quote:Op maandag 9 maart 2009 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat heet historie dropneus, dat FC Twente nou een samenvoeging is tussen een turkenclub en een boerenvriendenteam.
asdfmovie?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:50 schreef KingOfPop het volgende:
asdf
Ik wilde 300 maken, serieusquote:Op maandag 9 maart 2009 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
lapokingNou, wees d'r trots op, faalgeneraal.
Excuses zijn niet mogelijk, je faalt gewoon hardquote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wilde 300 maken, serieusMaar heb even snel gemaakt, anders zitten jullie ook weer te kankeren
Ikke snappe niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
Het bewijs dat we niet gek zijn!
[ afbeelding ]
Dit is de echt nu al de post van de dag.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
En dan ook nog Agiath verkeerd schrijven in de TT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Chocomel? Doe mij ook een bakkie.quote:
Wilde hem er ook nog bij halenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
En dan ook nog Agiath verkeerd schrijven in de TT!
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon op tijd op ESC rammen, dan staan ze er nog.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Jaa ikwaithutquote:Op maandag 9 maart 2009 22:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Excuses zijn niet mogelijk, je faalt gewoon hard
De knupkes zijn weg, men!quote:
Zo makkelijk kom je niet in mijn sig.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vind dat deze post van mij in je sig mag.
Mag ik nu met jouw knopje spelen?quote:Op maandag 9 maart 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
IQM, je pc is attacked by een knopjes hunter.
Falers, daar hebben wij geen last van !quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 23:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Falers, daar hebben wij geen last van !
Dat zal je leren!quote:Op maandag 9 maart 2009 23:01 schreef reetveter het volgende:
Op de één of andere manier kan ik bluetooth niet op mijn pc aan krijgenGeen hardware gevonden ofzo
Omdat mij dat geen flikker boeitquote:Op maandag 9 maart 2009 23:01 schreef KingOfPop het volgende:
NG, faalhaas, waarom had jij de lapo niet?
Wat is dat nu voor een kutinstelling.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met je, je hebt een vriend
En ik ben nog wel voor je opgekomen zaterdagquote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat moet je met een knopje uit/aanschakelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef reetveter het volgende:
Help me nou godverrrHoort bluetooth niet automatisch op je laptop te zitten
Je vertelt er niet bij dat je al met 1 hand aan je piel zat en op de 'invoeren' knop zat te raggen maar net naast de lapo visttequote:Op maandag 9 maart 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je er 1 gekocht hebt waar BT (niet die usert) op zit wel, anders zul je een dongle moeten kopen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef reetveter het volgende:
Help me nou godverrrHoort bluetooth niet automatisch op je laptop te zitten
Hihi, klopt. Snoesje van mequote:Op maandag 9 maart 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ik ben nog wel voor je opgekomen zaterdag!
quote:
Prutserquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, ik zie al dat ik zon ding nodig heb ja. En ben ik ook nog eens de kabel vergeten van mijn mobiel
Hoorden jullie ook wat?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
IK ZEI DAT IK GING, NIEMAND DIE ZICH INTERESSEERT DAARVOOR?![]()
nu zeker niet meer![]()
In de pm zei je dat je hem nog lelijk vondquote:Op maandag 9 maart 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar Mark is niet echt kei lelijk, dus ik vergeef het hem.
Wie ben jij?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
nu zeker niet meer![]()
Hajje, en doe Nas de groetjen.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
nu zeker niet meer![]()
Wie ben jij eigenlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
nu zeker niet meer![]()
Ja. In real life valt het wel mee. Alhoewel ie niet echt een mooi hoofd heeftquote:Op maandag 9 maart 2009 23:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de pm zei je dat je hem nog lelijk vond
En wie ben jij dan?quote:
quote:
Ik hoop dat je hierbij je kloon in bescherming neemt?quote:
Ik hou wel van kaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil mijn knopjes terug, zo kaal dit hè..!!!1
Ken jij hem in het echt?quote:Op maandag 9 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. In real life valt het wel mee. Alhoewel ie niet echt een mooi hoofd heeft.
Ik zag hem zaterdag met haar.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken jij hem in het echt?![]()
Nee, daar was ik ook wel achter
Ik geef jou niet de schuld.quote:Op maandag 9 maart 2009 23:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En weer ben ik er niet over begonnen
Het heden is veel leukerquote:Op maandag 9 maart 2009 23:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik geef jou niet de schuld.
Je verleden achtervolgt je !!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |