Worden Breezers nog stééds verkocht ja?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dinsdag en een breezer orange, hoe fout
Ja nee, een vriend niet dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Janssen
Te vet
Vriendinnen kosten inderdaad veel tijd en geld
Zo duur ben ik niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:33 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zo duur ben ik niet hoor
En voor de bijdehante personen hier, ja ik ben goedkoop
Ik heb 't wel voor je over hoor![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Zo ver zijn we nog niet hoor.![]()
Maar nu moet ik naar de tandarts.
Nope, tis geen brommer helm. Daar heb ik toen wel op gelet, zeker omdat ik nogal eens harder reed dan ik eigenlijk zou mogen. Bovendien vind ik het erg dom op te besparen op veiligheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk ook nog 's een 'brommerhelm'? (niet ECE 22.05 gekeurd, of wel maar dan toch van inferieure kwaliteit en dus op hogere snelheden veel minder veilig)
Je hebt al een mooie uitverkoop gemist trouwens, Divmo afgelopen weekend, en op de recente motorbeurs in Utrecht had je ook leuke zaken kunnen doen.
Haha, geen echtelijke ruziesquote:
Het was zelfs een scooterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Haha, geen echtelijke ruzies
Gewoon elkaar een beetje jennen, is ze wel van me gewend
@ Solid, op zulke dingen moet je inderdaad niet bezuinigen, en op op opgevoerde brommers rijden is zeer foei
Ik denk dat ik na de zomervakantie eens een intake rijtest of wat dan ook pak, ik heb nu ook 't motorvirus te pakken
Het is meer in trant van tijd en geld, ben pas halverwege augustus klaar met m'n stage en er komt binnenkort waarschijnlijk een 'nieuwe' auto.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef solidworks het volgende:
[..]
Het was zelfs een scooter
Mn broertje ruilt zn R6 in voor een R1... volgende week moet ik toch echt even een ritje maken op zn nieuwe motor... even testen![]()
Zou overigens proberen voor de zomer te beginnen met lessen. Het rijdt veel relaxter als het droog is, zou overigens niet op het heetst van de dag lessen. In de herfst en winter is het allemaal niet zo relaxt op de motor, zeker niet als je lekker wil lessen.
Nu is een R1 niet echt een motor om mee te beginnenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is meer in trant van tijd en geld, ben pas halverwege augustus klaar met m'n stage en er komt binnenkort waarschijnlijk een 'nieuwe' auto.
Ik zat pas geleden op de R1, die zit echt goed. Samen met een scooter van Yamaha zaten die het best voor m'n rug![]()
Heb een beetje last van een zwakke rug
Klopt, nu zei die verkoper dat de R6 ong. hetzelfde zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:21 schreef solidworks het volgende:
[..]
Nu is een R1 niet echt een motor om mee te beginnen
Ik mag de r6 van mn broer wel eens meenemen voor een ritje, maar je gaat zo snel te hard... 180 in zn 3 en dan heb je nog 3 versnellingen over. Misschien dat het maar goed is dat ik er zelf geen heb.. t roze papiertje heb ik hard nodig voor mn werk. Neemt niet weg dat racers erg leuk zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Klopt, nu zei die verkoper dat de R6 ong. hetzelfde zit.
Maar ik vind dat ook niet echt een propere brommer om mee te starten
Of je moet een goede vaste pols hebben.
Haha, ik houd wel van racertjes (ook qua automobielen), maar je moet er echt mee uitkijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef solidworks het volgende:
[..]
Ik mag de r6 van mn broer wel eens meenemen voor een ritje, maar je gaat zo snel te hard... 180 in zn 3 en dan heb je nog 3 versnellingen over. Misschien dat het maar goed is dat ik er zelf geen heb.. t roze papiertje heb ik hard nodig voor mn werk. Neemt niet weg dat racers erg leuk zijnHeb inderdaad gemerkt dat ze heel fel op hun gas zijn.
Maar de Virago van mn moeder zoeft heerlijk over de dijkjes en landweggetjes hier in de omgeving. Veel vermogen onderin dus niet zo panisch schakelen, gewoon heerlijk 'glijden' over de weg... oh oh, was het maar weer zomer !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |