*snuf*quote:
neeh Emo Wijnhuis was toch netquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begint die cock o vin nu pas te werken
De wàt?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begint die cock o vin nu pas te werken
[3FM #1316] Waar Amersfoort ook graag SR willen hebben...quote:
Bij mij kwam Ghosts - The World Is Outside langs, en ondanks de regenbuien was het toch even zonnig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Sersjee het volgende:Fascination
![]()
Kwam vanmorgen op weg naar het werk weer langs op de trouwe Creative Zen. Kon een klein huppeltje niet onderdrukken!
Het kan wel weer ja. De andere singles doen me weinig. Qua vreugde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Sersjee het volgende:Fascination
![]()
Kwam vanmorgen op weg naar het werk weer langs op de trouwe Creative Zen. Kon een klein huppeltje niet onderdrukken!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben gister naar het saxion in enschede geweest voor een gesprek over het hbo. Ik ben gewoon toelaatbaar. Maar weet nog niet wat ik daar wil doen. Het wordt de opleiding bedrijfseconomie of fiscale economie.
Mocht ook nog kiezen uit commerciele economie of management economie en recht. Maar die 2 zijn afgevallen. Commerciele economie lijkt me helemaal niets en management economie en recht lijkt me iets te moeilijk. Dus blijven er twee over.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef Sersjee het volgende:
Francis Rossi heeft z'n staart af laten knippen
Houdt 't algemeen, dus ik zou dan voor bedrijfseconomie i.p.v. fiscale economie kiezen. Dan kun je 'later' nog alle kanten op. Niet dat ik spijt heb van m'n accountancy-opleiding, maar als ik de keuze opnieuw had zou ik voor economie @ uni zijn gegaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben gister naar het saxion in enschede geweest voor een gesprek over het hbo. Ik ben gewoon toelaatbaar. Maar weet nog niet wat ik daar wil doen. Het wordt de opleiding bedrijfseconomie of fiscale economie.
Mocht ook nog kiezen uit commerciele economie of management economie en recht. Maar die 2 zijn afgevallen. Commerciele economie lijkt me helemaal niets en management economie en recht lijkt me iets te moeilijk. Dus blijven er twee over.
Daar gaat z'n statusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef Sersjee het volgende:
Francis Rossi heeft z'n staart af laten knippen
Zoals ie zelf al zegt: “Samson lost all his strength when his hair was chopped off — I hope this doesn’t mean I’ve lost the ability to play my one chord!”quote:
O, ben je weer in een kitchbui?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Zit je lekker in bad muziek te luisteren naar Queen en andere prachtige platen (o.a. Smalltown boy de 9 minuten versie!) komt ineens Modern Talking - your my heart your my soul voorbij. Vette lol.
Heb jij al wat gehoord van Rabbering over de UJDT van morgen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[..].
Economie is leuk, alleen doe ik de wetenschappelijke versie ervan.
Jij en je bad zijn onafscheidelijk of nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Zit je lekker in bad muziek te luisteren naar Queen en andere prachtige platen (o.a. Smalltown boy de 9 minuten versie!) komt ineens Modern Talking - your my heart your my soul voorbij. Vette lol.
Denk het want ook YMCA stond op de playlist maar die heb ik even geskippedquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wat jij hem ingefluisterd hebt om op de playlist te zetten, maar er is nog geen pollquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb jij al wat gehoord van Rabbering over de UJDT van morgen?
Jup, ben daar helemaal fan van. Heerlijk warm en je wordt er erg ontspannen vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij en je bad zijn onafscheidelijk of niet
Helaas denk ik dat veel luisteraars dan juist afhaken en switchen naar Q-music of 538. Het klinkt raar, maar als heel veel requests platen zijn die al tig keer per dag voorbij komen, dan zou zo'n dag echt funest zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het wordt tijd voor een 'unieke song'-dag op 3FM. De hele dag nummers die nog nooit (of iig de laatste 3 maanden) niet op 3FM waren te horen. Wedden dat dat genieten zou zijn, voor zowel dj als luisteraar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
Avond
Hehe, drumles was even een uurtje uitgelopen
3fmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat veel luisteraars dan juist afhaken en switchen naar Q-music of 538. Het klinkt raar, maar als heel veel requests platen zijn die al tig keer per dag voorbij komen, dan zou zo'n dag echt funest zijn.
Wij zijn nou eenmaal geen reguliere luisteraars.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moeten ze hetzelfde principe gaan hanteren als Sky... tussen 9 en 5 een plaat maar één keer draaien ipv de hele dag door.. soms hoor ik een plaat twee keer binnen een uur, da's echt teveel van het goede...
Idd. Ongelooflijk dat zo'n site ook door de muziekindustrie die te weinig toestemming voor opnames geeft wordt verklootquote:
Zo lang de grote jongens het voor het zeggen hebben duurt het nog heel langquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ongelooflijk dat zo'n site ook door de muziekindustrie die te weinig toestemming voor opnames geeft wordt verkloot![]()
. Wanneer doen die gasten hun oogkleppen es af
![]()
Ehm... nadat ze failliet zijn gegaan omdat ze 'te weinig inkomsten binnenkrijgen door die verrekte downloaders' (terwijl ze zelf de prijs kunstmatig hoog houden)...?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ongelooflijk dat zo'n site ook door de muziekindustrie die te weinig toestemming voor opnames geeft wordt verkloot![]()
. Wanneer doen die gasten hun oogkleppen es af
![]()
Typisch gevalletje van nog net voor de reclame een plaat willen draaien en afronden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Huh?! wat was dat nou weer voor een overgang. Naja, de Staat is ook wel tof.
Nee, die requests van kapot gedraaide platen worden dan dus juist níet gedraaidquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat veel luisteraars dan juist afhaken en switchen naar Q-music of 538. Het klinkt raar, maar als heel veel requests platen zijn die al tig keer per dag voorbij komen, dan zou zo'n dag echt funest zijn.
Wij zijn nou eenmaal geen reguliere luisteraars.
Ik ben al druk aan het zoeken geweest naar een manier om ze te rippen, maar dat valt niet mee...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Sersjee het volgende:
Dit concert kijk ik zeker eens in de twee weken, maar da's na deze week dus over
Psies. En ze zelf blijven geloven dat downloaden per definitie iets slecht is. Ze moesten es weten hoeveel geweldige artiesten ik via internet heb ontdekt. Die was ik bij de plaatselijke Van Leest (met cd's van 19,95 euroquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... nadat ze failliet zijn gegaan omdat ze 'te weinig inkomsten binnenkrijgen door die verrekte downloaders' (terwijl ze zelf de prijs kunstmatig hoog houden)...?
Yup. Stel je voor zeg, dat iemand een cd zou gaan kopen van een videoclip die hij/zij op youtube heeft gezienquote:De zaak met de muziekvideo's op YouTube en internetters in de UK is ook een goed voorbeeld hoe de muziekindustrie zulke dingen verkloot.
Neem je je bad mee hierheen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel draait de kraan open.
Dit is al iets: http://www.fabchannel.com/info/category/extras/downloadsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het zoeken geweest naar een manier om ze te rippen, maar dat valt niet mee...
De beste manier is vooralsnog iig de audio te pakken krijgen door de output van je geluidskaart op te nemen.
Daar ligt het aan. Ik wil best CD's kopen, maar als die krengen ¤20,00 per stuk kopen, terwijl je ze gewoon van het internet afhaalt, begin ik te twijfelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die was ik bij de plaatselijke Van Leest (met cd's van 19,95 euro![]()
) echt niet tegengekomen.
Sleuren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ik wilde jou deze kant op sleuren en in bad zetten.
Haha, ja erg subtiel gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van nog net voor de reclame een plaat willen draaien en afronden.
Psies. De platenmaatschappijen schijnen niet te begrijpen dat je met een prijs van - laten we zeggen - maximaal een tientje veel méér exemplaren van hetzelfde schijfje verkoopt en uiteindelijk dus meer omzet genereert dan die belachelijke prijzen. De kosten van opnames, rechten etc. zijn echt niet hoger als je er 100.000 méér verkoopt, alleen een euro of wat voor een zilveren schijfje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar ligt het aan. Ik wil best CD's kopen, maar als die krengen ¤20,00 per stuk kopen, terwijl je ze gewoon van het internet afhaalt, begin ik te twijfelen.
Haal nu al mijn cds van cdwow, max 8 euro en 10 voor special editionquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar ligt het aan. Ik wil best CD's kopen, maar als die krengen ¤20,00 per stuk kopen, terwijl je ze gewoon van het internet afhaalt, begin ik te twijfelen.
Ik heb jazzy music nodig. Norah Jones like. De similar artists op LFM kunnen me niet echt bekoren.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. De platenmaatschappijen schijnen niet te begrijpen dat je met een prijs van - laten we zeggen - maximaal een tientje veel méér exemplaren van hetzelfde schijfje verkoopt en uiteindelijk dus meer omzet genereert dan die belachelijke prijzen. De kosten van opnames, rechten etc. zijn echt niet hoger als je er 100.000 méér verkoopt, alleen een euro of wat voor een zilveren schijfje.
Diana Krallquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb jazzy music nodig. Norah Jones like. De similar artists op LFM kunnen me niet echt bekoren.
Ideetjes?
Kom Hans...ik ga alvastquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Na de reclame de Rijdende Rechter. Voor de liefhebbers
Geweldige site... daar koop ik ook al mijn cd's tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haal nu al mijn cds van cdwow, max 8 euro en 10 voor special edition
Die hebben ook al 150-200 keer aan mij verdiendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haal nu al mijn cds van cdwow, max 8 euro en 10 voor special edition
Vonnik niets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Diana Krall
Gare du Nord
Eva Cassidy (mss wat te rustig)
Katie Melua
Dan ben ik ff out of inspirationquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Vonnik niets.
Gaat.
Mooi, maar anders.
Hell no.
Ik ook. In bad dan maar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan ben ik ff out of inspiration.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |