RS4 vind ik echt een mooie bakquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Haha, ik houd wel van racertjes (ook qua automobielen), maar je moet er echt mee uitkijken.
Heb ooit eens een Audi RS4 gereden, 160 km/h in z'n derde versnelling. Dat is zeer rap voor een straatauto
Ik wil wel met een rustige motor beginnen, maar ik moet wel goed zitten met m'n rug en er waren maar twee motoren die goed zaten voor me
In totaal twee keer die RS4 gereden de avant versie. Met achterin een kleedje voor de Labradorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef solidworks het volgende:
[..]
RS4 vind ik echt een mooie bak
Ik ben ook wel van het racen, met die R6 een wedstrijdje gehouden met een Corvette Z06, heerlijk! Maar oh, als je opeens moet remmen dan knijp je toch even je billen samen om nog net even wat extra grip op het zadel te krijgenTerwijl de bestuurder van de auto relaxt zn radio bedient en veilig in zn 5 puntsgordel hangt... verschil moet er zijn
Er zijn natuurlijk altijd van die sjonnies die als eerste motor een R1 of een 1000rr willen rijden. Die komen vaak van een koude kermis thuis omdat ze deze amper door de bocht krijgen of dat ze de motor 'nerveus' vinden.
Loserquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat in mijn geval nog de meeste PK's zaten in een Iveco bestelbus(180 maar liefst, vooral leeg ging dat ding wel van z'n plek als een idioot
)
Ik zou ook wel een nieuwe motor willen, maar zelfs een 2dehands valt momenteel niet echt in het budget (eerst mn huis echt opknappen en wat sparenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
In totaal twee keer die RS4 gereden de avant versie. Met achterin een kleedje voor de Labrador
Dat ding plakt op de weg, rijdt fantastisch, binnen no time zit je op de 160 km/h en dan maar meteen in de zes gooien om te 'cruisen'.
Het probleem met z'n snelle auto/motor, is dat je veel te snel te hard gaat rijden en dat kan gewoon goed mis gaan. Ik wil wel die nieuwe R6, ik denk echter niet dat 't een verstandige keuze is
Heb jij eigenlijk al lang je rijbewijs?
Ik zou m graag willen, alleen niet betalenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:19 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Loser
Sorry
Zolang de auto maar rijdt zoals jij wilt dat 'ie rijdt, ik stap graag nog in die 420pk krachtige Audi, maar zelf zou ik 'm niet willen.
Ik werd er ook voor betaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Niks mis met rondtuffen en er nog voor betaald worden ook.
Belg, met je proper.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Zo'n auto wil je echt niet hebben, je kan er echt niet rustig mee rijden. Of je rijdt jezelf dood, of je raakt je rijbewijs kwijt.
Ik wilde 'm eerst ook, nu niet meer
Geef mij maar gewoon een propere seden (BMW 5of een Audi A6 met luchtvering) en een leuke sportauto (AM DBS
) en nog eens een toffe klassieker (MB 300 SL Gullwing
)
Met zo'n hok van bijna drie meter hoog rij je ook niet echt rustig harder dan 130, kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Zo'n auto wil je echt niet hebben, je kan er echt niet rustig mee rijden. Of je rijdt jezelf dood, of je raakt je rijbewijs kwijt.
Dan 130 kilogram? Dan 130 jaar? Dan 130 Roepies?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Met zo'n hok van bijna drie meter hoog rij je ook niet echt rustig harder dan 130, kan ik je vertellen.
Mijlen per milliseconde, nou goed?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan 130 kilogram? Dan 130 jaar? Dan 130 Roepies?
Tweehonderd kilometer langs de Franse zuidkust met wind van opzij ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Hehe.
Die 'bussen' zijn een ramp om in te rijden. Eén zuchtje wind en dat ding waait bijna weg
Hellegatsplein is dan erg leuk
Mn vader had anders een mooie Volkswagen Transporter TDI, weliswaar gevoelig voor wind, maar altijd heerlijk mee gereden. Totdat mn broertje m total loss reed...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Hehe.
Die 'bussen' zijn een ramp om in te rijden. Eén zuchtje wind en dat ding waait bijna weg
Hellegatsplein is dan erg leuk
Supertramp heeft ooit nog 's een liedje over jou geschreven, dreamer heette het geloof ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Geef mij maar gewoon een propere seden (BMW 5of een Audi A6 met luchtvering) en een leuke sportauto (AM DBS
) en nog eens een toffe klassieker (MB 300 SL Gullwing
)
En dat kan niet altijd, daarom heb ik ook voor jou gekozen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:17 schreef Tammeh het volgende:
Rizz, schatje, je wil teveel.
genoegen nemen met minder? Maar rizzeau, dat heeft Tammeh toch gedaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En dat kan niet altijd, daarom heb ik ook voor jou gekozen.
Ik denk 't ook ja. And it's not me.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
een van jullie slaapt op de bank vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |