Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik verdien mijn geld ook aan windows gerelateerde producten en diensten.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef nelisb het volgende:
Als ik 99$ betaal, zonder dat ik een app ontwikkel, kan ik versie 3.0 dan ook al downloaden? Of word je niet zo snel toegelaten?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:56 schreef Tijn het volgende:
Mocht iemand de url weten van het videofragment waarin Frank Lammers op hilarische wijze Joost Prinsen in Met Het Mes OpTafel parodieert, dan kan hij of zij zich melden in het volgende topic: Parodie van Met Het Mes Op Tafel
Alvast bedankt en succes met je topic verder
Waarschijnlijk binnenkort bij uw lokale Torrentboer?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:16 schreef nelisb het volgende:
Iemand al een idee waar de Beta is te krijgen voor niet developers leden?
Tijn en geband? Die keurige jongen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:57 schreef broer het volgende:
Even Tijn helpen, hoor. Ik vermoed namelijk dat hij niet bij dit topic aankomt voordat hij geband wordt.
[..]
Inmiddels al te vinden bij brokenstonesquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk binnenkort bij uw lokale Torrentboer?
De ban is gelukkig uitgebleven, maar ik heb *nog steeds* dat fragmentje niet kunnen vindenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:57 schreef broer het volgende:
Even Tijn helpen, hoor. Ik vermoed namelijk dat hij niet bij dit topic aankomt voordat hij geband wordt.
[..]
Famous last words.quote:
Nope.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:26 schreef Tijn het volgende:
Maar alleen software updates dus, geen nieuws over een nieuwe telefoon?
Ik dacht het wel, ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweet eigenlijk niet meer hoe dat met de 3G ging, werd die tegelijk met de 2.0 software aangekondigd?
Volgens mij niet hoor. Je had eerst dat 'roadmap' event waarin het over de SDK en allerlei nieuwe functies ging, en dat iPhone OS 2.0 in juni zou uitkomen. Toen is ook pas de 3G aangekondigd. Ik vermoed dat het nu op dezelfde manier zal gaan.quote:
Dan zou ik het ook wel durven idd. Jammer dat mijn 2G weg is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...OS 3.0 binnen. Wat was ook alweer het probleem met locked? Je kunt niet meer terug naar 2.0?
Gelukkig heb ik hier twee iPhones liggen
Ik heb een 80Gb classic van zo'n 15 maanden oud: die zijn daarna inderdaad vervangen door 120Gb.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:47 schreef Jarno het volgende:
Wat een gat in capaciteit zit er trouwens tussen de iPod's. Ik heb binnenkort een mooie carkit in de auto met iPod aansluiting, dus ik dacht ik ga eens kijken welke iPod geschikt zou zijn voor +/- 80GB aan muziek, maar dat is eigenlijk alleen de Classic met 120GB. Ik dacht dat er ook kleinere Classic's waren of zijn die geskipt?
Ik vind van 32GB (Touch) naar 120GB best een flinke stap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb een 80Gb classic van zo'n 15 maanden oud: die zijn daarna inderdaad vervangen door 120Gb.
Precies. Alhoewel 'gelocked' ook echt tussen aanhalingstekens staat in de release note.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...OS 3.0 binnen. Wat was ook alweer het probleem met locked? Je kunt niet meer terug naar 2.0?
Gelukkig heb ik hier twee iPhones liggen
Misschien kun je via DFU mode ofzo nog wel terug?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:21 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel 'gelocked' ook echt tussen aanhalingstekens staat in de release note.
Zal toch maar niet. Ik wacht het lekker ff af.quote:So I downloaded the 3.0 Beta Software, I need an actual Dev to add my phones ID to the system so I can use it with the beta software (I don't have 99$ to shell out) Could someone please do this for me? THANKS in Advance!!! cad260c9a9766be60c83f3d2993643411c9997b6 <---- iPhones ID
Een developer kan maximaal 100 devices gebruiken als 'development device' , dus misschien moet je een developer lief aankijken als je het erg graag wilt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zal toch maar niet. Ik wacht het lekker ff af.
Houden, of familie er blij mee maken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens een klein beetje een luxeprobleem.
Eigenlijk doe ik bijna niets meer met mijn iPod 5G 30GB en iPod Shuffle 2G 1GB. Tweedehands zou ik er waarschijnlijk 60 euro en 15-20 euro voor kunnen krijgen, bijna niets dus.
Wat zouden jullie doen, gewoon houden maar?
Goeie, ik heb nog een familielid met een iPod 4G 20GB.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Houden, of familie er blij mee maken.![]()
Mama's + iPod's = Lachen
Aha, thanks for the info. Helaas ken ik, behalve jou, geen enkele developer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een developer kan maximaal 100 devices gebruiken als 'development device' , dus misschien moet je een developer lief aankijken als je het erg graag wilt.Ik kan helaas niks voor je doen, omdat mijn Developer Account geregistreerd staat op naam van mijn werk en er ook wel eens collega's gebruik van maken.
alles tussen de iPod 2G en iPod 5G heeft dat clickwheel. De Touch niet (duh), de Shuffle niet (duh). De Mini's weer wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik zag iemand die zo op z'n Ipod zn nummers door kon scrollen door dat rondje waar play/pauze in staan te draaien.
Welke Ipod is dit?
Wie kan me zeggen hoeveel generaties Ipod's er zijn, ik zag laatst namelijk een Ipod nano, die nieuwe, en die vind ik er niet zo mooi uitzien, de eerdere is wat breder maar zijn er nog meer versie's van elke Ipod?
Hebben we hier een match?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben een beetje opzoek naar een Ipod, 2e hands (of nieuw) namelijk.
Liefst zo rond de 100 euro, wel meer dan 5 GB niet te groot, maar ook weer niet superklein.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef Geqxon het volgende:
Eigenlijk doe ik bijna niets meer met mijn iPod 5G 30GB en iPod Shuffle 2G 1GB. Tweedehands zou ik er waarschijnlijk 60 euro en 15-20 euro voor kunnen krijgen, bijna niets dus.
Die Ipod 5G 30GB is dus een classic?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef Geqxon het volgende:
Mooi woordgrapje met de NS in het achterhoofd, J.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
Je kon er op wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |