In mijn supermarkt gewoon in dezelfde koeling als de champignons.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:33 schreef Innocence het volgende:
Ik doe niet aan houdbaarheid![]()
Mijn weekmenu:
- Zuurkool met spekjes en slavink
- Pasta met paddestoelen-roomsaus
- Pastinaakpuree met paddestoelen
- Pasta met bloemkool
- Mahi-mahi met wokgroenten en rijst
- Pastasalade met geitenkaas, spekjes en postelein
oid, moet nog boodschappen doen.
Waar vind je trouwens gedroogde paddestoelen?
Top, dan ga ik daar eens kijken! Kan me niet herinneren dat ik ze daar wel eens gezien heb.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In mijn supermarkt gewoon in dezelfde koeling als de champignons.
Ik ook niet, denk dat je ze bij de kleinere supermarkten ook niet/moeilijk kan krijgen. Bij de Xenos willen ze ook wel eens liggen, en natuurlijk bij winkels die Italiaanse "delicatessen" verkopen. Denk aan oil & vinegar etc.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:38 schreef Innocence het volgende:
[..]
Top, dan ga ik daar eens kijken! Kan me niet herinneren dat ik ze daar wel eens gezien heb.
quote:
Mag ik nog vragen hoe je dat maakt? Lijkt me erg lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:42 schreef Windigo het volgende:
...
Donderdag: Taart van korstdeeg gevuld met gebakken rode uien en bestrooid met geitenkaas en basilicum
...
Ik haal ze bij de natuurwinkel maar de AH hier heeft ook één of twee soorten bij de olijven en tapenades liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:33 schreef Innocence het volgende:
Waar vind je trouwens gedroogde paddestoelen?
Ik heb vandaag even geen tijd voor het antwoord, maar ik zal morgen het recept postenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Mag ik nog vragen hoe je dat maakt? Lijkt me erg lekker
http://www.dekooktips.com/recepten/falafel.htmquote:
die gebruik ik ook!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
http://www.dekooktips.com/recepten/falafel.htm
Ik maak ze altijd zoIk durf ze alleen nooit in te vriezen, het is best veel werk en ik weet niet hoe ze dan uit de vriezer komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |