Meeste geniale mensen werden of als gek gezien of zijn gek gewordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
Hij stierf in 1965 in de psychiatrische inrichting Burghölzli in Zürich
dan werk ik tussen de meest geniale mensen die je je kunt bedenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meeste geniale mensen werden of als gek gezien of zijn gek geworden
ah statistisch gezien gaan mijn kansen dus vooruitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is een verschil tussen gehandicapt en gek..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan werk ik tussen de meest geniale mensen die je je kunt bedenken
Binnenkort heb je permanente huisvesting en een nieuwe witte jasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah statistisch gezien gaan mijn kansen dus vooruit
met die handige hand vaten waar meer jeje eigen ellebogen kan aanraken!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Binnenkort heb je permanente huisvesting en een nieuwe witte jas
Alstublieft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:39 schreef Aarti het volgende:
lunchen!?
Altijd iemand die je knuffeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met die handige hand vaten waar meer jeje eigen ellebogen kan aanraken!![]()
Voel me nu al helemaal thuis
zolang je niet weet wat je moet doen als je je sleutel afbreekt zou ik nog niet te hard juichenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah statistisch gezien gaan mijn kansen dus vooruit
Dan moet je gaan poepen als je druk hebtquote:
ja hallo.. ijzerzaagje midden in de nacht dat slot open knallen zeker!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet weet wat je moet doen als je je sleutel afbreekt zou ik nog niet te hard juichen
gewoon dat hele rek meenemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja hallo.. ijzerzaagje midden in de nacht dat slot open knallen zeker!
mij is het een keer overkomen, gewoon met een slijptol langs gegaan met een blik van, dit is mijn fiets en niemand zei er wat vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja hallo.. ijzerzaagje midden in de nacht dat slot open knallen zeker!
wat had jij dan gedaan?
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
zou zoiets ook breken ?dmv slijptol?
want daarmee zit hij vast.
![]()
ja, slijptol of een lopertjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
zou zoiets ook breken ?dmv slijptol?
want daarmee zit hij vast.
![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
politie gebeldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:07 schreef Klonk het volgende:
of je koopt een nieuw slot, dat leg je er om heen en dan ben je de pliesie en zegt dat een of andere lolbroek je fiets vast heeft gezet met een dik slot waar jij de sleutel niet van hebt
gekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:10 schreef Klonk het volgende:
dan zou ik gewoon een andere veel mooiere fiets uitzoeken bij het station
Nou.. tot zo danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
politie gebeldresultaat : " maak hem maar open, als je kan aantonen dat het je eigen fiets is dan is er niks aan de hand. En als er mensen bellen dan weten we dat nu alvast
Tof!
"
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:13 schreef Klonk het volgende:
en nu allemaal de pliesie gaan bellen, zeggen dat er iemand een fiets aan het jatten is
Hé!quote:
Jo Hounietquote:
eerst eens proberen of dat sleutel trucje werkt volspuiten met olie en dan de gebroken sleutel erindouwen en omduwen. al is de sleutel van niet al te goeie kwaliteit.quote:
Vast welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand die in groningen woont met een slijptol?
Meh me lepke?quote:
WD40quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eerst eens proberen of dat sleutel trucje werkt volspuiten met olie en dan de gebroken sleutel erindouwen en omduwen. al is de sleutel van niet al te goeie kwaliteit.
nooit meer dat slot in iedergeval![]()
quote:
Zelfs in Groningen kennen ze hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
te scheit irritant. ze krijgt een lepke voor dr bepke !
![]()
door paulquote:
Wou jij een schup tegen je kniequote:
Dat mag best !quote:
En je enkel?quote:
Let je erop dat hij wel eerst zijn klompen uit doetquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Let je erop dat hij wel eerst zijn klompen uit doet
Ik mis weer wat hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
-edit: user is inmiddels getrashed, dit is een PM die je plaatstdaar staat normaliter een ban op
-
Ik bewaar hem nog ffquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
ah okay enkeltje prullenbak dan maar![]()
klinkt als een stumperd met liefdes verdriet.
als je dit leest schat get a life!
Wat voor iets was dat dan weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
-edit: user is inmiddels getrashed, dit is een PM die je plaatstdaar staat normaliter een ban op
-
Ik heb juist het idee dat ik dezer dagen rustig een tijdje zonder de KSC kan, zonder iets wezenlijks te missenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mwa, valt wel meequote:
user is al verwijderd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik bewaar hem nog ff
krijg nooit post van vreemden
Die doe je uit voordat je het huis in gaatquote:
Ja, duh.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die doe je uit voordat je het huis in gaat
succes/sterkte/veel plezier *quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:46 schreef cablegunmaster het volgende:
nou ik ga mijn kamer eens opruimen in de valse hoop de sleutel terug te vinden
Daar zag ik het minder dan in het zuidhollandse gat waar ik nu woonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, duh.
Dat moet jij toch wel weten, met je Brabantse verleden.
InQontrolquote:
En dat helpt om het gezelliger te maken?quote:
Vast welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat helpt om het gezelliger te maken?
Oh die skip ikquote:
Voor mijquote:
Als ie zo lang gebakken heeft issie wel gaar iigquote:
quote:
In het gezellige Amsterdam?quote:
dat is waar ik moet nog bezig... ga een boek lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit me wat te vervelen hier
Das goed, is de gekke drukte over
B e autifulquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
Heb nog wel werk liggen hoor, maar er zit veel minder druk op
In je slot?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
B e autifulik heb een kamer vol rotzooi en 1 sleutel die ik moet vinden. alleen zit de sleutel nooit op de plek die je verwacht . ( nee anus is geen optie
)
Erg hé.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het gezellige Amsterdam?
Ban heeft ie al..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
BtrashVDwhoreH
pm ban ? PLZ?en IP BAN
Banaanvraagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef cablegunmaster het volgende:
BtrashVDwhoreH
pm ban ? PLZ?en IP BAN
er staat een zin extra in...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? OP ziet er hier normaal uit.
Beter lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? OP ziet er hier normaal uit.
Beter je best doen dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt nog doorposten vanavond om jullie een beetje bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |