Sterkte koekiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens de griep. Nog geen slok water blijft binnenboord.
Oh mehn, ik mag hopen dat het bij mij ook niet anderhalve week duurt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Tammeh het volgende:
Dat is rot Kuuk! Ik ben d'r net vanaf na 1,5 week bed + 2 doktersbezoekjes. Beterschap!
Kun jij niet even langskomen met wat beschuiten?? Die van mij heb ik net weggegooid, die zijn in 2007 vergaanquote:
Die heb ik nog wel denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun jij niet even langskomen met wat beschuiten?? Die van mij heb ik net weggegooid, die zijn in 2007 vergaan
Dat hoop ik ook niet voor je. Niet vanuit gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mehn, ik mag hopen dat het bij mij ook niet anderhalve week duurt.
Ow?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet voor je. Niet vanuit gaan.![]()
En anders komen Rizz en ik gewoon even een fruitmandje brengen.
Ah je leven wordt voor je ingepland, de relatie loopt voorspoedig zie ikquote:
Ik merk 't. Dadelijk mag ik zelf niet meer beslissen waar ik met wie naartoe gaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah je leven wordt voor je ingepland, de relatie loopt voorspoedig zie ik
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik merk 't. Dadelijk mag ik zelf niet meer beslissen waar ik met wie naartoe ga
Dat is waar, maar koffie is geen fruitmandquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Stel je niet aan.We zouden toch nog koffie gaan doen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar koffie is geen fruitmand
Ik heb pas geleden al met een zieke gezeten, heb geen zin om zelf ziek te wordenquote:
Dat word je echt niet hoor. Je hebt al die bacillen allang doorstaan (met dank aan mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden al met een zieke gezeten, heb geen zin om zelf ziek te worden
We gaan wel langs als K. weer beter is.
Puick.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:40 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat word je echt niet hoor. Je hebt al die bacillen allang doorstaan (met dank aan mij.).
Maar da's goed.
Wat ben je toch een dotje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Die heb ik nog wel denk ikZit alleen nu helaas niet in Breda
Anders was ik ze komen brengen
Okidoki.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Puick.
K., laat maar weten wanneer je weer beter bent.
Dat wist je helegaar wel! Alleen is 't al kéílang geleden dat dat ter sprake kwam.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Okidoki.
Komen jullie langs voor koffie dan? Dat wist ik helegaar niet. Maar jullie zijn welkom heur.
Je stelde 't zelf voor mutsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Okidoki.
Komen jullie langs voor koffie dan? Dat wist ik helegaar niet. Maar jullie zijn welkom heur.
En zo geschiedde... Was op tijd in Amsterdam alleen zat het verkeer naar Zevenbergen niet helemaal mee (overigens net niet geflitst... zag net op tijd zo'n zwarte apparaat op de vangrail die daar niet thuis leek te horen). Vreselijke trage vrachtwagens op de leuke binnendoor weggetjes zorgden er voor dat ik om 12.02 bij het gemeentehuis was. Jullie raden het vast al... DONKER, DEUR DICHT!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef solidworks het volgende:
...
Wie telt er mee naar het weekend ?
Ik ga voor: 3 uur en 20 minuten !
En ??? Heb je me gehoord ? Ik heb heel hard "ROSSDALE !!!" geroepen en 3 keer getoeterd !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zal straks naar je zwaaien wanneer je in de buurt van Zevenbergen bent, ik zit nu in Klundert
Nog erm... 5 uur en 16 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:16 schreef solidworks het volgende:
[..]
En zo geschiedde... Was op tijd in Amsterdam alleen zat het verkeer naar Zevenbergen niet helemaal mee (overigens net niet geflitst... zag net op tijd zo'n zwarte apparaat op de vangrail die daar niet thuis leek te horen). Vreselijke trage vrachtwagens op de leuke binnendoor weggetjes zorgden er voor dat ik om 12.02 bij het gemeentehuis was. Jullie raden het vast al... DONKER, DEUR DICHT!
Irritante ambtenaren! Gelukkig kon ik de post aan de beveiliging geven en was er nog iemand die wilde tekenen voor ontvangst... maar grrrr !
Gelukkig zit ik nu thuis te wachten tot mn eitjes klaar zijn voor mijn grande club sandwich![]()
[..]
En ??? Heb je me gehoord ? Ik heb heel hard "ROSSDALE !!!" geroepen en 3 keer getoeterd !Ik dacht al iets te horen inderdaad, maar het kon ook gewoon de wind zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:14 schreef Tammeh het volgende:
Dat wist je helegaar wel! Alleen is 't al kéílang geleden dat dat ter sprake kwam.
Ik word oud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |