deurposter maken van mezelf
De buit is teleurstellend overigens.. behang, tegels en een restje van het laminaat dat in de keuken ligt.
Gelukkig ben ik zelf veel te chaotisch voor zulke mapjes.quote:
Je kunt altijd bellen/mailen om te vragen of ze het toevallig kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:22 schreef nectarientje het volgende:
'avond!
Ik heb het goede voornemen om vanavond eens te kijken wat voor een zooi de vorige bewoners op het gangzoldertje gelegd hebben. 'Vroegah' toen seks nog vies was, gras groen en ik een meter kleiner, vond ik het altijd super om op behang te kunnen tekenen. Ik weet dat er zeker wel wat rollen behang liggen, kan ik die nog aan een school of kdv aanbieden of ben ik dan hopeloos ouderwets en tekent de peuter van tegenwoordig niet meer op behang?
Geen 19.000 gulden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
De buit is teleurstellend overigens.. behang, tegels en een restje van het laminaat dat in de keuken ligt.
Ik bedoelde ook meer dat ik getrouwd ben met een freakquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf veel te chaotisch voor zulke mapjes.
Dat had ik je ook kunnen vertellen.... Je vergeet het expansievat trouwensquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En wat voor freak!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik getrouwd ben met een freak
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik bedoelde ook meer dat ik getrouwd ben met een freak
Ja, zeg het eens...quote:
Een freak die een mapje 'al heel lang niet meer geluisterd' heeft en dat het dus inherent is aan de naamgeving dat dat mapje een behoorlijk dynamische inhoud heeft!quote:
quote:
Jij gaat er weer zondermeer vanuit dat dat positief bedoeld wasquote:
Hij heeft door die opmerking echt wel wat krediet in moeten leverenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Een freak die een mapje 'al heel lang niet meer geluisterd' heeft en dat het dus inherent is aan de naamgeving dat dat mapje een behoorlijk dynamische inhoud heeft!
Gezien het saldo kan ik het hebben...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:59 schreef MissMSX het volgende:
Hij heeft door die opmerking echt wel wat krediet in moeten leveren
Goed om te horen dat die kredietcrisis niet daar toeslaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het saldo kan ik het hebben...
Die ervaring leert dat het snel afgelopen kan zijn. Nou ja, we kunnen ons huwelijk altijd nog laten nationaliseren...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Betamacx het volgende:
Goed om te horen dat die kredietcrisis niet daar toeslaat
dat denk je...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het saldo kan ik het hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |