Je kunt altijd bellen/mailen om te vragen of ze het toevallig kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:22 schreef nectarientje het volgende:
'avond!
Ik heb het goede voornemen om vanavond eens te kijken wat voor een zooi de vorige bewoners op het gangzoldertje gelegd hebben. 'Vroegah' toen seks nog vies was, gras groen en ik een meter kleiner, vond ik het altijd super om op behang te kunnen tekenen. Ik weet dat er zeker wel wat rollen behang liggen, kan ik die nog aan een school of kdv aanbieden of ben ik dan hopeloos ouderwets en tekent de peuter van tegenwoordig niet meer op behang?
Geen 19.000 gulden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een deurposter maken van mezelf
De buit is teleurstellend overigens.. behang, tegels en een restje van het laminaat dat in de keuken ligt.
Ik bedoelde ook meer dat ik getrouwd ben met een freakquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zelf veel te chaotisch voor zulke mapjes.
Dat had ik je ook kunnen vertellen.... Je vergeet het expansievat trouwensquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een deurposter maken van mezelf
De buit is teleurstellend overigens.. behang, tegels en een restje van het laminaat dat in de keuken ligt.
En wat voor freak!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik getrouwd ben met een freak
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
Ja, zeg het eens...quote:
Een freak die een mapje 'al heel lang niet meer geluisterd' heeft en dat het dus inherent is aan de naamgeving dat dat mapje een behoorlijk dynamische inhoud heeft!quote:
quote:
Jij gaat er weer zondermeer vanuit dat dat positief bedoeld wasquote:
Hij heeft door die opmerking echt wel wat krediet in moeten leverenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:57 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Een freak die een mapje 'al heel lang niet meer geluisterd' heeft en dat het dus inherent is aan de naamgeving dat dat mapje een behoorlijk dynamische inhoud heeft!
Gezien het saldo kan ik het hebben...quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:59 schreef MissMSX het volgende:
Hij heeft door die opmerking echt wel wat krediet in moeten leveren
Goed om te horen dat die kredietcrisis niet daar toeslaatquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het saldo kan ik het hebben...
Die ervaring leert dat het snel afgelopen kan zijn. Nou ja, we kunnen ons huwelijk altijd nog laten nationaliseren...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef Betamacx het volgende:
Goed om te horen dat die kredietcrisis niet daar toeslaat
dat denk je...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het saldo kan ik het hebben...
Mmmz... Is meneer Rouvoet daar wel zo blij mee?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ervaring leert dat het snel afgelopen kan zijn. Nou ja, we kunnen ons huwelijk altijd nog laten nationaliseren...
Arme jij! *aai*quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is een groot voorstander van huwelijken!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef Betamacx het volgende:
Mmmz... Is meneer Rouvoet daar wel zo blij mee?
Maar om ze nou te nationaliseren... Aan de andere kant, hoe groot wil je als minister je span of control hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is een groot voorstander van huwelijken!
De tendens van de laatste jaren is dat die niet groot genoeg kan zijn blijkbaar...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Betamacx het volgende:
Maar om ze nou te nationaliseren... Aan de andere kant, hoe groot wil je als minister je span of control hebben
Hoe groter de span of control, hoe kleiner de pikkiesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tendens van de laatste jaren is dat die niet groot genoeg kan zijn blijkbaar...
Pikkies vallen buiten mijn span of attention...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Betamacx het volgende:
Hoe groter de span of control, hoe kleiner de pikkies
André! Is that you?quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Het gezin. De hoeksteen van de samenleving...
. Wanneer werp je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Het gezin. De hoeksteen van de samenleving...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |