SPOILER: Nu mag het!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Uh-uh....quote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Timmor het volgende:
Als ongesteld zijn echt zo zwaar zou zijn dan had de natuur het wel aan mannen overgelaten
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Uh-uh....
Volgens Finkers zijn vrouwen sterker dan mannen. Zij zijn n.l. in staat om geheel alleen ongelukkig te zijn. Mannen hebben daar altijd iemand anders voor nodig.
Of niet..... en begin je je al snel misselijk te voelen en in de ochtend over te geven..... Eerst denk je dat je gewoon wat minder hebt gesport en dat je daardoor wat extra pondjes hebt gekregen..... Al snel beginnen je borsten te groeien en krijg je zin in augurken met slagroom.....wat voor kleur word de babykamer?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Haha ik ben het pas over een paar weken weer
Alvast een TVP voor over een paar weken dan maar.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Haha ik ben het pas over een paar weken weer
Ik ga het toch niet vertellen tegen die tijdquote:Op maandag 16 maart 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alvast een TVP voor over een paar weken dan maar.
Emoquote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ik ga het toch niet vertellen tegen die tijdIk zwelg liever eenzaam in zelfmedelijden
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef Timmor het volgende:
[..]
Of niet..... en begin je je al snel misselijk te voelen en in de ochtend over te geven..... Eerst denk je dat je gewoon wat minder hebt gesport en dat je daardoor wat extra pondjes hebt gekregen..... Al snel beginnen je borsten te groeien en krijg je zin in augurken met slagroom.....wat voor kleur word de babykamer?
Emo's willen tenminste graag bloedenquote:
Wie is de vader trouwens?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ik haat je!
Fluoriserend groen trouwens.
Dat is waar.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Emo's willen tenminste graag bloeden
Wist ik het maar. Misschien dat de huidskleur van het kind een hint kan zijn, maar dat moeten we even afwachten.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is de vader trouwens?
Arm kind met zo'n baby kamer.
Ja.quote:[..]
Dat is waar.
Groen is rustgevend.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Groen heeft trouwens een positief effect op de leergierigheid van mensen. Mijn koter moet natuurlijk wel cum laude afstuderen. Verder is het de kleur van nieuw leven, en vrede
En het CDA, maar dat vergeten we maar even.
Tuurlijk weet ik dat wel.. daarom klaag ik toch!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:58 schreef KingOfPop het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de TS niet weet dat ze zich in KLB bevindt..
Ja ik zit niet 24/7 achter Fok!quote:
niet? als je een topic opent moet je een dag vrij nemen om de responses af te handelenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:59 schreef Alices het volgende:
Uwhl wat een smerige wending heeft mijn topic gemaakt
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel.. daarom klaag ik toch!![]()
[..]
Ja ik zit niet 24/7 achter Fok!
Tevens: stormlooptopic!!
Vergelijk het met de geheime kamer.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:59 schreef Alices het volgende:
Uwhl wat een smerige wending heeft mijn topic gemaakt
[..]
Tuurlijk weet ik dat wel.. daarom klaag ik toch!![]()
[..]
Ja ik zit niet 24/7 achter Fok!
Tevens: stormlooptopic!!
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Wist ik het maar. Misschien dat de huidskleur van het kind een hint kan zijn, maar dat moeten we even afwachten.
[..]
Ja.
Ik ben voor. Hoe gaat de kleine heten?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Groen heeft trouwens een positief effect op de leergierigheid van mensen. Mijn koter moet natuurlijk wel cum laude afstuderen. Verder is het de kleur van nieuw leven, en vrede
En het CDA, maar dat vergeten we maar even.
Desiderius, of Klazien. Of Edelachtbare, naar Theo Maassen, maar dat zal wel weer niet mogenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben voor. Hoe gaat de kleine heten?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een DNA-test is misschien ook handig. Ik zal wel een monster opsturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |