Pinnen kan bij zo ongeveer ieder postkantoor, herkenbaar aan een grote rode T met daarboven een horizontale streep. Let wel: bij de meeste pinautomaten kun je niet 24 uur per dag terecht. Als je aankomt op Narita, is er in ieder geval een pinautomaat. We hebben ook vrij veel met een creditcard gedaan, ging ook prima.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Lovedoodle het volgende:
Dit jaar ga ik naar Japan. Ik weet alleen niet hoe ik het met geld moet regelen, kan je daar pinnen of w/a? Nog enige tips voor hotspots?
Wij hadden twee heeeeeeel grote rugzakken bij ons. Bij Disney zag ik dat er een service was om gekochte spullen naar huis te sturen, verder weet ik het niet. Ik heb er niet op gelet, omdat we dus die extra rugzakken al bij ons hadden.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Lovedoodle het volgende:
Dat is wel handig? Kan de zooi die ik in Japan koop ook gewoon direct naar Nederland sturen? Ik ga namelijk backpacken maar ben wel van plan een aantal winkels leeg te kopen :3
Kan... als je geld over hebt. Is erg prijzig namelijk. Gewoon een grote backpack/koffer meenemen inderdaad en maar halfvol stoppen als je weg gaat. Dan kan je aardig wat in rotzooi meenemenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Lovedoodle het volgende:
Dat is wel handig? Kan de zooi die ik in Japan koop ook gewoon direct naar Nederland sturen? Ik ga namelijk backpacken maar ben wel van plan een aantal winkels leeg te kopen :3
Oh en bij de 7-eleven supermarktjes (alleen 7-eleven!) kun je ook gewoon pinnen met een nederlands pasje. Kost je een euro per keer ofzo, maar verder tegen de gewone wisselkoers van dat momentquote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Lovedoodle het volgende:
Dit jaar ga ik naar Japan. Ik weet alleen niet hoe ik het met geld moet regelen, kan je daar pinnen of w/a? Nog enige tips voor hotspots?
Ik heb altijd gepind bij de 7-11 supermarkten. Overal te vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Lovedoodle het volgende:
Het was dat ik de reis naar istanbul gewonnen had, maar anders....business class: gordijntje ertussen en dat is het danquote:Op woensdag 8 april 2009 18:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik vlieg ook nooooooooooooooooit meer met KLM. Hopeloze, ouwe bende tegen belachelijke tarieven
Had ik dat maar geweten..quote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Oh en bij de 7-eleven supermarktjes (alleen 7-eleven!) kun je ook gewoon pinnen met een nederlands pasje. Kost je een euro per keer ofzo, maar verder tegen de gewone wisselkoers van dat moment.
idd..quote:Die 7-elevens zitten echt overal.
Dat was vorig jaar net nieuwe sinds maart - april. Kon toen nog niet bij alle 711s terecht, maar het stond er wel aangekondigd dat het mogelijk ging zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Had ik dat maar geweten..![]()
Of is dat nieuw?
Ik vrees van welquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef speknek het volgende:
Die ken ik heul nie. Nou moet ik zeker terug!
Ach...vorig jaar was het wel te doen. Warm en vochtig, dat wel.quote:Op zondag 12 april 2009 16:45 schreef Crashcat het volgende:
Ik kijk niet uit naar mijn zomervakantie in juli hier...
Is dat niet altijd zo?quote:Op zondag 12 april 2009 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach...vorig jaar was het wel te doen. Warm en vochtig, dat wel.
Ja, maar ik vond het zelf wel vol te houden. Gewoon luchtig kleden en veel drinken.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het zelf wel vol te houden. Gewoon luchtig kleden en veel drinken.
Ik heb zo'n beetje elk drankje in die automaten wel geprobeerd. Ik vond Pocari Sweat (na me over de naam te hebben heengezet) het beste wegdrinken!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |