quote:
Ja, er ligt helemaal geen sneeuw.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[..]Deze was zó flauw dat 'ie stiekem toch nog leuk werd.
quote:
Je moet die ene hebben.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zandkoekjes maken, maar de recepten op internet zijn allemaal verschillend.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zandkoekjes maken, maar de recepten op internet zijn allemaal verschillend.
quote:1) Bak een koekje van eigen deeg
2) Zand erover!
Doe die van mij ook even. Oh nee, ik heb gewoon een vaatwasser.quote:
Flauw he.quote:
Jij doet mannen?quote:
Weenie, zat te kutten met mijn profiel en hij deed niet veranderen. Toen heb ik alles maar gewist, en dit er voor in de plaats gezetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Heel flauw.quote:
Zandbakken?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel flauw.
Ik heb een goed recept gevonden, is tenminste iets wat we hebben staan. Dus ik ga lekker bakken. Doeij.
Ja, doei he! Wel uitpassen met de hete oven.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heel flauw.
Ik heb een goed recept gevonden, is tenminste iets wat we hebben staan. Dus ik ga lekker bakken. Doeij.
Dezequote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weenie, zat te kutten met mijn profiel en hij deed niet veranderen. Toen heb ik alles maar gewist, en dit er voor in de plaats gezet
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, doei he! Wel uitpassen met de hete oven.
quote:
Zij wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo had ik hem eigenlijk helemaal niet bedoeld.
BOH! Rok omhoog en erin met die baguette.quote:
Geen kusje?!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, doei he! Wel uitpassen met de hete oven.
Ja maar zij... oh kut ze is er nog.quote:
quote:
Uitdagend schema heb je daarquote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
straks werken![]()
FOK!ken tot 02:00
slapen tot 9:30
FOK!ken en douchen tot 10:00
10:10 tot 10:45 naar de dokter
11:00 thuis
11:05 FOK!ken en eten
20:45 voetbal kijken en FOK!ken
22:30 FOK!ken
02:15 slapen
*koekjes + cake gooit*quote:
iddquote:
FOK! autist FTW !quote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
straks werken![]()
Had je mij maar een kusje moeten geven en niet moeten smeken bij Bobby.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*koekjes + cake gooit*
"EN HET IS NOOIT GOED BIJ JOU!"
SOA te pakken gekregen..?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
straks werken![]()
Hij was zo lief.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Had je mij maar een kusje moeten geven en niet moeten smeken bij Bobby.
Dit is dus een schoolvoorbeeld van een domme opmerking.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Emimich het volgende:
Tevens: welk voetbal ga je kijken op maandagavond?
En nu opruimen die rommel.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*koekjes + cake gooit*
"EN HET IS NOOIT GOED BIJ JOU!"
Ik ben ook lief, wil eerst resultaten zien.quote:
Dag hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
Maar goed, ik ga even wat chinezen pwnen in C&C:G
Dag hoor!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
Deze mooiboi gaat even eten kopen, heeft ie vandaag nog niet gehad namelijk.
quote:
quote:
Chill meng.quote:
Dag hoor!quote:
De bloem is op.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook lief, wil eerst resultaten zien.
Tja, dan ga je nieuwe halen.quote:
Ik ben ziek thuis, waarom denk je dat ik koekjes wil bakken.quote:
Om vervolgens keihard te kotsen!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ziek thuis, waarom denk je dat ik koekjes wil bakken.
Ik bak ook wel koekjes als ik niet ziek ben hoor.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben ziek thuis, waarom denk je dat ik koekjes wil bakken.
Ligt eraan of ze lukken denk ikquote:
Duurt soms ffquote:
Ondeugend, jij hier?quote:
De verloren KLB mod? Die nu eindelijk wat actiever is? OOOOOOOOHquote:
Ik ben al helemaal leeg.quote:
Ik bak nooit koekjes, ik verveel me nu enorm.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bak ook wel koekjes als ik niet ziek ben hoor.Maare ja, dan houdt het koekjesavontuur op he.
heb je dit pareltje al eens gespeeld?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:37 schreef IQM het volgende:
Maar goed, ik ga even wat chinezen pwnen in C&C:G
Om zich heen kijkt.quote:
Kan wel leuk zijn....quote:Op maandag 9 maart 2009 15:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Om zich heen kijkt.![]()
Om er te zijn hoef je niet te posten he.
Wie ben jij nou weer dan.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:49 schreef leetzors het volgende:
[..]
De verloren KLB mod? Die nu eindelijk wat actiever is? OOOOOOOOH
..hier had een leuk inkoppertje kunnen staan...quote:
Je hebt ons toch.quote:Ik bak nooit koekjes, ik verveel me nu enorm.
Heel vervelend als het moet.quote:
Je mag best achter de schermen verzoeken om mij mod te maken. Dan hou ik de SC in de gaten.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je mag best achter de schermen verzoeken om mij mod te maken. Dan hou ik de SC in de gaten.
quote:
quote:
Vertel je inkoppertje even.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
..hier had een leuk inkoppertje kunnen staan...
[..]
Je hebt ons toch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje zonde van de moeite dan.quote:En ja, maar ik bak liever koekjes die er net zo hard uitkomen als dat ze erin gingen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
iets in de trant van, als je een wat vollere maag wilt hebben kan je bij een van ons terecht ?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vertel je inkoppertje even.
En ja, maar ik bak liever koekjes die er net zo hard uitkomen als dat ze erin gingen.
Of iets andersquote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iets in de trant van, als je een wat vollere maag wilt hebben kan je bij een van ons terecht ?![]()
Nee, dat vult niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
iets in de trant van, als je een wat vollere maag wilt hebben kan je bij een van ons terecht ?![]()
Een gemiddeld actieve KLB-only user.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee hoor, want dan heb ik toch de smaak van zandkoekjes in mijn mond gehad. Ik heb ze al 6 jaar niet gegeten. En ik doe mijn zusje + ouders er ook een plezier mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beetje zonde van de moeite dan.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Volle buik komt vanzelf wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Met koekjes?quote:
Huiliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, nouja, vorige week. Is er nieuws?
Eind mei zou er definitief uitslag moeten zijn. De komende periode gaan alle testen en gesprekken plaats vinden.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
Wow Jitz chill manDat je nu al gelaserd kunt worden
Wanneer ben je dan klaar voor de marine?
Ik ben er al 1 minuut, maar ik zie het ja.quote:
Netjesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eind mei zou er definitief uitslag moeten zijn. De komende periode gaan alle testen en gesprekken plaats vinden.
tenks for teh info?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:30 schreef behangplakker het volgende:
Ik eet nu Doritos Sweet Chilli Pepper, maar het is een stuk minder scherp en er zit minder smaak aan
Ik zie jou zaterdag nog wel hier de lapo makenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
jezus, schiet ook niet op hier.ben weer weg.
Niggur..quote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
KingOfPop
50% Nederlands 100% kansloos
This is it. See you in July.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
KingOfPop
50% Nederlands 100% kansloos
Ik wilde de SC iets geven om over te discussierenquote:
Waarom dat?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je maar wegblijft van de KLB-SC
Hier wat discussievoer:quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wilde de SC iets geven om over te discussieren
Gooi jij wat in de groep dan, stuk ongelukquote:
Tot die tijd doe ik gewoon lief.quote:
Mijn piemel ook, hij is wat stijf en niet zo soepel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn piemel ook, hij is wat stijf en niet zo soepel.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Omdat we hier geen kneuzen hoeven/willen die hier alleen komen omdat ze een record willen breken van meeste posts op een dag, wat sowieso al treurig isquote:
Geen discussie mogelijk, hier is alles perfect aan op wat kledij naquote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier wat discussievoer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn idd veel te jong.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier wat discussievoer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat we hier geen kneuzen hoeven/willen die hier alleen komen omdat ze een record willen breken van meeste posts op een dag, wat sowieso al treurig is.
Vraag ik me ook af, die rechter ziet er fucking spang uit, ondanks dat je haar gezicht niet kan zien.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Geen discussie mogelijk, hier is alles perfect aan op wat kledij na![]()
Waar is de foto van de mobiel op de 2e foto trouwens?
True. Enig voordeel is dat hij wel interessante post maakt (?) omdat hij wegblijft uit MENquote:Op maandag 9 maart 2009 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat we hier geen kneuzen hoeven/willen die hier alleen komen omdat ze een record willen breken van meeste posts op een dag, wat sowieso al treurig is.
Jaja, adolfquote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook, namelijk een brave user ben ik.
Ik neem dat risico ook niet, straks is het gezicht lelijk, dus zou haar zo wel doenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, die rechter ziet er fucking spang uit, ondanks dat je haar gezicht niet kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |