Ik ben VOOR eigen feestjes in Utrecht! Waar en hoe?quote:Op woensdag 11 maart 2009 04:42 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar wij gaan waarschijnlijk ons eigen feestje bouwen ergens in Utrecht.
Jaaaaaaaaaaaaa! Maar ik ben ook wel een klein beetje jaloersquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik mag de Heineken starten, fysio vond het 'verantwoord'![]()
Head is nog even afwachten.. Ligt eraan hoezeer ik mijn rug vernuek @ Heinekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Bellah het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa! Maar ik ben ook wel een klein beetje jaloersEn de Head?
Warm maar regen, ach het kan slechter. En alles wat nu valt, valt van het weekend niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef Delnooz het volgende:
Relaxed kluupkluup! mooie wedstrijd en volgens sommige weerberichten wordt het nog mooi weer ook
Stoer! Altijd leuk, zelf vorig jaar ook op die manier de Varsity geroeid. Je zet ze toch wel op een wedstrijdroeidieet? Minstens 4x per week trainen en zo...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:56 schreef immortalsean het volgende:
zo, sinds vanavond ook coach van een eerstejaarsploegje. en nog een flink actief ploegje ook, dat is wel mooi. want ik wilde sowieso nog gaan coachen, alleen ik twijfelde nog wat omdat ik niet bij een 'één keer per week max.' ploegje wilde komen. ze starten zelfs de overnaedsche vier op de varsity, dus dat is echt super.
ze trainen zelfs al vijf keer per week! ... ze zullen denk ik wel doorwisselen, dus de meesten komen denk ik op 4x per week uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Stoer! Altijd leuk, zelf vorig jaar ook op die manier de Varsity geroeid. Je zet ze toch wel op een wedstrijdroeidieet? Minstens 4x per week trainen en zo...
Blad al krom zonder uitgetrapt te zijn, beter druk kan je niet pakkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:14 schreef Orionis het volgende:
Weinig rug!
Zo is de haal een stuk langer:
[ afbeelding ]
Heb zin in morgen!
quote:In die laatste sport is de universiteit met Vidar al behoorlijk aan de weg aan het timmeren. Zo is de studentenroeivereniging met de gemeente Tilburg in gesprek om uit te kunnen groeien tot 'het tweede trainingscentrum van Nederland', een soort broertje van de Bosbaan dus. Waardoor ook roeiende studenten een extra reden hebben om voor Tilburg te kiezen.
ik durf nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:26 schreef Orionis het volgende:
Klinkt goed Sean! Wanneer doe je je volgende 2k test?
ik voel me gewoon ontzettend goed als ik veel training, loop ik gewoon de rest van de dag met een overdosis energie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:50 schreef Orionis het volgende:
Lijkt me lastig er zo hard mee bezig te blijven als je ploeg dat minder is.
...
Je had hier mogen pitten hoor, 10 minuutjes fietsenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:28 schreef Bellah het volgende:
Noh! Ik wil hier geen blessures meer horen!![]()
Oh jongens, morgen moet ik de trein van 6:40 hebben. Ahwwhhhhhhaaarghhh! Clubvelden... Zucht.
Heb afgesproken met fysio en coaches om dit weekend gewoon door te trappen en maandag te kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:05 schreef Orionis het volgende:
Beroerde timing DA! Gaat het wel lukken te starten dit weekend?
Ik kom mn bed pas uit als jij je 250 al hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:28 schreef Bellah het volgende:
Noh! Ik wil hier geen blessures meer horen!![]()
Oh jongens, morgen moet ik de trein van 6:40 hebben. Ahwwhhhhhhaaarghhh! Clubvelden... Zucht.
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:05 schreef Teteteterek het volgende:
Hebben jullie gezien hoe nereus de battle wisth the stars won
Oja. Ik denk dat ik met je meefiets tijdens 't heren clubacht veld! Zwarte jas, blauwe rammelende kutfiets en heel hard m'n eigen heren aanmoedigendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef De_Ananas het volgende:
Als er iemand morgen een kleine knul met een Skoll oproeijas op een groenige fiets ziet fietsen langs de Amstel zeg dan ff hallo
Of iemand met een te blauwe muts op, lomp uit de ogen kijkent, te veel lawaai makend met andere rambo's dan zul je het wss tegen mij hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef De_Ananas het volgende:
Als er iemand morgen een kleine knul met een Skoll oproeijas op een groenige fiets ziet fietsen langs de Amstel zeg dan ff hallo
Oei dat is flink balen, maar gelukkig mag je nog even roeien van die fysio. Heineken is namelijk te mooi om te laten schieten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom is nou net voor de H4K mijn knie aan het stuk gaan
Ik zal je nog wel inhalen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:45 schreef Bellah het volgende:
[..]
Oja. Ik denk dat ik met je meefiets tijdens 't heren clubacht veld! Zwarte jas, blauwe rammelende kutfiets en heel hard m'n eigen heren aanmoedigend
Kom je nog even heulaaaa zeggen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:26 schreef jw3 het volgende:
Ik zal vooral op Willem III rondhangen, en misschien her en der nog wat foto's maken
Pijnlijk.quote:'We gaan samen of anders niet'
geplaatst door michiel op zaterdag 14 maart 2009 - 20:30
Na afloop van Radio H4K zijn er gelijk weer nieuwe roeifeiten de wereld in te helpen. De gasten tijdens het radio-programma, Diederik de Boorder, de gebroeders Muda en Josy Verdonkschot, lieten hun licht schijnen op het Nederlandse roeien en de eerste resultaten van de Heineken Roeivierkamp. De eerste wedstrijd van het nationale seizoen zorgde überhaupt voor voldoende voorbeschouwingen, voorspellingen en opvallendheden voor het nieuwe seizoen. Matthijs Vellenga in een Duitse acht was nauwelijks het meest controversiële van de hele dag.
Tijdens Studio H4K, de avonduitzending van de Razende Reporters, kwam het gelijk tot vuurwerk. Diederik de Boorder, de bondscoach van de juniorenafdeling, noemde vooral het teleurstellende resultaat van de Amsterdamse achten. De eerstejaars achten van Nereus, traditioneel sterk in het EYK-veld, finishten in de achterhoede. Ook Skøll, de vereniging waar de Boorder van erelid is, was in de uitslagen amper terug te vinden. Okeanos, dé acht in het zwaren eerstejaars achten veld, scoorde alleen bij de dames. De Boorder was somber gestemd: "De begeleiding is in het gros van de gevallen de oorzaak."
De uitspraak van de bondscoach was nauwelijks controversieel te noemen. "Goede begeleiding binnen vereniging als Nereus en Skøll verdwijnt." Dat klinkt inderdaad zorgelijk. Positief echter is dat een kleine vereniging als Thêta erin slaagt goede roeiers op te leiden, terwijl dat al jaren het plan was na grootheden als Karel Dormans en Dirk Lippits. Is er dan een kentering te zien in het Nederlandse studentenroeien? Dat bleef ook in de studio onopgelost.
"Zonder elkaar gaan we niet naar de Spelen", klonk het al snel uit mond van de Muda's. De tweeling gaf aan heil te zien in een vier zonder met Roeland Lievens en Arnoud Greidanus. "Dat zijn volgens ons de beste lichte roeiers van het moment. Met hen zien we ons wel verschijnen aan de start in Londen 2012", spraken de twee vrijwel unaniem.
Boude uitspraken voor zomaar een zaterdagavond.
Voor meer uitspraken tijdens dit nieuwswaardige interview kan je luisteren naar de audiostream van de Razende Reporters.
Zag jij wat er nou gebeurde met de ejz8 van nereus aan het begin bij de 250m?quote:
welke van 2 skoll boten zit jij danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zag wel dat de Saurusboot die wij inhaalden daarna tegen een paal van de Berlagebrug aanknalden en de boeg gelanceerd werd onder het hoongelach van 100 man ofzo
Ik coach HCL8+ Skoll 1.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:48 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
welke van 2 skoll boten zit jij dan
Oh, ik dacht uit je eerdere berichten op te maken dat je zelf ook roeide. Of doe je dat ook in een andere divisie?quote:
Ik roeide vorig jaar Club8 maar raakte geblesseerd, ik heb vorige week voor het eerst sinds een jaar tijd weer in de boot gezeten en wil het nu weer oppakken. Woensdag in een 4 en later wil ik gaan 2 zonderen met een vriend. Mijn niveau is wel dramatischquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Oh, ik dacht uit je eerdere berichten op te maken dat je zelf ook roeide. Of doe je dat ook in een andere divisie?
Waar bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:58 schreef Teteteterek het volgende:
Heb je nog wel ff een biertje gepakt op ons prachtige botenhuis?
Op amsteldijk 130a natuurlijk!quote:
Ja, herinner me er nog maar eens aan dat ik die moet missenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
En stel dat we de NCN winnen dan kom ik natuurlijk ook wel langs!
Word je dan niet geroyeerd bij jullie?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja, herinner me er nog maar eens aan dat ik die moet missen
Toch een stuk beter dan de WW?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Tjah, wat moet ik ervan zeggen..
12e van de 16 op de 2,5k
6e van de 16 op de 250m
Overall 11e..
Ik denk dat we ons morgen vooral moeten richten op de 750m en vervolgens de schade zien te beperken op de 5k.
wat voor beeld heb jij van nereus?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Word je dan niet geroyeerd bij jullie?
Sinds ik een collega heb die bij nereus zit valt het wel meequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:07 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
wat voor beeld heb jij van nereus?
Ja, dat snap ik. Maar zulke opmerkingen worden vaak niet voor niets gemaakt. En ik ben dan wel benieuwd waarop enige afkeur tov nereus gebaseerd is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds ik een collega heb die bij nereus zit valt het wel mee
Je kan aan m'n post icons (die smiley's bove nde post) zien of ik serieus ben of niet, ik maak nogal vaak overdreven opmerkingen zoals deze![]()
Tsjah, het ''waar rook is is vuur'' verhaal een beetje hé. Jullie zijn nu eenmaal wat strikter dan wijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:15 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar zulke opmerkingen worden vaak niet voor niets gemaakt. En ik ben dan wel benieuwd waarop enige afkeur tov nereus gebaseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |