quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef Bravebart het volgende:
Het is nat en koud, rara wat is het?Hier regent het inmiddels ook pijpenstelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je het expres dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
* Nico niet meer spamt....
[..]
Blijkbaar.. Ik hou er maar mee op dan
Door wie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat mijn werk als nutteloos gezien wordt![]()
Echt bah bah bahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hier regent het inmiddels ook pijpenstelen
Medewerker hier, vind het nutteloos omdat het al vaker gedaan is en er andere dingen belangrijker zijn.quote:
ja dat gevoel had ik ook wel. Maar dan moeten ze maar even hun fantasie gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, theorieen werden niet met voorbeelden bevestigd.
De SC is al maanden niet meer wat het geweest is, en niemand weet waar dat door komtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik inderdaad wel gewoon niet posten dan
Dan is het topic gelijk dood.. Gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, misschien moet ik inderdaad wel gewoon niet posten dan
Bracht dat hakken van gisteravond je op ideeën?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Wel een goed excuus om de hele dag in mn trainingsbroek te lopen.
Fraaiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Medewerker hier, vind het nutteloos omdat het al vaker gedaan is en er andere dingen belangrijker zijn.
Blijkbaar vindt men dat leukerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan is het topic gelijk dood.. Gezellig
Hihiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bracht dat hakken van gisteravond je op ideeën?
hele dag in trainingsbroeken lopenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bracht dat hakken van gisteravond je op ideeën?
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:04 schreef jna het volgende:
[..]
hele dag in trainingsbroeken lopen
En dan na het douchen weer gewoon je trainingsbroek en oude trui aandoen
Volgens mij zit dat bij de meeste marketing mensen wel goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
[..]
ja dat gevoel had ik ook wel. Maar dan moeten ze maar even hun fantasie gebruiken
Gabberquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Neuh maar het is al niet zo aardig om dat te zeggenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ergens ook wel gelijk, maar niet helemaal
Ohquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef Milou__ het volgende:
Dat had ik dus ook een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |