quote:
Ja, er ligt helemaal geen sneeuw.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[..]Deze was zó flauw dat 'ie stiekem toch nog leuk werd.
quote:
Je moet die ene hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zandkoekjes maken, maar de recepten op internet zijn allemaal verschillend.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zandkoekjes maken, maar de recepten op internet zijn allemaal verschillend.
quote:1) Bak een koekje van eigen deeg
2) Zand erover!
Doe die van mij ook even. Oh nee, ik heb gewoon een vaatwasser.quote:
Flauw he.quote:
Jij doet mannen?quote:
Weenie, zat te kutten met mijn profiel en hij deed niet veranderen. Toen heb ik alles maar gewist, en dit er voor in de plaats gezetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Heel flauw.quote:
Zandbakken?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel flauw.
Ik heb een goed recept gevonden, is tenminste iets wat we hebben staan. Dus ik ga lekker bakken. Doeij.
Ja, doei he! Wel uitpassen met de hete oven.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel flauw.
Ik heb een goed recept gevonden, is tenminste iets wat we hebben staan. Dus ik ga lekker bakken. Doeij.
Dezequote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weenie, zat te kutten met mijn profiel en hij deed niet veranderen. Toen heb ik alles maar gewist, en dit er voor in de plaats gezet
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, doei he! Wel uitpassen met de hete oven.
quote:
Zij wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo had ik hem eigenlijk helemaal niet bedoeld.
BOH! Rok omhoog en erin met die baguette.quote:
Geen kusje?!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, doei he! Wel uitpassen met de hete oven.
Ja maar zij... oh kut ze is er nog.quote:
quote:
Uitdagend schema heb je daarquote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
straks werken![]()
FOK!ken tot 02:00
slapen tot 9:30
FOK!ken en douchen tot 10:00
10:10 tot 10:45 naar de dokter
11:00 thuis
11:05 FOK!ken en eten
20:45 voetbal kijken en FOK!ken
22:30 FOK!ken
02:15 slapen
*koekjes + cake gooit*quote:
iddquote:
FOK! autist FTW !quote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
straks werken![]()
Had je mij maar een kusje moeten geven en niet moeten smeken bij Bobby.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*koekjes + cake gooit*
"EN HET IS NOOIT GOED BIJ JOU!"
SOA te pakken gekregen..?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
straks werken![]()
Hij was zo lief.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Had je mij maar een kusje moeten geven en niet moeten smeken bij Bobby.
Dit is dus een schoolvoorbeeld van een domme opmerking.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Emimich het volgende:
Tevens: welk voetbal ga je kijken op maandagavond?
En nu opruimen die rommel.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*koekjes + cake gooit*
"EN HET IS NOOIT GOED BIJ JOU!"
Ik ben ook lief, wil eerst resultaten zien.quote:
Dag hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
Maar goed, ik ga even wat chinezen pwnen in C&C:G
Dag hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
Deze mooiboi gaat even eten kopen, heeft ie vandaag nog niet gehad namelijk.
quote:
quote:
Chill meng.quote:
Dag hoor!quote:
De bloem is op.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook lief, wil eerst resultaten zien.
Tja, dan ga je nieuwe halen.quote:
Ik ben ziek thuis, waarom denk je dat ik koekjes wil bakken.quote:
Om vervolgens keihard te kotsen!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ziek thuis, waarom denk je dat ik koekjes wil bakken.
Ik bak ook wel koekjes als ik niet ziek ben hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ziek thuis, waarom denk je dat ik koekjes wil bakken.
Ligt eraan of ze lukken denk ikquote:
Duurt soms ffquote:
Ondeugend, jij hier?quote:
De verloren KLB mod? Die nu eindelijk wat actiever is? OOOOOOOOHquote:
Ik ben al helemaal leeg.quote:
Ik bak nooit koekjes, ik verveel me nu enorm.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bak ook wel koekjes als ik niet ziek ben hoor.Maare ja, dan houdt het koekjesavontuur op he.
heb je dit pareltje al eens gespeeld?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
Maar goed, ik ga even wat chinezen pwnen in C&C:G
Om zich heen kijkt.quote:
Kan wel leuk zijn....quote:Op maandag 9 maart 2009 15:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Om zich heen kijkt.![]()
Om er te zijn hoef je niet te posten he.
Wie ben jij nou weer dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:49 schreef leetzors het volgende:
[..]
De verloren KLB mod? Die nu eindelijk wat actiever is? OOOOOOOOH
..hier had een leuk inkoppertje kunnen staan...quote:
Je hebt ons toch.quote:Ik bak nooit koekjes, ik verveel me nu enorm.
Heel vervelend als het moet.quote:
Je mag best achter de schermen verzoeken om mij mod te maken. Dan hou ik de SC in de gaten.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag best achter de schermen verzoeken om mij mod te maken. Dan hou ik de SC in de gaten.
quote:
quote:
Vertel je inkoppertje even.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
..hier had een leuk inkoppertje kunnen staan...
[..]
Je hebt ons toch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje zonde van de moeite dan.quote:En ja, maar ik bak liever koekjes die er net zo hard uitkomen als dat ze erin gingen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
iets in de trant van, als je een wat vollere maag wilt hebben kan je bij een van ons terecht ?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel je inkoppertje even.
En ja, maar ik bak liever koekjes die er net zo hard uitkomen als dat ze erin gingen.
Of iets andersquote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iets in de trant van, als je een wat vollere maag wilt hebben kan je bij een van ons terecht ?![]()
Nee, dat vult niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iets in de trant van, als je een wat vollere maag wilt hebben kan je bij een van ons terecht ?![]()
Een gemiddeld actieve KLB-only user.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee hoor, want dan heb ik toch de smaak van zandkoekjes in mijn mond gehad. Ik heb ze al 6 jaar niet gegeten. En ik doe mijn zusje + ouders er ook een plezier mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beetje zonde van de moeite dan.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Volle buik komt vanzelf wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Met koekjes?quote:
Huiliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, nouja, vorige week. Is er nieuws?
Eind mei zou er definitief uitslag moeten zijn. De komende periode gaan alle testen en gesprekken plaats vinden.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
Wow Jitz chill manDat je nu al gelaserd kunt worden
Wanneer ben je dan klaar voor de marine?
Ik ben er al 1 minuut, maar ik zie het ja.quote:
Netjesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eind mei zou er definitief uitslag moeten zijn. De komende periode gaan alle testen en gesprekken plaats vinden.
tenks for teh info?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
Ik eet nu Doritos Sweet Chilli Pepper, maar het is een stuk minder scherp en er zit minder smaak aan
Ik zie jou zaterdag nog wel hier de lapo makenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
jezus, schiet ook niet op hier.ben weer weg.
Niggur..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
KingOfPop
50% Nederlands 100% kansloos
This is it. See you in July.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
KingOfPop
50% Nederlands 100% kansloos
Ik wilde de SC iets geven om over te discussierenquote:
Waarom dat?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je maar wegblijft van de KLB-SC
Hier wat discussievoer:quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde de SC iets geven om over te discussieren
Gooi jij wat in de groep dan, stuk ongelukquote:
Tot die tijd doe ik gewoon lief.quote:
Mijn piemel ook, hij is wat stijf en niet zo soepel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn piemel ook, hij is wat stijf en niet zo soepel.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Omdat we hier geen kneuzen hoeven/willen die hier alleen komen omdat ze een record willen breken van meeste posts op een dag, wat sowieso al treurig isquote:
Geen discussie mogelijk, hier is alles perfect aan op wat kledij naquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier wat discussievoer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn idd veel te jong.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier wat discussievoer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat we hier geen kneuzen hoeven/willen die hier alleen komen omdat ze een record willen breken van meeste posts op een dag, wat sowieso al treurig is.
Vraag ik me ook af, die rechter ziet er fucking spang uit, ondanks dat je haar gezicht niet kan zien.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geen discussie mogelijk, hier is alles perfect aan op wat kledij na![]()
Waar is de foto van de mobiel op de 2e foto trouwens?
True. Enig voordeel is dat hij wel interessante post maakt (?) omdat hij wegblijft uit MENquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat we hier geen kneuzen hoeven/willen die hier alleen komen omdat ze een record willen breken van meeste posts op een dag, wat sowieso al treurig is.
Jaja, adolfquote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook, namelijk een brave user ben ik.
Ik neem dat risico ook niet, straks is het gezicht lelijk, dus zou haar zo wel doenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, die rechter ziet er fucking spang uit, ondanks dat je haar gezicht niet kan zien.
Dan kun je ook maar beter geen koekjes bakken.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik neem dat risico ook niet, straks is het gezicht lelijk, dus zou haar zo wel doen
Het gaat toch niet om het gezichtquote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet wel een gedeelte van het gezicht, en dat bevalt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:Daar kan heel Afrika een maand van drinken manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
Stop es met die spoilers, zijn nergens voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Jordeeeh zit op stage.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stop es met die spoilers, zijn nergens voor nodig.
Boeien, ik zit zovaak ergens anders als ik de SC aan het bekijken ben. Er staat in de OP dat het NSFW is, plus wat maakt het uit als zij spoilers gebruikt als ik dat niet doe?quote:
Van haar wel jaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet wel een gedeelte van het gezicht, en dat bevalt me.
Request denied by WatchGuard HTTP proxy.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga eten en dan werken weet ik het nog niet, hvj allemaal <33333
K zie alleen de link in een quote zeg maar. Maar hij houdt niet alles tegenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Request denied by WatchGuard HTTP proxy.
Reason: one or more categories denied helper='WebBlocker.LAN COMSI' details='Adult/Sexually Explicit'
Method: GET
Host: www.jailbaitonly.com
Path: /images/file66_1219470662324.jpg
Lol.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Request denied by WatchGuard HTTP proxy.
Reason: one or more categories denied helper='WebBlocker.LAN COMSI' details='Adult/Sexually Explicit'
Method: GET
Host: www.jailbaitonly.com
Path: /images/file66_1219470662324.jpg
Doh, gemiddelde leeftijd hier is iets van 28 ofzoquote:
Wacht, dat zei ik niet.quote:
Inderdaad. 25 = instant failquote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef behangplakker het volgende:
KoP gebruikt pagina's van 25 posts50 FTW !
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2009 17:05 schreef behangplakker het volgende:
KoP gebruikt pagina's van 25 posts50 FTW !
Dat is geen zusje, dat is een volwassen vrouw.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
Niiiiice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is 19 21.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is geen zusje, dat is een volwassen vrouw.
Je moeder.quote:
Hoe kom jij trouwens aan die pics van mijn zusje?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
KoP's zusje + vriendin.
[ afbeelding ]
Waar is je artistieke naakt gebleven?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
KoP's zusje + vriendin.
[ afbeelding ]
Die stuurt ze me elke week.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan die pics van mijn zusje?
Dat is toch een volwassen vrouw? Dan heb ik toch gelijk.quote:
Ik heb eigenlijk een best mooi zusje.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
KoP's zusje + vriendin.
[ afbeelding ]
Oehlaquote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die stuurt ze me elke week.
[ afbeelding ]
Je gaat voor goedkoop succes zo. Bah!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Onder de 'A' van 'Artistiek naakt'
Dat was mijn zus.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oehla
Fappen op familie is not dun he?
Hé hé, incest is okéquote:Op maandag 9 maart 2009 17:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een best mooi zusje.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat is toch een volwassen vrouw? Dan heb ik toch gelijk.
wutquote:
Ik hoor net dat het mijn zus niet isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Idd, mijn ouders waren idd maar in staat om 1 mooi kind te maken, en zoals altijd werd het beste voor het laatst bewaard.quote:
Maar ben je ook een zusje?quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik dacht 15 ofzo, aan jouw postgedrag te zien.
Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
Nou, koekjes dus.
Doei.
Geen kusje voor bobby.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar aan d'r uiterlijk te zien, denk je juist weer iets heel anders.
Toen dacht je 35 ?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar aan d'r uiterlijk te zien, denk je juist weer iets heel anders.
Omdat jij mij toen straks ook geen kusje gaf.quote:
Vrouwen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij mij toen straks ook geen kusje gaf.
Toen of straks? Toen gaf ik je inderdaad geen kusje, straks wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij mij toen straks ook geen kusje gaf.
Straks gaf je er wel één?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen of straks? Toen gaf ik je inderdaad geen kusje, straks wel.
Serieus?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
You'll Go To Hell For What Your Dirty Mind Is Thinking
Toen ik het hoorde moest ik aan jou denken dus ik denk van ja misschien maar zeker weten doe je het niet maar je hebt toch nog tijd om te veranderen en je best te doen om niet zo vies te denken en zo. Kusjes van Zotheid.quote:
Gadverdamme, is de ene Martijn gebanned, staat de volgende al weer klaarquote:
Ik zal er over nadenken, Zotheid.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde moest ik aan jou denken dus ik denk van ja misschien maar zeker weten doe je het niet maar je hebt toch nog tijd om te veranderen en je best te doen om niet zo vies te denken en zo. Kusjes van Zotheid.
quote:Vrij als een eend
In een helder blauwe vijver
Of in de blauwe lucht
Vrij als een eend
Of in de blauwe lucht
Ben je bij ons weggegaan
Of heb je nooit bestaan
Jij was het antwoord op alle vragen
Geen illusie meer
dit is de ommekeer
We wilden jou voor altijd bij ons
Nu zijn we:
Vrij als een eend
Of in de blauwe lucht
Vrij als een eend
(als een eend, als een eend, als een eend, als een eend)
Vrij als een eend
Graag gedaan want van m'n ouders heb ik altijd te horen gekregen dat ik het evangelie moet verspreiden dus doe ik dat zo nu en dan toch maar ook al geloof ik niet in god maar dat is logisch want er is geen god want dat kan heulemaal niet maar dat weet je zelf ook wel denk ik en anders zou het een beetje raar zijn want tegenwoordig geloven alleen domme mensen nog in god en ik denk niet dat jij dom bent maar toch is het misschien slim voor de zekerheid want stel dat he daar heb je dan verder ook niks aan want dan is het al te laat dus je kan beter nu al want tja anders ben je straks in de hel zonder vrienden want die denken allemaal niet zo geil en zo hoewel een heleboel wel en in de hel is het vast cool want daar zijn alle fouten figuren waar je wel eens zou mee willen babbelen in plaats van alle heilige boontjes in de hemel.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken, Zotheid.Bedankt voor de waarschuwing.
Waarom is gersjuh gebanned?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gadverdamme, is de ene Martijn gebanned, staat de volgende al weer klaar
Uit welk deel van de Bijbel komt dit?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Graag gedaan want van m'n ouders heb ik altijd te horen gekregen dat ik het evangelie moet verspreiden dus doe ik dat zo nu en dan toch maar ook al geloof ik niet in god maar dat is logisch want er is geen god want dat kan heulemaal niet maar dat weet je zelf ook wel denk ik en anders zou het een beetje raar zijn want tegenwoordig geloven alleen domme mensen nog in god en ik denk niet dat jij dom bent maar toch is het misschien slim voor de zekerheid want stel dat he daar heb je dan verder ook niks aan want dan is het al te laat dus je kan beter nu al want tja anders ben je straks in de hel zonder vrienden want die denken allemaal niet zo geil en zo hoewel een heleboel wel en in de hel is het vast cool want daar zijn alle fouten figuren waar je wel eens zou mee willen babbelen in plaats van alle heilige boontjes in de hemel.
Laten we samenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tvp
Is dit levensbeschouwing - SC?
Check de TT dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tvp
Ik zal straks nog wel wat meer vertellen want Ik ben me in de bijbel aan het verdiepen maar niet de koran want dat mag niet van mijn ouders dus doe ik het niet ook al luisteren Ik niet vaak naar mijn ouders ook al hebben ze soms wel gelijk maar meestal niet zo is het dus ook met jezus want hij zou voor onze zonde komen maar uiteindelijk sla ik nog steeds de hand aan mezelf net als de pastoor met de kerkknaapjes en zo dus jezus is niet meer van deze tijd dus ik denk dat we toe zijn aan een nieuwe god zoals Ik en ja Ik met de hoofdletter I van Ik want als god en uw met hoofdletters zijn is Ik zeker met een hoofdletter want ik heeft alleen respect voor mezelf want uiteindelijk is dat het enige waar ik bijna zeker van ben ook al kan dat slecht een illusie zijn van mijn hersenen als een soort van matrix waarin Ik leef.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tvp
Idd, ben ik dan wel weer het levende bewijs dat het niet zo is.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef BigKahuna het volgende:
Dr. Nikita is echt de grootste idioot die ik in lange tijd op Fok! heb gezien. Wat een racistische bullshit, ik kan niet geloven dat iemand dit echt kan menen.
"Alleen domme meisjes vallen op getinte jongens."![]()
.
En als Ik van de aarde ben verhoogd, zal Ik alleen Mijzelf trekken.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
Daarna zeide Hij tot Thomas: Breng uw vinger hier, en laat mij er aan trekken, een windje zal te horen zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Laten we samen
Dingen doen zingen
Laten we samen niet bestaan
Riekt niet alleen hoorquote:
Ik let nooit op TT'squote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
[..]
En als Ik van de aarde ben verhoogd, zal Ik alleen Mijzelf trekken.
Joh. 12:32:
Na dat incident van niet te lang geleden?quote:
Gewoon vanwege alles. ONZ mag doodvallen van mij. Verneukt subforum dat het is.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na dat incident van niet te lang geleden?
Hehe, werd tijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef jordeeeh het volgende:
Vandaag was mijn laatste dag dat ik op stage gefokt heb.
Waar is Lakitu als je hem nodig heb?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:57 schreef jordeeeh het volgende:
Vandaag was mijn laatste dag dat ik op stage gefokt heb.
CWL !quote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef IQM het volgende:
[..]
ik ben je fantasie, maar dan levensecht.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Riekt niet alleen hoor
JA GEWELDIG, EN JIJ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 klasgenoten uit het project gegooit, mijn dag kan niet meer stuk
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Beetje kut, maar gaat wel. Ben me mentaal aan het voorbereiden op morgenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA GEWELDIG, EN JIJ?
2 klasgenoten uit het project gegooit, mijn dag kan niet meer stuk
Matthijs±!!!111111quote:
Ik snap hem niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef KingOfPop het volgende:
Komen hier twee chineesjes aan de deur vragen of ik een boormachine heb.
Trok je toen je broek naar beneden?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:10 schreef KingOfPop het volgende:
Komen hier twee chineesjes aan de deur vragen of ik een boormachine heb.
Wat dan ?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Beetje kut, maar gaat wel. Ben me mentaal aan het voorbereiden op morgen
Toen zei ik, kom maar even binnen even kijken of ik wat voor je heb.quote:
Sliep pas om half 4, werd wakker om 1 uur, nog moe, geen eten in huis, kutregen en nog niet geleerdquote:
Je Biostatistiek, wat doe je?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sliep pas om half 4, werd wakker om 1 uur, nog moe, geen eten in huis, kutregen en nog niet geleerd
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die skip ik, ga vanaf morgen leren voor vrijdag
Check mijn nieuwe ondertitel dan ook.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Check mijn nieuwe ondertitel dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |