Volgens mij heeft ook praktisch alle horeca in Breda dezelfde eigenaar... Vind terras ook erg leuk in de zomer, maar daar is het nu te koud (en te nat) voor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het bij 't Hart op het terras altijd wel erg geslaagdZelfde voor Samsam maargoed die werken samen, ze hebben hetzelfde personeel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Tammeh het volgende:
Klopt. De eigenaar van bijv. De Suykerkist bezit ook de Groene Sael en zo nog iets. M'n pa kent die vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind kroegbazen altijd maar een beetje boefjes...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef solidworks het volgende:
[..]Ik de brouwerijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind kroegbazen altijd maar een beetje boefjes...
- NAC Breda -
die vooral!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef solidworks het volgende:
[..]
en niet te vergeten de overheid
Kan kloppen dat je me hier niet voorbij hebt zien komen... ben niet echt een actieve poster.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Ritchie het volgende:
[..]
die vooral!
Maar... volgens mij heb ik jou nog niet eerder voorbij zien komen in deze mooie Breda reeks...
Vertel, Bier? NAC?
Ik zal straks naar je zwaaien wanneer je in de buurt van Zevenbergen bent, ik zit nu in Klundertquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef solidworks het volgende:
Damn, ik ga weer misbruikt worden als koerier... mag ik van Leusden naar Amsterdam (noord) en dan door naar Zevenbergen. En natuurlijk terug naar Breda... hopelijk vallen de files mee vandaag want anders gaat het niet lukken alle pakketjes voor 12 uur af te leveren.
Pluspunt is wel dat als het meezit ik om 13.00 weer thuis zit
Wie telt er mee naar het weekend ?
Ik ga voor: 3 uur en 20 minuten !
Oei, Klundert... dat is toch vlakbij Frans Bauer ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zal straks naar je zwaaien wanneer je in de buurt van Zevenbergen bent, ik zit nu in Klundert
Nog erm... 5 uur en 16 minuten
Geen ideequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:52 schreef solidworks het volgende:
[..]
Oei, Klundert... dat is toch vlakbij Frans Bauer ?
Was een grapje, Frans woont in Fijnaart...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen ideeHet is de buitenwijk van Moerdijk City jeweets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JD de 2e. Succes!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef solidworks het volgende:
Damn, ik ga weer misbruikt worden als koerier... mag ik van Leusden naar Amsterdam (noord) en dan door naar Zevenbergen. En natuurlijk terug naar Breda... hopelijk vallen de files mee vandaag want anders gaat het niet lukken alle pakketjes voor 12 uur af te leveren.
Pluspunt is wel dat als het meezit ik om 13.00 weer thuis zit
Wie telt er mee naar het weekend ?
Ik ga voor: 3 uur en 20 minuten !
Dat is rot Kuuk! Ik ben d'r net vanaf na 1,5 week bed + 2 doktersbezoekjes. Beterschap!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb trouwens de griep. Nog geen slok water blijft binnenboord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |