Medewerker hier, vind het nutteloos omdat het al vaker gedaan is en er andere dingen belangrijker zijn.quote:
ja dat gevoel had ik ook wel. Maar dan moeten ze maar even hun fantasie gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, theorieen werden niet met voorbeelden bevestigd.
De SC is al maanden niet meer wat het geweest is, en niemand weet waar dat door komtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik inderdaad wel gewoon niet posten dan
Dan is het topic gelijk dood.. Gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik inderdaad wel gewoon niet posten dan
Bracht dat hakken van gisteravond je op ideeën?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Wel een goed excuus om de hele dag in mn trainingsbroek te lopen.
Fraaiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Medewerker hier, vind het nutteloos omdat het al vaker gedaan is en er andere dingen belangrijker zijn.
Blijkbaar vindt men dat leukerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan is het topic gelijk dood.. Gezellig
Hihiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bracht dat hakken van gisteravond je op ideeën?
hele dag in trainingsbroeken lopenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bracht dat hakken van gisteravond je op ideeën?
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:04 schreef jna het volgende:
[..]
hele dag in trainingsbroeken lopen
En dan na het douchen weer gewoon je trainingsbroek en oude trui aandoen
Volgens mij zit dat bij de meeste marketing mensen wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
ja dat gevoel had ik ook wel. Maar dan moeten ze maar even hun fantasie gebruiken
Gabberquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Neuh maar het is al niet zo aardig om dat te zeggenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ergens ook wel gelijk, maar niet helemaal
Ohquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef Milou__ het volgende:
Dat had ik dus ook een beetje.
Van hem kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh maar het is al niet zo aardig om dat te zeggenVolgens mij heb je gelijk zo'n idee van "waar doe ik het dan voor?"
Ik ook hoorquote:
Zie huidige TTquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
Oh
Hehe, dat duurde ffJa
Normaal ben ik Bart, maar als het regent ben ik een gabber met een trainingsbroek
Duidelijk een gevalletje waar het kwartje met parachute valtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Bravebart het volgende:
Oh
Hehe, dat duurde ffJa
Normaal ben ik Bart, maar als het regent ben ik een gabber met een trainingsbroek
Truequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Van hem kan ik het hebbenMaar het was leuker geweest als ie enthousiast over mn opdracht geweest was
Het ligt toch helemaal niet aan jou johquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga wel lunchen.. Misschien tot morgen ofzo
Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ga wel lunchen.. Misschien tot morgen ofzo
Jaaa komt mijn TT eindelijk uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar bij gebrek aan beter of iets anders
[..]
Zie huidige TT![]()
Ik heb gewoon een chagrijnige kutbui en blijkbaar irriteren mensen zich aan mij (en Daph_) en jagen we mensen weg..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ligt toch helemaal niet aan jou joh![]()
Wat heeft iedereen toch opeens een kort lontje
Maar eetse
Inderdaad, ik ben vandaag vrij, dan is het wel makkelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Piles het volgende:
Ik ook hoor
Maar bij gebrek aan beter of iets anders
Even een zelf gestuurd mailtje gepakt. maakt het wat makkelijkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ga je mixen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben vandaag vrij, dan is het wel makkelijk.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Even een zelf gestuurd mailtje gepakt. maakt het wat makkelijkerKlinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat een kutbanner halverwege de tekst
Die banner kun je uitzettenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klinkt goedstaat een kutbanner halverwege de tekst
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |