SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Isdatzo op 10-03-2009 20:30:58 ]"Those unforgettable days, for them I live"
het moet fotografisch ook een beetje interessant blijven lijkt mequote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef Feestkabouter het volgende:
is het niet leuker om juist gekke combinaties te vragen?
dan weet je ook meteen zeker dat de foto echt specifiek voor dit spel is gemaakt.
bijvoorbeeld: wieldop en bonbon
Denk dat je dan veel sneller foto's krijgt waar men niet over nagedacht heeft. Oh, onderwerp. Ja. Leuk. *KLIK*.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:13 schreef ..bennie het volgende:
2 uur zorgt wel voor veel meer mogelijkheden voor mensen die mee willen doen. Het heeft ooit prima gelopen.
Smeej is in ieder geval geen foto's aan het maken van haar eten..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik denk dat men zit te eten en dus geen tijd heeft om foto's te plaatesen
Ik doe 'm wel, heb morgen heel de dag vrij en ga dan nog boodschappen doen ook. Tenzij iemand anders 'm vanavond al vervuld kan hebben, dan mag die 'm hebben!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Ynske het volgende:
De opdracht die nu open staat is
Eten
wie wil deze de komende 24 uur op zich nemen?
Nee dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe 'm wel, heb morgen heel de dag vrij en ga dan nog boodschappen doen ook. Tenzij iemand anders 'm vanavond al vervuld kan hebben, dan mag die 'm hebben!
Als het onweerde was hij van mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:35 schreef Ruud het volgende:
die zou ik graag willen doen, maar ik ben net geweest
Idd, plaats maar gewoon, als je als iets in gedachten had.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Van mij mag je hem gewoon plaatsen, doet alleen niet mee in de ronde
Dan doe je iets anders....quote:Op zondag 15 maart 2009 13:37 schreef zquing het volgende:
was vergeten dat mn statief uitgeleend was, dus ik kan niet doen wat ik wou........
Wat zijn we weer flexibel.....quote:Op zondag 15 maart 2009 13:47 schreef zquing het volgende:
Ik moet zo weg, ik red die 24 uur niet
en ik ga geen foto van een lamp uploiaden
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:47 schreef zquing het volgende:
Ik moet zo weg, ik red die 24 uur niet
en ik ga geen foto van een lamp uploiaden
onze held!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
Gást, kom op man.![]()
Ok, ik doe 'm wel, vanavond nog.
Dat was toch ergens voor gesteld..? In ieder geval; ik ben nog even aan het brainstormen, zodra ik een idee heb roep ik wel dat ik 'm echt wil, anders mag iemand anders.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
Waar staat dat dat niet mag? Als jij 'm wil nemen: ga je gang.
Ha, die neem ik gewoon. Moet lukken. Leuk idee trouwens, zat al aan hetzelfde te denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe onderwerp is: Flexibel
goede foto, mooi dat het 'joystickje' (geen idee hoe ik dat anders zou moeten noemen) minder scherp is dan de restquote:Op maandag 23 maart 2009 09:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga 'm nu door photoshop halen.
In kleur en in zwart wit. Ik stel het overigens wel op prijs als men wat feedback kan geven op m'n foto, ik doe voornamelijk hieraan mee zodat ik m'n camera wat leer kennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende onderwerp: lente
dat viel mij ook op, maar dat is niet makkelijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:27 schreef biebelbons het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, mn in kleur. Feedbackje: probeer ook te letten op je eigen weerkaatsing op het onderwerp
ik zou de linkerkant iets richting het schaap croppen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:37 schreef maikel_rox het volgende:
[ afbeelding ]
vond t wel iets grappigs hebben
graag comment en tips! (net begonnen)
Thanks, dat was me dus nog helemaal niet opgevallen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:27 schreef biebelbons het volgende:
Ik vind 'm ook mooi, mn in kleur. Feedbackje: probeer ook te letten op je eigen weerkaatsing op het onderwerp
Ik had hem maandag al gemaakt onder het mom 'pasen' maar vond het eigenlijk niets.....quote:Op donderdag 16 april 2009 10:52 schreef vogelkooi het volgende:
Zo moeilijk is die opdracht toch niet?
neh, ga je gang maar, verzin maar een nieuw onderwerpquote:Op donderdag 16 april 2009 22:30 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Ik had hem maandag al gemaakt onder het mom 'pasen' maar vond het eigenlijk niets.....
maar bij dezen dan toch maar....
Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar de creatie van ynske
[ afbeelding ]
ok... dan noem ik bij dezen het onderwerp: Figurenquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh, ga je gang maar, verzin maar een nieuw onderwerp
Een foto van mijn staatlot telt zeker nietquote:Wie geeft mij WINNEN?
Die past beter bij "verliezen"quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:04 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Een foto van mijn staatlot telt zeker niet
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 19 april 2009 10:00 schreef Sugar het volgende:
Goed gedaan.
Maar voor de duidelijkheid van dit topic is het misschien wel handig als degene die de foto wil gaan maken, dat hier eerst post, zodat voor anderen ook duidelijk is dat iemand de opdracht al aanneemt. Vanaf dat moment moet je dan binnen 24 uur je foto maken en posten.
En het was ook niet de bedoeling er een spelletje tussen maar een paar mensen van te maken, dus ´officieus´ mocht je niet weer de opdracht doen nu. Niet dat mij dat veel uitmaakt, hoor, want zo loopt het spelletje in elk geval wel door.
Wat denk je... gaat het nog lukken?quote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Itsme-HcK het volgende:
Ik heb wel een ideetje voor jeuk, maar het is maar de vraag of het me lukt om 'm vast te leggen.
Dus een 'ik neem hem' onder voorbehoud.
heel leuk, alleen zó zonde van de weerspiegeling in de linkeronderhoek van de asbakquote:Op maandag 23 maart 2009 09:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga 'm nu door photoshop halen.
In kleur en in zwart wit. Ik stel het overigens wel op prijs als men wat feedback kan geven op m'n foto, ik doe voornamelijk hieraan mee zodat ik m'n camera wat leer kennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende onderwerp: lente
Hey, leuk dat je nog feedback geeft op m'n foto! Die weerspiegeling is jammer ja, beginnersfoutjequote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heel leuk, alleen zó zonde van de weerspiegeling in de linkeronderhoek van de asbak
Het was toch 24 uur en daarna kan iemand anders de opdracht overnemen?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we niet moeten beginnen aan opdrachten aannemen onder voorbehoud.
Je maakt m of je maakt m niet.
ja, je vroeg erom, en zag dat weinig mensen dat gedaan haddenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, leuk dat je nog feedback geeft op m'n foto! Die weerspiegeling is jammer ja, beginnersfoutje.
Als niemand daar iets mee kan (ik dacht aan Scrabble bij kaarslicht, of een leuke shoppingverslaafde die met tassen en dozen vol kleding uit de uitverkoopwinkel huppelt) bedenk ik wel wat anders. Suggesties?quote:Op donderdag 23 april 2009 03:08 schreef dvr het volgende:
Volgende thema: 'De leuke kant van een kredietcrisis'
doe je 'm nou of nietquote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef dvr het volgende:
[..]
Als niemand daar iets mee kan (ik dacht aan Scrabble bij kaarslicht, of een leuke shoppingverslaafde die met tassen en dozen vol kleding uit de uitverkoopwinkel huppelt) bedenk ik wel wat anders. Suggesties?
Als je er iets mee kan, dan moet je dat aangeven:)quote:
oh, ik was er niet helemaal bij geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 18:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ehh, dvr heeft zelf het thema bedacht. Dus nee, hij doet hem niet.
Je bedoeld dit toch niet als serieuze inzending he? Want dan gaat er in je hersenpannetje iets hopeloos mis..quote:
Misschien een idee wat goed uitgewerkt kan worden vanavond en morgen: ;-) Oranje!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef Vieze_Freddy het volgende:
blijkbaar ben ik niet de enige met een idee....
misschien is het een optie om een nieuwe opdracht te bedenken?
Mij bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:59 schreef Ruud het volgende:
HDR kan ik niets mee
Evt. een ander onderwerp?
Die wil ik wel doenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef zquing het volgende:
[ link | afbeelding ]
volgende opdracht, vakantie gevoel
Ik wist gewoon dat dit het ging wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef zquing het volgende:
[ link | afbeelding ]
volgende opdracht, vakantie gevoel
Waar heb je die foto genomen?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef Ruud het volgende:
Niet helemaal wat ik wilde, maar toch:
[ afbeelding ]
Volgende onderwerp: vertekening/gezichtsbedrog
Eh, ik was de laatste deelnemer...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... Pak je camera en schiet er op los!
Zelf heb ik totaal géén inspiratie...
Pulau Besar, Maleisiëquote:
Is een nieuw onderwerp geen optie? Heb diep na zitten denken maar kan hier echt niets mee!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef Ruud het volgende:
Niet helemaal wat ik wilde, maar toch:
[ afbeelding ]
Volgende onderwerp: vertekening/gezichtsbedrog
Kende het spelletje nog niet, maar het is zeker leuk.. Als er morgen nog niemand is die 'het menselijk lichaam' neemt, doe ik em!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef Ruud het volgende:
Zullen we dit nog eens een kans geven? Ik vond het een erg leuk spelletje namelijk.
Dan kun je hem beter gewoon doen, aangezien er al bijna een jaar niemand iets mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kende het spelletje nog niet, maar het is zeker leuk.. Als er morgen nog niemand is die 'het menselijk lichaam' neemt, doe ik em!!
Hier lag vanochtend ook ineens weer sneeuw ja.quote:
Je moet de rechtstreekse URL naar de afbeelding (dus naar de .jpg) plaatsen, niet de link naar je Flickr-pagina. ;)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:49 schreef Ontdekking het volgende:
Rood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/48338643@N02/4428330526/
(Hoe plaats ik een foto? )
Volgende opdracht: Ballonnen!
1 |
He, beetje geduld!quote:
Tof! Volgende onderwerpquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Zuigstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Balonfoto, lekker gruizig(OK, ok, die witte tafel was behoorlijk stoffig
![]()
Was niet tegen jou bedoeld hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
He, beetje geduld!Ik ben ballonnen aan het opblazen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ook een ballonnetje
[ afbeelding ]
Kredietcrisis ballonnetje!
Hoe heb je hem zo "echt" zwevend in de lucht gekregen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ook een ballonnetje
[ afbeelding ]
Kredietcrisis ballonnetje!
Gewoon laten vallen lijkt me. 't Touwtje is zwaarder, dus goed timen en het lijkt net of 'ie zweeft... Denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Hoe heb je hem zo "echt" zwevend in de lucht gekregen?
Touwtje (Wit) aan een lange stok (bezem) stok op de schuur gelegd en met de knietjes op de grond (zijknatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Hoe heb je hem zo "echt" zwevend in de lucht gekregen?
Van mij mag je Beweging officieel doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:15 schreef Hilzillah het volgende:
Mag ik beweging 'officieel' doen?
Of telt mijn ballonnetje als 'echt'?
Ik heb er geenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:32 schreef Hilzillah het volgende:
Ventje even de tuin in geschopt... Het is gelukkig droog
[ afbeelding ]
Nieuwe opdracht: Creatief met Beesie! (die van de AH ja)
Dat leek mij ook een goed plan, maar soms kan het wel even duren voor iemand een goeie foto heeft gemaakt en heeft upgeload.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Van mij mag je Beweging officieel doen.
Ik denk trouwens dat het het topic wel ten goede komt als iedereen vrij is om een opdracht uit te werken. En dat de gene met de eerste serieuze inzending een volgend onderwerp mag noemen.
Maakt toch niet zo uit? Ik zou zeggen dat de eerste die met een foto komt het nieuwe onderwerp bepaalt, en als iemand anders ook nog een foto heeft gemaakt kan die nog gewoon geplaatst worden toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook een goed plan, maar soms kan het wel even duren voor iemand een goeie foto heeft gemaakt en heeft upgeload.
Als ie 'm dan eindelijk kan posten ziet hij dat iemand hem al voor is geweest en is al zijn moeite voor niets geweest
Maarja, maakt dat uit?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:57 schreef Kamermans het volgende:
Arme wuppie
[ afbeelding ]
volgend onderwerp: herhaling
misschien moet er dan wel uitgekeken worden dat het stiekum toch niet een archief wedstrijd gaat worden!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maakt toch niet zo uit? Ik zou zeggen dat de eerste die met een foto komt het nieuwe onderwerp bepaalt, en als iemand anders ook nog een foto heeft gemaakt kan die nog gewoon geplaatst worden toch?Ik vind het wel leuk om te zien in ieder geval.
Dat is ook weer zo, maar toch wel idd wat mijn bovenposter zeiquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maakt toch niet zo uit? Ik zou zeggen dat de eerste die met een foto komt het nieuwe onderwerp bepaalt, en als iemand anders ook nog een foto heeft gemaakt kan die nog gewoon geplaatst worden toch?Ik vind het wel leuk om te zien in ieder geval.
Tsja, dat hebben de deelnemers zelf in de hand natuurlijk... Kwestie van een beetje sportief zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
[..]
misschien moet er dan wel uitgekeken worden dat het stiekum toch niet een archief wedstrijd gaat worden!!
Nouja, dat kan idd misschien wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef Heintje het volgende:
Het posten van archief foto's mag van mij ook. Maar dan wel met een duidelijke vermelding. En misschien niet als foto maar als link. Ze tellen dan niet mee om een volgend onderwerp te noemen.
Als ik dit topic zo door gelezen heb heb ik veel creative dingen gezien. Hoe meer van dat soort dingen je te zien krijgt hoe meer je er van kan leren. Doe natuurlijk wel aan zelfkritiek (hou het dus bij 1 of 2 foto's en dan wel foto's die iets origineels hebben.
Leuk, mooie scherptediepte ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef Surf_Bunny het volgende:
Herhaling in de wk sferen:
[ afbeelding ]
Volgende opdracht: leven in de nacht
Sure.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:52 schreef Hilzillah het volgende:
Weinig actie.... Ik ben nog maar net geweest, maar ik heb wel een klein ideetje voor leven in de nacht....
Ik hoop dat het lukt... Mag ik?
Het onderwerp is toch gister opgepakt? Zullenw e nog maar even afwachten?quote:
Kan gebeurenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Surf_Bunny het volgende:
oh sorry zat op mn mobiel en had alleen de post voormij gelezennevermind
Je hoeft het toch niet per se letterlijk te nemen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:19 schreef Heintje het volgende:
Het enige dat ik zo snel had bedacht was om in het weekend naar een uitgaansgebied te gaan en daar een overzichtsfoto te maken.
Maar dat is niet echt origineel.
Wat ook nog zou kunnen is wat vleermuizen of een uil of zo fotograferen. Maar dat is dan weer niet echt makkelijk.
Echt een origineel idee dat goed uitvoer baar is heb ik niet. Dus als je iets weet ga je gang zodat we verder kunnen met het volgende onderwerp. Succes.
Leuk idee, heeft wel een paar leuke foto's opgeleverd. Helaas wou het beestje niet echt mee werken. Persoonlijk zou ik het ook niet leuk vinden om constant een flits over me heen te krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet per se letterlijk te nemen?
Zo kun je bijvoorbeeld ook een egeltje opzoeken (die lopen 's nachts vaak zat langs huizen) en die fotograferen. Of heel simpel als 't donker is je kat buiten zetten. Die leeft ook in de nacht.
Desnoods zelfs een regenworm
Jup! Eerst zijn het pluisjes zoals deze, dan worden ze groter en iets grijzer, dan worden ze heel groot, mager en ontzettend lelijk. Vervolgens worden het meeuwen met heel veel grijs en dan zijn ze volwassen. En net zo gemeen als mammaquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:53 schreef Moira. het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto!
Zien meeuwenkeukentjes er echt uit als cheeta's?
Nouja, gelukkig leef je nogquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jup! Eerst zijn het pluisjes zoals deze, dan worden ze groter en iets grijzer, dan worden ze heel groot, mager en ontzettend lelijk. Vervolgens worden het meeuwen met heel veel grijs en dan zijn ze volwassen. En net zo gemeen als mamma
Ik heb wel een leuk idee, alleen kost het me een aantal uur om het uit te voeren. En de komende dagen heb ik die tijd niet. Dinsdag of woensdag kan ik denk ik wel een mooie foto hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp: Uitzinnig vakantie gevoel
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk idee, alleen kost het me een aantal uur om het uit te voeren. En de komende dagen heb ik die tijd niet. Dinsdag of woensdag kan ik denk ik wel een mooie foto hebben.
Doe maar rustig saan, dan gebeurd er altijd nog meer dan eerstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk idee, alleen kost het me een aantal uur om het uit te voeren. En de komende dagen heb ik die tijd niet. Dinsdag of woensdag kan ik denk ik wel een mooie foto hebben.
Had eigenlijk gehoopt dat iemand met wat meer geld een foto zou maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Klik voor groter.
Volgende onderwerp: computer
jamaar wij hebben niet zoveel geld haha;)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat iemand met wat meer geld een foto zou maken.
Maar toch een leuke foto, lekker simpel, mooi gewerkt met de schrpte. Alleen de volgende keer even je geld poetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |