Meer koffie!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoi Pien, heb je al genoeg koffie gezien?![]()
![]()
![]()
Economisch, naar 2 mensen tegelijk zwaaien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
een hoop p's hierquote:
doeiquote:
quote:
Taart!quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
Biological Psychology gehaaldweer 6 studiepunten rijker
Zaterdag weerquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Economisch, naar 2 mensen tegelijk zwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Tijd om over te stappen op theequote:Op maandag 9 maart 2009 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar een verse bak zetten. Dat heb ik (weer) gemist vandaag.
Ze willen waarschijnlijk ook (ivm kostenbesparing) andere koffie gaan nemen voor de automaten. Nu smaakt het al niet, moet je nagaan hoe het straks is
gewoon je eigen apparaat op de afdeling zettenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
Zo maar een verse bak zetten. Dat heb ik (weer) gemist vandaag.
Ze willen waarschijnlijk ook (ivm kostenbesparing) andere koffie gaan nemen voor de automaten. Nu smaakt het al niet, moet je nagaan hoe het straks is
Thee drink ik al 's middagsquote:
Als iedereen dat zou doen, zou het helemaal niet meer werken. 't Is het overwegen waardquote:Op maandag 9 maart 2009 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon je eigen apparaat op de afdeling zetten
Dat moet gewoon lekker de hele dag johquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Thee drink ik al 's middags
[..]
Als iedereen dat zou doen, zou het helemaal niet meer werken. 't Is het overwegen waard
Nee, ik begin de dag met koffiequote:
Haha okequote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, ik begin de dag met koffie. Da's de wakker-worden modus zeg maar
Niets mis met thee overigens
Wanneer mag ik koffie uit jouw nespresso komen drinken?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een goedekope nespresoo machine halen, sowieso heerlijke koffie en zorgen dat iereeen zijn euegn smaak cupjes haalt et voila koffie hemel zonder van je ple af te moeten
nespresso ristretto
als je kip cola voor me komt maken maar mijn nespresso machine is stukquote:Op maandag 9 maart 2009 20:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wanneer mag ik koffie uit jouw nespresso komen drinken?
Het is cola kipquote:Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je kip cola voor me komt maken maar mijn nespresso machine is stuk
quote:
Dat is de verkeerde!!!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
http://www.smulweb.nl/941829/koken/recepten/kip-coca-cola
of anders het recept van pien
ohw sorry hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde!!!
Hier is de goeie: [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
kussen met m&m's opquote:
Is niet erg, ik vind je toch wel lief hoorquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
GMTA.
Heb net een handje noot-m&m's achter de kiezen
Okee, wie gaat er zometeen nog meer een pizza ham-champignons in de oven duwen dan?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, wie gaat er zometeen nog meer een pizza ham-champignons in de oven duwen dan?
Lolbroekquote:
Jouw reactie is wel komischquote:
er staat seks. hihi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |