Als niemand daar iets mee kan (ik dacht aan Scrabble bij kaarslicht, of een leuke shoppingverslaafde die met tassen en dozen vol kleding uit de uitverkoopwinkel huppelt) bedenk ik wel wat anders. Suggesties?quote:Op donderdag 23 april 2009 03:08 schreef dvr het volgende:
Volgende thema: 'De leuke kant van een kredietcrisis'
doe je 'm nou of nietquote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef dvr het volgende:
[..]
Als niemand daar iets mee kan (ik dacht aan Scrabble bij kaarslicht, of een leuke shoppingverslaafde die met tassen en dozen vol kleding uit de uitverkoopwinkel huppelt) bedenk ik wel wat anders. Suggesties?
Als je er iets mee kan, dan moet je dat aangeven:)quote:
oh, ik was er niet helemaal bij geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 18:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ehh, dvr heeft zelf het thema bedacht. Dus nee, hij doet hem niet.
Je bedoeld dit toch niet als serieuze inzending he? Want dan gaat er in je hersenpannetje iets hopeloos mis..quote:
Misschien een idee wat goed uitgewerkt kan worden vanavond en morgen: ;-) Oranje!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef Vieze_Freddy het volgende:
blijkbaar ben ik niet de enige met een idee....
misschien is het een optie om een nieuwe opdracht te bedenken?
Mij bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:59 schreef Ruud het volgende:
HDR kan ik niets mee
Evt. een ander onderwerp?
Die wil ik wel doenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef zquing het volgende:
[ link | afbeelding ]
volgende opdracht, vakantie gevoel
Ik wist gewoon dat dit het ging wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:47 schreef zquing het volgende:
[ link | afbeelding ]
volgende opdracht, vakantie gevoel
Waar heb je die foto genomen?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef Ruud het volgende:
Niet helemaal wat ik wilde, maar toch:
[ afbeelding ]
Volgende onderwerp: vertekening/gezichtsbedrog
Eh, ik was de laatste deelnemer...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... Pak je camera en schiet er op los!
Zelf heb ik totaal géén inspiratie...
Pulau Besar, Maleisiëquote:
Is een nieuw onderwerp geen optie? Heb diep na zitten denken maar kan hier echt niets mee!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef Ruud het volgende:
Niet helemaal wat ik wilde, maar toch:
[ afbeelding ]
Volgende onderwerp: vertekening/gezichtsbedrog
Kende het spelletje nog niet, maar het is zeker leuk.. Als er morgen nog niemand is die 'het menselijk lichaam' neemt, doe ik em!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef Ruud het volgende:
Zullen we dit nog eens een kans geven? Ik vond het een erg leuk spelletje namelijk.
Dan kun je hem beter gewoon doen, aangezien er al bijna een jaar niemand iets mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kende het spelletje nog niet, maar het is zeker leuk.. Als er morgen nog niemand is die 'het menselijk lichaam' neemt, doe ik em!!
Hier lag vanochtend ook ineens weer sneeuw ja.quote:
Je moet de rechtstreekse URL naar de afbeelding (dus naar de .jpg) plaatsen, niet de link naar je Flickr-pagina. ;)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:49 schreef Ontdekking het volgende:
Rood:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/48338643@N02/4428330526/
(Hoe plaats ik een foto? )
Volgende opdracht: Ballonnen!
1 |
He, beetje geduld!quote:
Tof! Volgende onderwerpquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Zuigstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Balonfoto, lekker gruizig(OK, ok, die witte tafel was behoorlijk stoffig
![]()
Was niet tegen jou bedoeld hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
He, beetje geduld!Ik ben ballonnen aan het opblazen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ook een ballonnetje
[ afbeelding ]
Kredietcrisis ballonnetje!
Hoe heb je hem zo "echt" zwevend in de lucht gekregen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb ook een ballonnetje
[ afbeelding ]
Kredietcrisis ballonnetje!
Gewoon laten vallen lijkt me. 't Touwtje is zwaarder, dus goed timen en het lijkt net of 'ie zweeft... Denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Hoe heb je hem zo "echt" zwevend in de lucht gekregen?
Touwtje (Wit) aan een lange stok (bezem) stok op de schuur gelegd en met de knietjes op de grond (zijknatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:55 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Hoe heb je hem zo "echt" zwevend in de lucht gekregen?
Van mij mag je Beweging officieel doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:15 schreef Hilzillah het volgende:
Mag ik beweging 'officieel' doen?
Of telt mijn ballonnetje als 'echt'?
Ik heb er geenquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:32 schreef Hilzillah het volgende:
Ventje even de tuin in geschopt... Het is gelukkig droog
[ afbeelding ]
Nieuwe opdracht: Creatief met Beesie! (die van de AH ja)
Dat leek mij ook een goed plan, maar soms kan het wel even duren voor iemand een goeie foto heeft gemaakt en heeft upgeload.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Van mij mag je Beweging officieel doen.
Ik denk trouwens dat het het topic wel ten goede komt als iedereen vrij is om een opdracht uit te werken. En dat de gene met de eerste serieuze inzending een volgend onderwerp mag noemen.
Maakt toch niet zo uit? Ik zou zeggen dat de eerste die met een foto komt het nieuwe onderwerp bepaalt, en als iemand anders ook nog een foto heeft gemaakt kan die nog gewoon geplaatst worden toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat leek mij ook een goed plan, maar soms kan het wel even duren voor iemand een goeie foto heeft gemaakt en heeft upgeload.
Als ie 'm dan eindelijk kan posten ziet hij dat iemand hem al voor is geweest en is al zijn moeite voor niets geweest
Maarja, maakt dat uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |