Huiliequote:
Rrrrr.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:06 schreef Rossdale het volgende:
Maandagmorgen!
Nog maar 5 dagen tot het weekend!!! En mijn eerste motorles
Waar? Dan doe ik ook even meequote:Op maandag 16 maart 2009 08:18 schreef Rossdale het volgende:
Het is motoropstapdag dus iedereen kan gratis een proeflesje krijgen
Maar lijkt me wel tof. Ik wil ook erg graag motorrijles gaan nemen maar ik heb geen plaats om een motor neer te zetten. Voor de deur met zo'n zak er overheen vind ik niks iig
http://www.motorrijschool(...)en/3-motor-opstapdagquote:Op maandag 16 maart 2009 08:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Waar? Dan doe ik ook even mee
Moet ook nog eens m'n rijbewijs A halen.
Beetje ver wegquote:Op maandag 16 maart 2009 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.motorrijschool(...)en/3-motor-opstapdag
Ik ga zaterdag van 10:00 tot 10:30.
Breda-motormeet?!
koop eerst eens een nieuwe helm.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Beetje ver weg
Ik ga er nog over nadenken
Puick plan.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
koop eerst eens een nieuwe helm.
Ik wil ook een nieuwe helm, die ik nu heb is helemaal gaar... maar die heb ik al sinds mn 16de.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
koop eerst eens een nieuwe helm.
Dan is het waarschijnlijk ook nog 's een 'brommerhelm'? (niet ECE 22.05 gekeurd, of wel maar dan toch van inferieure kwaliteit en dus op hogere snelheden veel minder veilig)quote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef solidworks het volgende:
Ik wil ook een nieuwe helm, die ik nu heb is helemaal gaar... maar die heb ik al sinds mn 16de.
Met de lente op komst weinig kans dat er een mooie uitverkoop ergens is
Daar wilde ik afgelopen weekend ook nog even naartoe, maar een maat van me kon geen leuke auto regelen om daar naartoe te gaan...quote:Op maandag 16 maart 2009 18:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk ook nog 's een 'brommerhelm'? (niet ECE 22.05 gekeurd, of wel maar dan toch van inferieure kwaliteit en dus op hogere snelheden veel minder veilig)
Je hebt al een mooie uitverkoop gemist trouwens, Divmo afgelopen weekend, en op de recente motorbeurs in Utrecht had je ook leuke zaken kunnen doen.
Je moet ook op de motor gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 18:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Daar wilde ik afgelopen weekend ook nog even naartoe, maar een maat van me kon geen leuke auto regelen om daar naartoe te gaan...
De prutser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |