SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Isdatzo op 10-03-2009 20:30:58 ]"Those unforgettable days, for them I live"
het moet fotografisch ook een beetje interessant blijven lijkt mequote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef Feestkabouter het volgende:
is het niet leuker om juist gekke combinaties te vragen?
dan weet je ook meteen zeker dat de foto echt specifiek voor dit spel is gemaakt.
bijvoorbeeld: wieldop en bonbon
Denk dat je dan veel sneller foto's krijgt waar men niet over nagedacht heeft. Oh, onderwerp. Ja. Leuk. *KLIK*.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:13 schreef ..bennie het volgende:
2 uur zorgt wel voor veel meer mogelijkheden voor mensen die mee willen doen. Het heeft ooit prima gelopen.
Smeej is in ieder geval geen foto's aan het maken van haar eten..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik denk dat men zit te eten en dus geen tijd heeft om foto's te plaatesen
Ik doe 'm wel, heb morgen heel de dag vrij en ga dan nog boodschappen doen ook. Tenzij iemand anders 'm vanavond al vervuld kan hebben, dan mag die 'm hebben!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:34 schreef Ynske het volgende:
De opdracht die nu open staat is
Eten
wie wil deze de komende 24 uur op zich nemen?
Nee dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe 'm wel, heb morgen heel de dag vrij en ga dan nog boodschappen doen ook. Tenzij iemand anders 'm vanavond al vervuld kan hebben, dan mag die 'm hebben!
Als het onweerde was hij van mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:35 schreef Ruud het volgende:
die zou ik graag willen doen, maar ik ben net geweest
Idd, plaats maar gewoon, als je als iets in gedachten had.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Van mij mag je hem gewoon plaatsen, doet alleen niet mee in de ronde
Dan doe je iets anders....quote:Op zondag 15 maart 2009 13:37 schreef zquing het volgende:
was vergeten dat mn statief uitgeleend was, dus ik kan niet doen wat ik wou........
Wat zijn we weer flexibel.....quote:Op zondag 15 maart 2009 13:47 schreef zquing het volgende:
Ik moet zo weg, ik red die 24 uur niet
en ik ga geen foto van een lamp uploiaden
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:47 schreef zquing het volgende:
Ik moet zo weg, ik red die 24 uur niet
en ik ga geen foto van een lamp uploiaden
onze held!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
Gást, kom op man.![]()
Ok, ik doe 'm wel, vanavond nog.
Dat was toch ergens voor gesteld..? In ieder geval; ik ben nog even aan het brainstormen, zodra ik een idee heb roep ik wel dat ik 'm echt wil, anders mag iemand anders.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
Waar staat dat dat niet mag? Als jij 'm wil nemen: ga je gang.
Ha, die neem ik gewoon. Moet lukken. Leuk idee trouwens, zat al aan hetzelfde te denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe onderwerp is: Flexibel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |