Sleuren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ik wilde jou deze kant op sleuren en in bad zetten.
Haha, ja erg subtiel gedaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van nog net voor de reclame een plaat willen draaien en afronden.
Psies. De platenmaatschappijen schijnen niet te begrijpen dat je met een prijs van - laten we zeggen - maximaal een tientje veel méér exemplaren van hetzelfde schijfje verkoopt en uiteindelijk dus meer omzet genereert dan die belachelijke prijzen. De kosten van opnames, rechten etc. zijn echt niet hoger als je er 100.000 méér verkoopt, alleen een euro of wat voor een zilveren schijfje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar ligt het aan. Ik wil best CD's kopen, maar als die krengen ¤20,00 per stuk kopen, terwijl je ze gewoon van het internet afhaalt, begin ik te twijfelen.
Haal nu al mijn cds van cdwow, max 8 euro en 10 voor special editionquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daar ligt het aan. Ik wil best CD's kopen, maar als die krengen ¤20,00 per stuk kopen, terwijl je ze gewoon van het internet afhaalt, begin ik te twijfelen.
Ik heb jazzy music nodig. Norah Jones like. De similar artists op LFM kunnen me niet echt bekoren.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. De platenmaatschappijen schijnen niet te begrijpen dat je met een prijs van - laten we zeggen - maximaal een tientje veel méér exemplaren van hetzelfde schijfje verkoopt en uiteindelijk dus meer omzet genereert dan die belachelijke prijzen. De kosten van opnames, rechten etc. zijn echt niet hoger als je er 100.000 méér verkoopt, alleen een euro of wat voor een zilveren schijfje.
Diana Krallquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb jazzy music nodig. Norah Jones like. De similar artists op LFM kunnen me niet echt bekoren.
Ideetjes?
Kom Hans...ik ga alvastquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Na de reclame de Rijdende Rechter. Voor de liefhebbers
Geweldige site... daar koop ik ook al mijn cd's tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haal nu al mijn cds van cdwow, max 8 euro en 10 voor special edition
Die hebben ook al 150-200 keer aan mij verdiendquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haal nu al mijn cds van cdwow, max 8 euro en 10 voor special edition
Vonnik niets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Diana Krall
Gare du Nord
Eva Cassidy (mss wat te rustig)
Katie Melua
Dan ben ik ff out of inspirationquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Vonnik niets.
Gaat.
Mooi, maar anders.
Hell no.
Ik ook. In bad dan maar?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan ben ik ff out of inspiration.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |