Mwah.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
En ik hoor nu Balkenende praten over de economische crisis, je hoeft niet heel emotioneel instabiel te zijn om daar chagrijnig van te worden
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Jij zit vast op het internet omdat je lelijk bent.
En dan bloed je ook nog uit je doos.
T'zit ook niet mee hé?
Nu snap ik waar mijn moeder permanent last van heeftquote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Alices het volgende: En je gaat jezelf zo zielig vinden door al die hormonen![]()
Wat?quote:
Het was een slecht excuus ja. Maar word jij vrolijk van JPB?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:56 schreef fs180 het volgende:
Vrouwen zijn over het algemeen zo goed in rationeel denken
Dat is waar. Vrouwen en humor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:27 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Vrouwen hebben gewoon een beter gevoel voor humor
[..]
Een kleine glimlach wel voor deze reactieEn ik ben niet ongesteld, zo ben ik altijd
Zie je wel dat het een goede grap was! De mannen kunnen hem waarderen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Vrouwen en humor.![]()
Nu snap ik jou gelijk een stuk beter.![]()
Sommige vrouwen hebben wel humor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een goede grap was! De mannen kunnen hem waarderen!
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het een slechte grap was! De mannen kunnen hem waarderen!
Nee. Dat is gewoon een andere uiting van dezelfde emotie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:03 schreef fs180 het volgende:
Mwah, ik heb me vanmiddag rot gelachen, telt dat ook?
Wat zei onze grote leider dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:49 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoon een andere uiting van dezelfde emotie.
Niets bijzonders. Daarom juistquote:
Heeft hij ooit iets bijzonders gezegd dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:11 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Daarom juist
Ben ik ooit blij geworden van hem?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft hij ooit iets bijzonders gezegd dan?
Nee, ik zou ook niet weten wie er ooit blij geworden is van hem.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ben ik ooit blij geworden van hem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |