**** op man ******quote:Op maandag 16 maart 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
Wie heeft wel eens een meiske gebeft terwijl ze ongesteld is?
Gewoon, benieuwd
Ziek.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
Gewoon, benieuwd
ik. smaakt een beetje naar roest. weer eens wat anders dan vis.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
Gewoon, benieuwd
Thanks voor de info.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik. smaakt een beetje naar roest. weer eens wat anders dan vis.
het is algemeen bekend dat de flamoes enigszins naar vis riekt. zeker als ze al een dagje hebben lopen zweten en je daarna je tong er op laat rusten. ik ben er niet vies van.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks voor de info.
Overigens weet ik niet op wat voor soort vriendinnetjes jij je tong laat rusten, maar die van mij riekt niet naar vis
Aan de andere kant van de lijn zit iemand met een bebloed oor.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan altijd erger TS.
Dan had ze in ieder geval geen bloedarmoede.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik. smaakt een beetje naar roest. weer eens wat anders dan vis.
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Timmor het volgende:
Als een ongesteld zijn echt zo zwaar zou zijn dan had de natuur het wel aan mannen overgelaten
Whehe, goeie!quote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Timmor het volgende:
Als een ongesteld zijn echt zo zwaar zou zijn dan had de natuur het wel aan mannen overgelaten
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Timmor het volgende:
Als ongesteld zijn echt zo zwaar zou zijn dan had de natuur het wel aan mannen overgelaten
No, it doesn't.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:46 schreef Florian_ het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat oorsmeer naar kutvocht ruikt?
Als je een vrouw was zou ik het gedaan hebben.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je een vrouw was zou ik het gedaan hebben.
WUT ?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:49 schreef Heatseeker het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan altijd erger TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |