quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heet historie dropneus, dat FC Twente nou een samenvoeging is tussen een turkenclub en een boerenvriendenteam.
asdfmovie?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:50 schreef KingOfPop het volgende:
asdf
Ik wilde 300 maken, serieusquote:Op maandag 9 maart 2009 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
lapokingNou, wees d'r trots op, faalgeneraal.
Excuses zijn niet mogelijk, je faalt gewoon hardquote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wilde 300 maken, serieusMaar heb even snel gemaakt, anders zitten jullie ook weer te kankeren
Ikke snappe niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
Het bewijs dat we niet gek zijn!
[ afbeelding ]
Dit is de echt nu al de post van de dag.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
En dan ook nog Agiath verkeerd schrijven in de TT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Chocomel? Doe mij ook een bakkie.quote:
Wilde hem er ook nog bij halenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
En dan ook nog Agiath verkeerd schrijven in de TT!
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op tijd op ESC rammen, dan staan ze er nog.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Jaa ikwaithutquote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Excuses zijn niet mogelijk, je faalt gewoon hard
De knupkes zijn weg, men!quote:
Zo makkelijk kom je niet in mijn sig.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind dat deze post van mij in je sig mag.
Mag ik nu met jouw knopje spelen?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
IQM, je pc is attacked by een knopjes hunter.
Falers, daar hebben wij geen last van !quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Falers, daar hebben wij geen last van !
Dat zal je leren!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:01 schreef reetveter het volgende:
Op de één of andere manier kan ik bluetooth niet op mijn pc aan krijgenGeen hardware gevonden ofzo
Omdat mij dat geen flikker boeitquote:Op maandag 9 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
NG, faalhaas, waarom had jij de lapo niet?
Wat is dat nu voor een kutinstelling.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met je, je hebt een vriend
En ik ben nog wel voor je opgekomen zaterdagquote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat moet je met een knopje uit/aanschakelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef reetveter het volgende:
Help me nou godverrrHoort bluetooth niet automatisch op je laptop te zitten
Je vertelt er niet bij dat je al met 1 hand aan je piel zat en op de 'invoeren' knop zat te raggen maar net naast de lapo visttequote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je er 1 gekocht hebt waar BT (niet die usert) op zit wel, anders zul je een dongle moeten kopen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef reetveter het volgende:
Help me nou godverrrHoort bluetooth niet automatisch op je laptop te zitten
Hihi, klopt. Snoesje van mequote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ik ben nog wel voor je opgekomen zaterdag!
quote:
Prutserquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, ik zie al dat ik zon ding nodig heb ja. En ben ik ook nog eens de kabel vergeten van mijn mobiel
Hoorden jullie ook wat?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
IK ZEI DAT IK GING, NIEMAND DIE ZICH INTERESSEERT DAARVOOR?![]()
nu zeker niet meer![]()
In de pm zei je dat je hem nog lelijk vondquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar Mark is niet echt kei lelijk, dus ik vergeef het hem.
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
nu zeker niet meer![]()
Hajje, en doe Nas de groetjen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
nu zeker niet meer![]()
Wie ben jij eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
nu zeker niet meer![]()
Ja. In real life valt het wel mee. Alhoewel ie niet echt een mooi hoofd heeftquote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de pm zei je dat je hem nog lelijk vond
En wie ben jij dan?quote:
quote:
Ik hoop dat je hierbij je kloon in bescherming neemt?quote:
Ik hou wel van kaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil mijn knopjes terug, zo kaal dit hè..!!!1
Ken jij hem in het echt?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. In real life valt het wel mee. Alhoewel ie niet echt een mooi hoofd heeft.
Ik zag hem zaterdag met haar.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken jij hem in het echt?![]()
Nee, daar was ik ook wel achter
Ik geef jou niet de schuld.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En weer ben ik er niet over begonnen
Het heden is veel leukerquote:Op maandag 9 maart 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geef jou niet de schuld.
Je verleden achtervolgt je !!111
quote:
Log eens in en uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
'Er is een fout opgetreden met code 0'
En weg zijn mijn knopjes.
Ja, als ze breder was dan dat ze lang was, was het HJ ja.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik had alleen Mark goed gezien, maar hij was met een blonde chick, dus ik nam aan dat zij dat was.
[gejatte quote]Kan ze aan 2 kanten tegelijk uit bed vallen? [/gejatte quote]quote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, als ze breder was dan dat ze lang was, was het HJ ja.
Ik ken niemand.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kennen jullie elkaar allemaal IRL?
Niet op geletquote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stiekem toch geen autisten hierquote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef Skylark. het volgende:
Waarom kennen jullie elkaar allemaal IRL?
Wat zeik je je eigen ex-vriendin nou af?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd hoor, IQR (quote:Op maandag 9 maart 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zeik je je eigen ex-vriendin nou af?Jij was het toch die op die 'dikke' viel?
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat zeik je je eigen ex-vriendin nou af?Jij was het toch die op die 'dikke' viel?
Zoals ik al zei, NG was voor de maatschappij.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:
Helmond.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Klopt, maar ze flikte me een kankerstreekAchteraf wel dankbaar voor, want ik vermaak me nu prima en ga bijna elk weekend uit en chillen met vrienden en andere meiden in plaats van elk weekend in dat kanker helmond zitten terwijl ik daar geen fuck aan vond
Ja, ik snap best dat je haar niet meer mag en dat je (terecht) vindt dat ze je een kankerstreek heeft geleverd. Maar haar uiterlijk afzeiken... je bent toch voor haar gevallen ooit? Ze is nu toch niet opeens beduidend minder mooi ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Klopt, maar ze flikte me een kankerstreekAchteraf wel dankbaar voor, want ik vermaak me nu prima en ga bijna elk weekend uit en chillen met vrienden en andere meiden in plaats van elk weekend in dat kanker helmond zitten terwijl ik daar geen fuck aan vond
Ah, de ontkenningsfase.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat zeg je echt ontzettend schattigquote:Op maandag 9 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik snap best dat je haar niet meer mag en dat je (terecht) vindt dat ze je een kankerstreek heeft geleverd. Maar haar uiterlijk afzeiken... je bent toch voor haar gevallen ooit? Ze is nu toch niet opeens beduidend minder mooi ofzo.
Qua uiterlijk viel ik vooral op d'r gezicht.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ik snap best dat je haar niet meer mag en dat je (terecht) vindt dat ze je een kankerstreek heeft geleverd. Maar haar uiterlijk afzeiken... je bent toch voor haar gevallen ooit? Ze is nu toch niet opeens beduidend minder mooi ofzo.
Mijn stad is erger.quote:
Net of jij keuze hebt wou je zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
Ik doe geen dikke wijven.
Weert.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn stad is erger.
En wat wonen jullie allemaal dichtbij.
Ik niet hoor, mij zul je niet zienquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn stad is erger.
Wat is jouw stad dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn stad is erger.
Weert is toch erger.quote:
Wat deed je gister bij mijn moeder dan?quote:
Mantelzorg.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat deed je gister bij mijn moeder dan?
Ja, want mijn vriendin is niet dikquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij keuze hebt wou je zeggen?
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de Muurstraat heb je genoeg keus hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij keuze hebt wou je zeggen?
Dammen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Respect voor de vrouw die jou op aarde heeft gezet lijkt me wel op z'n plekquote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat tegenwoordig zo.quote:
Niks mis met neukteugels.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, want mijn vriendin is niet dik.
Obesitas komt bij 11-jarigen dan ook nog niet extreem veel voor gelukkig.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, want mijn vriendin is niet dik.
Wat ga je zijn vriendin haten?!!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obesitas komt bij 11-jarigen dan ook nog niet extreem veel voor gelukkig.
Ze doen een poging tot, dat is wat anders.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom is iedereen zo serieusik noem een allure_, een IQM
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Respect voor de vrouw die jou op aarde heeft gezet lijkt me wel op z'n plek.
Ze kan niet dammen.quote:
Het is afzeik tijd bij mij, vandaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obesitas komt bij 11-jarigen dan ook nog niet extreem veel voor gelukkig.
Welnee, dat doen ze in de hoop dat er gehapt word en dat is lachen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:24 schreef NoelGallagher het volgende:
"Gezet".quote:Op maandag 9 maart 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Respect voor de vrouw die jou op aarde heeft gezet lijkt me wel op z'n plek.
Er valt hier weinig af te zeiken hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is afzeik tijd bij mij, vandaar.
Ik kom hier niet voor niks.
Hoezo, wd komt net binnen wandelen...quote:Op maandag 9 maart 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er valt hier weinig af te zeiken hoor.
Ja, want breezahs worden boos. En dat is lachen !quote:Op maandag 9 maart 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, dat doen ze in de hoop dat er gehapt word en dat is lachen.
Mwa, het lukt me wel hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er valt hier weinig af te zeiken hoor.
Er is tenminste iemand blij mij te zien.quote:
Sadness all over the placequote:Op maandag 9 maart 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, nog zoiets lollers wat m'n mattie mij vertelde. Zijn zusje is 14, en die kreeg zo'n HPV prik maar toen vonden ze daar zo'n folder waarin stond dat je niet seksueel actief mocht zijn en toen moest ze het opbiechten
![]()
!
Saillant detail: Haar vriendje is 13.
Wacht maar tot ze je in het echt ziet.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is tenminste iemand blij mij te zien.
Maar dat is niet aardig.quote:
Ze is dan ook dikquote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
laatst jeukten m'n handen ook toen ik zag in een topic dat m'n ex iemand, edwinnussss, dik noemdekankerhypocriet om een beter gevoel voor eigenwaarde te krijgen
Dan zal ze nog blijer zijn.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze je in het echt ziet.
Pics?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:27 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, nog zoiets lollers wat m'n mattie mij vertelde. Zijn zusje is 14, en die kreeg zo'n HPV prik maar toen vonden ze daar zo'n folder waarin stond dat je niet seksueel actief mocht zijn en toen moest ze het opbiechten
![]()
!
Saillant detail: Haar vriendje is 13.
Moar die gast heb wel een dikke kopquote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
laatst jeukten m'n handen ook toen ik zag in een topic dat m'n ex iemand, edwinnussss, dik noemdekankerhypocriet om een beter gevoel voor eigenwaarde te krijgen
Je wou haar weer eens flink onder handen nemenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Doet me denken aan Cranequote:Op maandag 9 maart 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Zou ik ook niet doen als je zo onaardig deed.quote:
Hé, ik begin nooit uit mezelf.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als je zo onaardig deed.
Natuurlijk, zij lokt het ook uit, maar het is altijd aan jou de taak om aardig te blijven.quote:
Gadverdammequote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, genoeg over m'n ex, zaterdag lekker gezoend meng, in de wc van de mac, bohhhhh
Neequote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beginnen zijn handen ook wel eens te jeuken?
Nee, zo lang ze daarbuiten maar aardig blijft doen, vind ik het best.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk, zij lokt het ook uit, maar het is altijd aan jou de taak om aardig te blijven.
Als je wil kan ik de handleiding "Het houden van vrouwen" wel even scannen en mailen?
Het is BurgerKing en friet.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, genoeg over m'n ex, zaterdag lekker gezoend meng, in de wc van de mac, bohhhhh
Hij heette guido?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik deed zo met mijn voetbalteam een bierspel en toen deden we zo categorie blanke presidenten van Amerika. Dus hij begint met Bush, zegt zoeen andere gast Martin Luther King![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Toen moesten we lachen en hij drinken.
Saillant detail: Hij doet MBO.
Sylarquote:
Manhoerquote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee.quote:
Wij deden een keer met het voetbalteam kingzen en toen categorie hoofdsteden van landen! Dus ik begin zo met Amsterdam, zegt zoeen andere gast Kaapstadquote:Op maandag 9 maart 2009 23:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik deed zo met mijn voetbalteam een bierspel en toen deden we zo categorie blanke presidenten van Amerika. Dus hij begint met Bush, zegt zoeen andere gast Martin Luther King![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Toen moesten we lachen en hij drinken.
Mijn handen wel als ik iemand iets gemeens over jou zie zeggen.quote:
Teaquote:Op maandag 9 maart 2009 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan wil je dat graag aanvullen?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn handen wel als ik iemand iets gemeens over jou zie zeggen.
Zit jij in mijn voetbalteam, ho wacht nee, jij steelt de grappen van een MBO kennis.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij deden een keer met het voetbalteam kingzen en toen categorie hoofdsteden van landen! Dus ik begin zo met Amsterdam, zegt zoeen andere gast Kaapstad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Toen moesten we lachen, en hij drinken.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn handen wel als ik iemand iets gemeens over jou zie zeggen.
Het was een lemming.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zit jij in mijn voetbalteam, ho wacht nee, jij steelt de grappen van een MBO kennis.
Eerst zei die ook New York
Het was ook niet grappig bedoeld, gewoon het eerste dat in me op kwam.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Puh-lease, nog niet eens grappig al had je het graag.
semi-goede grap:quote:
Nee.quote:
Een keer nadenken voordat je iets zegt danquote:Op maandag 9 maart 2009 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, gewoon het eerste dat in me op kwam.
Het niveau stijgt, net als mijn piemel.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
semi-goede grap:
Nee hij wilt wel wat anders vullen wheheheheheheheh![]()
!!@1121-112-
Nee.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:39 schreef Agiath het volgende:
Zitten jullie alweer op de 1019?
Heeft D_A nog een verhaaltje geschreven trouwens?
Anders zou ik het ook niet vragen eh, Sherlockquote:
Dat doe ik constant. Als ik er alles uit zou flappen wat me binnen schiet zou je nu huilend in een hoekje zitten.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een keer nadenken voordat je iets zegt dan.
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat doe ik constant. Als ik er alles uit zou flappen wat me binnen schiet zou je nu huilend in een hoekje zitten.
Jij, rellen? Really?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat doe ik constant. Als ik er alles uit zou flappen wat me binnen schiet zou je nu huilend in een hoekje zitten.
Heeft ie hem verlaten dan? Volgens mij had ie het gewoon erg druk.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
Waarom heeft D_A deze SC verlaten na de duizendste?
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Apparently not. Maar try me.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was ook niet grappig bedoeld, gewoon het eerste dat in me op kwam.
Welnee, Allure had zin om mensen af te zeiken en ik bied me aan als gewillig slachtoffer. Zie het als een soort van virtuele SM.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij, rellen? Really?
Ik denk sowieso dat je Allure niet snel aan het huilen krijgt met woorden...
Hmm, oke. Ik wacht wel weer totdat je over een half uur 1 zinnetje typt hier. Daar kan ik dan weer even op terenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben op meerdere plekken gewenst, sorry.
Smakeloze grap.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/99461quote:Op maandag 9 maart 2009 23:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heeft ie hem verlaten dan? Volgens mij had ie het gewoon erg druk.
Echt waar?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:44 schreef Agiath het volgende:
lol ik heb dus geen knopjes meer.
Ik kan ook niemand quoten nu
Ja jonge ik doe niet ieders PH napluizen.quote:
Die is idioot.quote:
Ey, niet spotten met mij he!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
BOBBYB EN RELLEN!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zoiets als een neger met werk_!
Ik pas toen ik me afvroeg of hij deze SC had verlaten.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge ik doe niet ieders PH napluizen.
Ja zwartwerker.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
BOBBYB EN RELLEN!!!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zoiets als een neger met werk_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik zit er nu wel even noodgedwongen op.quote:
IEquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 maart 2009 23:46 schreef reetveter het volgende:
Zoals jullie zien praat er iemand tegen mij.
Oh wacht, jullie hebben v2009 nog niet hequote:Op maandag 9 maart 2009 23:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zit er nu wel even noodgedwongen op.
Dat ik dit ooit boven de baggerlayout verkoos zegZiet er niet uit.
Maar er komt binnenkort nog een nieuwe layout, Baggerlayout2009, schijnt erg chill te zijn volgens de betatesters![]()
Subklacht: Geen quickquote in fok!silver
Jij hebt het alleen maar over kankerquote:Op maandag 9 maart 2009 23:46 schreef reetveter het volgende:
Zoals jullie zien praat er iemand tegen mij.
Nice.quote:
Ja ik had me aangemeld als betatester.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh wacht, jullie hebben v2009 nog niet he![]()
![]()
Daar wordt je onzeker van hè?quote:
Truequote:Op maandag 9 maart 2009 23:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ik had me aangemeld als betatester.
Maar de abbo's gaan voor de paupers
Altijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is tenminste iemand blij mij te zien.
Tof, mits 'ie lvl 100 wonderspell heeft.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:48 schreef Skylark. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn imba orc?
[ afbeelding ]
Dat zei je moeder ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ja, niet doen dus!quote:
Duurde ffquote:
Oh god, nu ben ik weg. Ik heb genoeg matige grapjes gehoord vandaag.quote:
Ja klopt. Ik keek ocean's.quote:
Doeiquote:Op maandag 9 maart 2009 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh god, nu ben ik weg. Ik heb genoeg matige grapjes gehoord vandaag.
Ik heb er opeens 63quote:Op maandag 9 maart 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
Aaah, bio heeft me 2 extra notes gegeven
Net als jouw vermogen om grappen en realiteit te scheiden.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb er opeens 63
Laatst nog 55 ofzo
Bwehehequote:Op maandag 9 maart 2009 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik keek ocean's.
Ja ik kan het wel, maar met moeite. Ik moet heel snel scrollen.
Ga vooral op haar inquote:Op maandag 9 maart 2009 23:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net als jouw vermogen om grappen en realiteit te scheiden.
Ik heb er nog steeds maar 2quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 23:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh god, nu ben ik weg. Ik heb genoeg matige grapjes gehoord vandaag.
Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga vooral op haar inDat is precies wat ze wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |