Ik hou veel meer van voetbal dan van schaatsen, maar een WK afstanden lijkt me ook interessanter dan een heenwedstrijd van een 8e finale.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef MaxPower het volgende:
Ik kijk toch echt liever de 1500 WK afstandendan Ajax. Zelfs op donderdagavond.
SVEN the MAN.
Op basis van de kijkcijfers dus niet begrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Blijkbaar zien jullie het anders dan de mensen van de NOS.
Die zien er gewoon meer in om het schaatsen uit te zenden, begrijpelijk.
Ik maak me er druk over dat je rechten aankoopt voor een wedstrijd, en die vervolgens verneukt uitzendt. Het zou me een worst wezen als de NOS schaatsen wil uitzenden en dan de rechten voor Ajax laat schieten.quote:Daarnaast vind ik het erg opvallend hoe druk sommigen zich hierover kunnen maken.
Schaatsen trekt gewoon standaard veel kijkers, dat het nu op een donderdag is i.p.v. zondag is lullig voor de ajaxfans.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op basis van de kijkcijfers dus niet begrijpelijk.
[..]
Ik maak me er druk over dat je rechten aankoopt voor een wedstrijd, en die vervolgens verneukt uitzendt. Het zou me een worst wezen als de NOS schaatsen wil uitzenden en dan de rechten voor Ajax laat schieten.
Ja dat zou kunnen iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
wel vreemd trouwens dat je - wanneer je de rechten van een uefa-cupwedstrijd koopt - je deze niet live hoeft uit te zenden. Komt er theoretisch op neer dat je helemaal niks hoeft te laten zien (of draaf ik dan door?)
Als jouw FC Groningen deze Europese campagne had gehad zou je het er in 2038 nog over hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hoewel ajax in Europa nou ook niet garant staat voor spektakel.
Niet veel concurrentie voor een programma van 2 uur waar meer dan 2 miljoen mensen naar kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daarnaast zal de NOS niet veel concurrentie hebben gehad om de rechten, zij geven echt geen gigantische bedragen uit om een samenvatting te laten zien.
interessant? er is bijna elke maand wel een WK of EK van dat kut schaatsen. en daarbij is er totaal geen spanning over wie er gaat winnen tenzij Sven op z' n bek gaat ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik hou veel meer van voetbal dan van schaatsen, maar een WK afstanden lijkt me ook interessanter dan een heenwedstrijd van een 8e finale.
Ik snap niet zo goed wat dat met deze discussie te maken heeft?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als jouw FC Groningen deze Europese campagne had gehad zou je het er in 2038 nog over hebben.
Davis gaat winnen hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
interessant? er is bijna elke maand wel een WK of EK van dat kut schaatsen. en daarbij is er totaal geen spanning over wie er gaat winnen tenzij Sven op z' n bek gaat ofzo.
gewoon een verkeerde keuze van de NOS.
Who cares?quote:
Zou je mij dat kunnen vertellen? Welk zenders hebben er nog meer geboden op deze rechten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet veel concurrentie voor een programma van 2 uur waar meer dan 2 miljoen mensen naar kijken?Nee echt, welke zender zou dat nou uit willen zenden!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
interessant? er is bijna elke maand wel een WK of EK van dat kut schaatsen. en daarbij is er totaal geen spanning over wie er gaat winnen tenzij Sven op z' n bek gaat ofzo.
gewoon een verkeerde keuze van de NOS.
Blijkbaar meer mensen dan wat dat Nederlandse prutclubje in Europa doet.quote:
Rightquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Blijkbaar zien jullie het anders dan de mensen van de NOS.
Die zien er gewoon meer in om het schaatsen uit te zenden, begrijpelijk.
Daarnaast vind ik het erg opvallend hoe druk sommigen zich hierover kunnen maken.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Fukjoeman het volgende:
Voetbal, en met name Ajax is populairder dan schaatsen.
Doe die oogkleppen eens af en ga naar stadion als je die wedstrijd zo graag wilt zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Right
Voetbal, en met name Ajax is populairder dan schaatsen. Dus zendt men het schaatsen uit, logisch![]()
Radio is ook wel weer eens leuk though, jaren niet naar een live verslag geluisterd.
Ja, maar dan zou de keuze van de NOS wel gerechtvaardigd zijn daar een wedstrijd van zo'n clubje uit de provincie amper kijkers zou trekken en zeker veel minder dan een tiental mannen op strakke pakken op ijs.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
Als jouw FC Groningen deze Europese campagne had gehad zou je het er in 2038 nog over hebben.
heb nog geen voetbalstadion gezien waar 2 miljoen mensen inkunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen eens af en ga naar stadion als je die wedstrijd zo graag wilt zien.
bron?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:37 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Right
Voetbal, en met name Ajax is populairder dan schaatsen.
Ik denk dat zodra de NOS 2 miljoen klachten binnenkrijgt, ze de boel wel omzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
heb nog geen voetbalstadion gezien waar 2 miljoen mensen inkunnen.
maar schaatsen is![]()
dat is toch absurd? zo' n mieserige sport met zoveel onnodige WK' s en EK? en geen van allen trekt meer kijkers dan een willekeurige wedstrijd van Ajax, de club met de meeste aanhangers door het gehele land. uitgerekend in Friesland, het walhalla van het schaatsen, wonen veel Ajax fans.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]1 EK en er zijn 3 WK's sprint, allround en per afstand en dat wordt allemaal enorm goed bekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |