Pastasaus: --> drie blikjes tomatenpuree met daar ui en prei en winterpeen doorheen en wat water en kruiden en dan in laten dikken tijdens het koken. Zit daar vet in? Geen idee?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor pastasaus heb je, Greys? Als dat ook al vet bevat, zou ik zeggen: laat die feta maar hangen. Los van het feit dat ei en feta me een ranzige combi lijkt
En kap eens met die eierkoeken, ga eens wat substantieler eten dan crackers met slankie!
Door jouw pastasaus zit geen vet! Echt 0%! Misschien dan nog een tartaartje of wat mager gehakt door de saus?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Muis, die TT![]()
[..]
Pastasaus: --> drie blikjes tomatenpuree met daar ui en prei en winterpeen doorheen en wat water en kruiden en dan in laten dikken tijdens het koken. Zit daar vet in? Geen idee?
Feta zal ik laten zitten. Ik hou het wel bij wat ei door de sla en wat tomaat en komkommer.
Eierkoeken: kap ik nog even niet mee, sorryIk moet een manier zien te vinden die voor mij te doen is zonder te flippen en weer naar mijn sigaretten te grijpen. Die eierkoek - ik zal het vanaf nu bij 1 per dag houden - is voor mij tijdens lijnen iets 'lekkers, zodat ik niet het idee heb dat ik mezelf aan het kwellen ben
Ik ken mezelf, anders hou ik het niet vol. Ontbijten kan/doe ik nooit, dus ik ben al blij dat ik dan een eierkoek eet voordat ik ga werken.
En dat zegt me dus - nog steeds helaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:03 schreef conleche het volgende:
Greys: Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs!!
Nou ja... wéér serieus... eigenlijk als ik eerlijk ben nu pas voor het eerst.quote:Wel goed dat je weer serieus bezig bent!
Oke. Even simpele vraag:quote:Ik zou als lunch bv een stukje koud vlees met een salade meenemen, of had je nu geen koelkast op het werk?
Ohhhhhhhhhh ja, sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Door jouw pastasaus zit geen vet! Echt 0%! Misschien dan nog een tartaartje of wat mager gehakt door de saus?
Heel goed van jullie! Heel crisisbewust!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:21 schreef Laureline het volgende:
Wij gaan vandaag als uitdaging(spannend leven hier
) alle restjes groente en kliekjes opmaken bij het avondeten, ipv naar de winkel. We hebben nu als maaltijdsoep bedacht: spinazie-broccolisoep met gefruite uitjes en stukjes magere rookworst. Kan toch wel?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Even een Vik-je-bent-stoer-zoen nog snel![]()
Tot later!
Minilotje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Het zit er weer op voor vandaag. Het meeste ging goed, andere dingen iets minder. Maar ik oefen gewoon flink door deze week en dan gaat het volgende week vast beter. Wel grappig: ik moest op een gegeven moment zinnen afmaken en toen meende ik 'bananenbier' te horen
Maar dat bestaat niet, dus ik zo van: "haha, ik hoor bananenbier, maar dat slaat nergens op, dus..." en zij zo van: "ja het is wel bananenbier hoor!"
.
al hadden we hier ook een user die zwoer bij roomboter en andere dingen uit grootmoeders keuken; wie was dat ook alweer?
D'r is niks mis met roomboterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Het zit er weer op voor vandaag. Het meeste ging goed, andere dingen iets minder. Maar ik oefen gewoon flink door deze week en dan gaat het volgende week vast beter. Wel grappig: ik moest op een gegeven moment zinnen afmaken en toen meende ik 'bananenbier' te horen
Maar dat bestaat niet, dus ik zo van: "haha, ik hoor bananenbier, maar dat slaat nergens op, dus..." en zij zo van: "ja het is wel bananenbier hoor!"
.
@ cc: ik ben best ongeduldig hoor(ongeduldiger dan ik hier laat blijken iig). Maar ik moet er maar op rekenen dat het gewoon flink wat tijd kan gaan kosten. Ik behoor iig niet tot de lucky few die vrijwel meteen kunnen spraakverstaan.
@ vmw: heb eigenlijk geen last meer van duizeligheid, alleen bij het liggen en opstaan zo af en toe
@ Muis: foei, met je roomboter!(al hadden we hier ook een user die zwoer bij roomboter en andere dingen uit grootmoeders keuken; wie was dat ook alweer? Een studente psychologie die hier regelmatig kwam...). En pas je wel goed op jezelf, Muis!
.
@ Co: wat ben je slank!Nu niet meer afvallen hoor! (al is het alleen maar omdat ik dan al helemaal stikjaloers word
)
En wie is eierkoekje? Greys?BJ! Hoe gaat het met je?
Zo, nu ben ik bijgelezen en bijgereageerdAls ik iemand vergeten ben, geef dan maar even een gil
Grappig, je komt voor de gezelligheid naar Slank en nu wil je afvallen. De juiste volgorde is af (willen) vallen en dan blijven voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
Nou ja... wéér serieus... eigenlijk als ik eerlijk ben nu pas voor het eerst.
Hiervoor deed ik maar wat en af en toe eens een streng dagje dat dan altijd halverwege mislukte
Maar toen was het ook niet echt nodig, afvallen. Ik vond mezelf best slank en als ik naar die kont-badkamer foto keek vond ik mezelf gewoon 'goed' en niet te dik of te dun.
Ik koop een voordeelverpakking kipfilet, laat dat een minuut of 20 koken en laat het dan uitlekken. Alles gaat in een tupperware doos in de koelkast en als ik zin heb in een tussendoortje of kip voor op brood nodig heb, ligt het voor het grijpen. Soms snij ik ook een paar filetjes in blokjes en die vries ik in, zodat ik als ik geen zin heb om te koken binnen no time rijst + kip + prei ofzo op m'n bord heb.quote:Oke. Even simpele vraag:
'Een stukje koud vlees'. Noem eens een voorbeeld? Hoe kom ik er aan? Bedoel je dan een leftover van de avond er voor ofzo, fricandeau of rosbief of...? Want ons vlees 's avonds gaat eigenlijk altijd op dus ik heb de volgende dag nooit stukjes koud vlees
Nee, niet minilotje. Iemand die hier vaker kwam. Och, hoe heet ze nouquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Minilotje?
En klinkt goed Viking, dat je zo'n gek woord al verstaat. Toch lijkt het me heel erg zwaar allemaal, succes ermee.
Zo ben ik er ook ingekomenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Grappig, je komt voor de gezelligheid naar Slank en nu wil je afvallen. De juiste volgorde is af (willen) vallen en dan blijven voor de gezelligheid
[..]
Alcarin? Verder onthou ik echt niet alle namenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet minilotje. Iemand die hier vaker kwam. Och, hoe heet ze nou. Het was iets met een A geloof ik.
Alcarinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet minilotje. Iemand die hier vaker kwam. Och, hoe heet ze nou. Het was iets met een A geloof ik.
Ja! Die was het!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Alcarin? Verder onthou ik echt niet alle namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |