Dan ben je er wel de rest van het jaar vanafquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:37 schreef Rio het volgende:
Dat komt omdat mensen het nuttig vinden om het hele jaar door vruchtbaar te zijn. Het is dus de schuld van Darwin :-)
Alternatief is 1 maand per jaar loops, lijkt dat je wat?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:04 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Weet ik, het was een garpje
Kan ik hem ook gewoon bij jou dumpen, want eigenlijk wil ik helemaal geen kind.
En Desiderius is een jongensnaam, Klazien is voor een meisje dus ik hou met alles rekeningDesiderius heb ik uit de Harry Potterserie trouwens, er was daarin ergens een personage die in de Nederlandse versie zo heette.
Misschien is een centraal menstruatie topic wel op zijn plaats. Dan kunnen alle Fok!sters elke maand lekker klagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef Alices het volgende:
[..]
Nee! We gaan voor een deel 2![]()
Alhoewel... m'n klacht is nu trouwens ongegrond. Heb er geen last meer van
Ja inderdaad vrouwenquote:
Of we laten hem opvoeden door wilde dieren, en er dan een documentaire van maken en grof geld verdienenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Misschien moeten wij hem dan maar te vondeling leggen want ik wil ook geen kind.![]()
Slim dat je met alles rekening houdt.Volgens mij was Desiderius de broer van Perkamentus.
Dat klinkt als een goed idee. Of we hopen dat hij net zo'n genie is als zijn naamgenoot.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:50 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Of we laten hem opvoeden door wilde dieren, en er dan een documentaire van maken en grof geld verdienenAlleen zonde dat zijn naam dan verloren gaat. Volgens Wikipedia is er al een Desiderius Perkamentus en een Desiderius Erasmus, dus hij zou wel in goed gezelschap zijn.
Of we zetten het Kind te koop
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed idee. Of we hopen dat hij net zo'n genie is als zijn naamgenoot.En dan grof geld verdienen aan zijn talent.
![]()
Verkopen kan altijd nog.![]()
Ik ben voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ach, Remus en Romulus zijn opgevoed door wolven, en die hebben Rome gesticht. Dus hij zou het nog best ver kunnen schoppen.
Dan kunnen we dus eerst die docu schieten, onder schuilnamen publiceren, binnenlopen, en als 'ie later groot is kijken of hij een beetje organisatietalent heeft. Als hij het helemaal gemaakt heeft zoeken we contact, verzinnen een verhaal over alien abduction ofzo of andere omstandigheden buiten onze schuld om, waardoor we hem, helaas helaas, pijn in ons hart, kwijtraakten. Dan worden we weer herenigd met onze Desiderius () en worden we geeerd als de ouders van de held.
*Insert evil laugh*
Goooood....quote:
quote:
1 dag? dat kan wel 2 weken duren hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
Wij mannen moeten nadenken en de vrouwen proberen te begrijpen wat 10x erger is dan jullie 1 dag buikpijn
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
1 dag? dat kan wel 2 weken duren hoorNa de eisprong kunnen sommige al flinke buikpijn hebben en wanener ze ongesteld zijn al helemaal erg die hele week, dus echt niet 1 dag
(weet er alles van.. ugh.. tis weer zover)
succes meid, je mag klagen in mijn topic hoor!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
1 dag? dat kan wel 2 weken duren hoorNa de eisprong kunnen sommige al flinke buikpijn hebben en wanener ze ongesteld zijn al helemaal erg die hele week, dus echt niet 1 dag
(weet er alles van.. ugh.. tis weer zover)
En daar weet jij alles van, baasquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Echt lekkere wijven hebben spiraaltjes
Jij hebt goed opgelet bij biologie!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat betekent weer een maandje of 2, 3 niet neuken. Balen voor je.
Ik denk er echt serieus over om homo te worden om die reden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ze toch stiekem hopen op een pijpbeurt wanneer het vrouwtje weer eens een druipende doos heeft. Penetratie tijdens ongesteldheid is namelijk meer iets voor Mike Row dan voor de gemiddelde Nederlandsche man, en met zo'n vrouwelijke chagerijn naast je op de bank is oraal genot het enige waar je op dat moment nog over kunt fantaseren. Enige manier waarop je dat voor elkaar krijgt is vertrouwen winnen en lief doen. En vrouwen maar zeuren dat mannen het nooit moeilijk hebben
Foutje in de OP... Wacht even, ik verander het wel:quote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Alices het volgende:
Hoe oneerlijk kan het zijn: je ongelooflijk KUT voelen omdat je een vrouw bent![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:48 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Foutje in de OP... Wacht even, ik verander het wel:
Hoe oneerlijk kan het zijn: je KUT ongelooflijk voelen omdat je een vrouw bent![]()
En wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En nog een frietroeper ook
Smeerpijpquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef Maisnon het volgende:
Komop, een beetje vent
Het moet toch zijn:quote:
Dat hij niet grappig is én zijn vocabulaire niet op orde heeft. Het maakt het gewoon erger.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit topic te maken?
Oh ja wacht vrouwen die ongesteld zijn die kunnen minder hebben dan normaal.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dat hij niet grappig is én zijn vocabulaire niet op orde heeft. Het maakt het gewoon erger.
Je vocabulaire niet op orde hebben als je friet zegtquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dat hij niet grappig is én zijn vocabulaire niet op orde heeft. Het maakt het gewoon erger.
Risico van het vak.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:31 schreef Alices het volgende:
ik was even vergeten dat mannen dit forum overheersen!
Ah kom op...zelfs niet een kleine glimlach?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:08 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon een beter gevoel voor humorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja wacht vrouwen die ongesteld zijn die kunnen minder hebben dan normaal.
Een kleine glimlach wel voor deze reactiequote:Op woensdag 25 maart 2009 15:14 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ah kom op...zelfs niet een kleine glimlach?![]()
Volgens mij moet je gewoon ongesteld worden, vandaar je kuthumeur....
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
En ik hoor nu Balkenende praten over de economische crisis, je hoeft niet heel emotioneel instabiel te zijn om daar chagrijnig van te worden
Mwah.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
En ik hoor nu Balkenende praten over de economische crisis, je hoeft niet heel emotioneel instabiel te zijn om daar chagrijnig van te worden
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jij zit vast op het internet omdat je lelijk bent.
En dan bloed je ook nog uit je doos.
T'zit ook niet mee hé?
Nu snap ik waar mijn moeder permanent last van heeftquote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Alices het volgende: En je gaat jezelf zo zielig vinden door al die hormonen![]()
Wat?quote:
Het was een slecht excuus ja. Maar word jij vrolijk van JPB?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:56 schreef fs180 het volgende:
Vrouwen zijn over het algemeen zo goed in rationeel denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |