Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:52 schreef Niek. het volgende:
Frank Lammers is tof.
Heb je toevallig ook een link naar het fragment zoals ik dat eerder heb beschreven in de openingspost?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:52 schreef Niek. het volgende:
Frank Lammers is tof.
Nee, helaas niet, misschien kan je alle andere actieve topics gaan spammen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een link naar het fragment zoals ik dat eerder heb beschreven in de openingspost?
Terecht, want het is een hilarisch fragment. Ik zou het graag even terug zien voordat ik ga slapenquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.
Heeft iemand misschien een link naar dit fragment?quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Terecht, want het is een hilarisch fragment. Ik zou het graag even terug zien voordat ik ga slapen
Ben je daar naar op zoek dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft iemand misschien een link naar dit fragment?
Alvast bedankt!
Ja, ik dacht: "ik vind dat wel even met Google of YouTube", maar niks bleek minder waarquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ben je daar naar op zoek dan?
Nou, waarschijnlijk kan het inmiddels de torenhoge verwachtingen die ik geschapen heb al niet meer waar maken, maar ik wil het toch nog even zien voordat ik ga slapen eigenlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:07 schreef heiden6 het volgende:
TVP, als je er zo door geobsedeerd ben geraakt zal het inderdaad wel hilarisch zijn.
Check het andere topic...quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk kan het inmiddels de torenhoge verwachtingen die ik geschapen heb al niet meer waar maken, maar ik wil het toch nog even zien voordat ik ga slapen eigenlijk
Op. En je hebt gelijk, dit kan alleen nog maar tegenvallen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:13 schreef Tijn het volgende:
Is het eigenlijk "een parodie van" of "een parodie op"?
OP!quote:Op woensdag 18 maart 2009 02:13 schreef Tijn het volgende:
Is het eigenlijk "een parodie van" of "een parodie op"? Ik vrees het laatste, dus kan ik dat geval verzoek ik vriendelijk een moderator de titel van dit topic even te wijzigen. Dank u
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |