Die eerst naam vind ik het mooist. Is dat een jongsnaam of meisjesnaam?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:10 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Desiderius, of Klazien. Of Edelachtbare, naar Theo Maassen, maar dat zal wel weer niet mogen
Ik bedoelde een DNA-monster voor de DNA-test om te kijken wie de vader. Maar dit monster is inderdaad beter.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:12 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
Maar als hij van jou is, noem ik hem uiteraard Tijntje
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:12 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
Maar als hij van jou is, noem ik hem uiteraard Tijntje
Tja, mannen he?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Alices het volgende:
Ik heb stiekem zelfs moeten lachen om sommige reacties van jullie![]()
Hoe voorspelbaar ook allemaal. Lekker
Vrouwen dan.quote:
Wij miepen toch ook niet als in KLB weer eens een mannelijke Fok!ker z'n internetpiemeltje moet showen ("TS HAST EIN CHICKIE GEHOSSELT!!!!LOL!!11!!EINZ!!11!!!LOLLERCOPTER!!!")quote:
Nee jullie vrouwen openen een topic over ongesteld zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Wij miepen toch ook niet als in KLB weer eens een mannelijke Fok!ker z'n internetpiemeltje moet showen ("TS HAST EIN CHICKIE GEHOSSELT!!!!LOL!!11!!EINZ!!11!!!LOLLERCOPTER!!!")
Zo hebben we allemaal wel watquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jullie vrouwen openen een topic over ongesteld zijn.
En dat maakt het toch ook leuk.quote:
Ja, omdat ze toch stiekem hopen op een pijpbeurt wanneer het vrouwtje weer eens een druipende doos heeft. Penetratie tijdens ongesteldheid is namelijk meer iets voor Mike Row dan voor de gemiddelde Nederlandsche man, en met zo'n vrouwelijke chagerijn naast je op de bank is oraal genot het enige waar je op dat moment nog over kunt fantaseren. Enige manier waarop je dat voor elkaar krijgt is vertrouwen winnen en lief doen. En vrouwen maar zeuren dat mannen het nooit moeilijk hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
En ondertussen doen de mannen irl allemaal wel lief als wij weer eens zielig zijn! Heerlijk is dat
!
Ik vind dat wel een goede deal hoor. Doe aardig tegen mij op die momenten en dan zuig ik je met liefde afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, omdat ze toch stiekem hopen op een pijpbeurt wanneer het vrouwtje weer eens een druipende doos heeft. Penetratie tijdens ongesteldheid is namelijk meer iets voor Mike Row dan voor de gemiddelde Nederlandsche man, en met zo'n vrouwelijke chagerijn naast je op de bank is oraal genot het enige waar je op dat moment nog over kunt fantaseren. Enige manier waarop je dat voor elkaar krijgt is vertrouwen winnen en lief doen. En vrouwen maar zeuren dat mannen het nooit moeilijk hebben
Je doet zelf maar moeite damnit. Gewoon zuigen en dan beslissen wij wel of we aardig willen zijn tegen chagrijnige mensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een goede deal hoor. Doe aardig tegen mij op die momenten en dan zuig ik je met liefde af!
Weet ik, het was een garpjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoelde een DNA-monster voor de DNA-test om te kijken wie de vader. Maar dit monster is inderdaad beter.![]()
Oke dat is goed. Maar dan wil ik wel een omgangsregeling.
Nee! We gaan voor een deel 2quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef hoerezooi het volgende:
leuk he dat mannetjes en vrouwtjes zo verschillend zijn. Kan hier alsjeblieft een slotje op. Heb hm al lang genoeg in mn at lijst gezien
We kunnen het topic nog inzetten voor de wetenschap. Er is al bewezen dat vrouwen (die niet aan de pil zijn) die in hetzelfde huis wonen, op een gegeven moment een gelijke cyclus hebben. Als we nou even alle andere vrouwelijke Fok!kers hier kunnen verzamelen, kunnen we kijken of het ook online werktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef Alices het volgende:
[..]
Nee! We gaan voor een deel 2![]()
Alhoewel... m'n klacht is nu trouwens ongegrond. Heb er geen last meer van
Niet meer. Blijf ff op de hoogte.quote:
Maar er is pas 1 dag voorbijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Niet meer. Blijf ff op de hoogte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |