waarom schrijven ze dat dan niet opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Losse zorgaanbieder of alles onder 1 dak verzorgen
ik weet eindelijk wat mariwodo betekend (dankzij DWDD)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:59 schreef Professional het volgende:
Alles beter dan de grappen van Stenders.
Vanuit de stu-stu-studio begrijp ik?quote:
MaDiWoDo tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet eindelijk wat mariwodo betekend (dankzij DWDD)![]()
Ja het is niet echt mbo niveau qua vraagstelling.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waarom schrijven ze dat dan niet op
Wat Feivel zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohw...er was net een bandje bij DWDD en die zongen dat en t betekend kalender
Juh, vast, maar hoewel Stenders steeds kalender word, bedoelt ie dat er niet meequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohw...er was net een bandje bij DWDD en die zongen dat en t betekend kalender
Je correctie werd gezegdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Juh, vast, maar hoewel Stenders steeds kalender word, bedoelt ie dat er niet mee.
FF douchen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet eindelijk wat mariwodo betekend (dankzij DWDD)![]()
Aha, zo interpreteerde ik jouw tweet welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je correctie werd gezegd
Broekie > Nee.
Heeft alles met lenzen te maken, vroeger verkochten opticiens ook verrekijkersquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom zou ik als opticien (die niks met verrekijkers doen) moeten kunnen bereken wat het gezichtsveld is van een verrekijker![]()
Implementeren is toch niet zo'n moeilijk woordquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
¿¿¿¿implementeren????
ik word moe van deze vragenlijst...die is idd niet echt op mijn mbo niveau gemaakt
Ik ken linkforsoad van MSNquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Aha, zo interpreteerde ik jouw tweet wel
hallow...ik ben niet moeilijk....die vragen welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Implementeren is toch niet zo'n moeilijk woord
beetje niveau qua vragen mag wel, of het kaf van het koren te scheidenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow...ik ben niet moeilijk....die vragen wel![]()
alsof ik zulke woorden in mn winkel ga gebruiken...ik snap dat niet hoor..daar ben ik te simpel voor, en misschien ben ik daarom maar mn diploma maar niet waard?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
beetje niveau qua vragen mag wel, of het kaf van het koren te scheiden
jah maar als ik daar n toets over krijg kom ik er niet mee weg denk ik door te gillen dat het gewoon op de verrekijker staatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gezichtsveld, 1 graad is ongeveer 17 m. op een afstand van 1 km. Aantal graden wordt altijd vermeld op een verrekijker
is hoge bloeddruk zo iets?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een systemische ziekte is een ziekte waarbij heel het lichaam is aangetast.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Timo20 het volgende:
Tot later![]()
ga Liverpool - Real Madrid kijken
*snuf*quote:
neeh Emo Wijnhuis was toch netquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begint die cock o vin nu pas te werken
De wàt?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begint die cock o vin nu pas te werken
[3FM #1316] Waar Amersfoort ook graag SR willen hebben...quote:
Bij mij kwam Ghosts - The World Is Outside langs, en ondanks de regenbuien was het toch even zonnig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Sersjee het volgende:Fascination
![]()
Kwam vanmorgen op weg naar het werk weer langs op de trouwe Creative Zen. Kon een klein huppeltje niet onderdrukken!
Het kan wel weer ja. De andere singles doen me weinig. Qua vreugde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:22 schreef Sersjee het volgende:Fascination
![]()
Kwam vanmorgen op weg naar het werk weer langs op de trouwe Creative Zen. Kon een klein huppeltje niet onderdrukken!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben gister naar het saxion in enschede geweest voor een gesprek over het hbo. Ik ben gewoon toelaatbaar. Maar weet nog niet wat ik daar wil doen. Het wordt de opleiding bedrijfseconomie of fiscale economie.
Mocht ook nog kiezen uit commerciele economie of management economie en recht. Maar die 2 zijn afgevallen. Commerciele economie lijkt me helemaal niets en management economie en recht lijkt me iets te moeilijk. Dus blijven er twee over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |