quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef Sersjee het volgende:
Francis Rossi heeft z'n staart af laten knippen
Houdt 't algemeen, dus ik zou dan voor bedrijfseconomie i.p.v. fiscale economie kiezen. Dan kun je 'later' nog alle kanten op. Niet dat ik spijt heb van m'n accountancy-opleiding, maar als ik de keuze opnieuw had zou ik voor economie @ uni zijn gegaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:18 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben gister naar het saxion in enschede geweest voor een gesprek over het hbo. Ik ben gewoon toelaatbaar. Maar weet nog niet wat ik daar wil doen. Het wordt de opleiding bedrijfseconomie of fiscale economie.
Mocht ook nog kiezen uit commerciele economie of management economie en recht. Maar die 2 zijn afgevallen. Commerciele economie lijkt me helemaal niets en management economie en recht lijkt me iets te moeilijk. Dus blijven er twee over.
Daar gaat z'n statusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:28 schreef Sersjee het volgende:
Francis Rossi heeft z'n staart af laten knippen
Zoals ie zelf al zegt: “Samson lost all his strength when his hair was chopped off — I hope this doesn’t mean I’ve lost the ability to play my one chord!”quote:
O, ben je weer in een kitchbui?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Zit je lekker in bad muziek te luisteren naar Queen en andere prachtige platen (o.a. Smalltown boy de 9 minuten versie!) komt ineens Modern Talking - your my heart your my soul voorbij. Vette lol.
Heb jij al wat gehoord van Rabbering over de UJDT van morgen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[..].
Economie is leuk, alleen doe ik de wetenschappelijke versie ervan.
Jij en je bad zijn onafscheidelijk of nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Zit je lekker in bad muziek te luisteren naar Queen en andere prachtige platen (o.a. Smalltown boy de 9 minuten versie!) komt ineens Modern Talking - your my heart your my soul voorbij. Vette lol.
Denk het want ook YMCA stond op de playlist maar die heb ik even geskippedquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ik weet niet wat jij hem ingefluisterd hebt om op de playlist te zetten, maar er is nog geen pollquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb jij al wat gehoord van Rabbering over de UJDT van morgen?
Jup, ben daar helemaal fan van. Heerlijk warm en je wordt er erg ontspannen vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij en je bad zijn onafscheidelijk of niet
Helaas denk ik dat veel luisteraars dan juist afhaken en switchen naar Q-music of 538. Het klinkt raar, maar als heel veel requests platen zijn die al tig keer per dag voorbij komen, dan zou zo'n dag echt funest zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het wordt tijd voor een 'unieke song'-dag op 3FM. De hele dag nummers die nog nooit (of iig de laatste 3 maanden) niet op 3FM waren te horen. Wedden dat dat genieten zou zijn, voor zowel dj als luisteraar
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
Avond
Hehe, drumles was even een uurtje uitgelopen
3fmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat veel luisteraars dan juist afhaken en switchen naar Q-music of 538. Het klinkt raar, maar als heel veel requests platen zijn die al tig keer per dag voorbij komen, dan zou zo'n dag echt funest zijn.
Wij zijn nou eenmaal geen reguliere luisteraars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |