Ik heb wel een leuk idee, alleen kost het me een aantal uur om het uit te voeren. En de komende dagen heb ik die tijd niet. Dinsdag of woensdag kan ik denk ik wel een mooie foto hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp: Uitzinnig vakantie gevoel
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk idee, alleen kost het me een aantal uur om het uit te voeren. En de komende dagen heb ik die tijd niet. Dinsdag of woensdag kan ik denk ik wel een mooie foto hebben.
Doe maar rustig saan, dan gebeurd er altijd nog meer dan eerstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk idee, alleen kost het me een aantal uur om het uit te voeren. En de komende dagen heb ik die tijd niet. Dinsdag of woensdag kan ik denk ik wel een mooie foto hebben.
Had eigenlijk gehoopt dat iemand met wat meer geld een foto zou maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:09 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Klik voor groter.
Volgende onderwerp: computer
jamaar wij hebben niet zoveel geld haha;)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat iemand met wat meer geld een foto zou maken.
Maar toch een leuke foto, lekker simpel, mooi gewerkt met de schrpte. Alleen de volgende keer even je geld poetsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |