Een beetje overdreven. 1 a 2 dagen een beetje hoofdpijn is heel wat anders dan migraine.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:01 schreef Koekz het volgende:
Maar als je in 1 keer stopt met koffie haal dan maar eerst een doosje pijnstillers tegen de migraine.
Verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Een beetje overdreven. 1 a 2 dagen een beetje hoofdpijn is heel wat anders dan migraine.
Tering dat is ook wel echt ziekelijk veel. Daar voel je je toch ook gewoon niet meer gezond van?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Koekz het volgende:
[..]
Verschilt per persoon.
Ik was ruim een jaar terug in 1 keer gestopt met koffie drinken en had daarna dagelijks zware migraine. Toen weer koffie gaan drinken en het langzaam afgebouwd. Nergens last van
Nu dronk ik wel abnormaal veel koffie (20-25 bakken per dag)
Kzat ook te trillen de halve dagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:23 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Tering dat is ook wel echt ziekelijk veel. Daar voel je je toch ook gewoon niet meer gezond van?
Ik hou het op max 4 a 5 koppen op een dag. Werkt wel prima eigenlijk.
Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Koekz het volgende:
[..]
Verschilt per persoon.
Ik was ruim een jaar terug in 1 keer gestopt met koffie drinken en had daarna dagelijks zware migraine. Toen weer koffie gaan drinken en het langzaam afgebouwd. Nergens last van
Nu dronk ik wel abnormaal veel koffie (20-25 bakken per dag)
Werkdag van 9 uur, half uur van te voren aanwezig. Daarna smiddag om half 3 thuis dus tot savonds gewoon doorblijven drinken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar.
Op een werkdag van 8 uur, 3 bakken per uur?
3 bakken per uur is eigenlijk prima te doen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:29 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar.
Op een werkdag van 8 uur, 3 bakken per uur?
Mwah, als je normaal drinkt is het wel te doen maar nu kom ik daar echt niet aan. ook niet tijdens een nachtdienst waar ik alleen maar achter camera's en een pc zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
3 bakken per uur is eigenlijk prima te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |