quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Gokje: er staat Eppel - Made in Nigeria op de achterkant.
Kopen man! Ze hebben zelfs N97 al in stock 45x voor 280¤quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Landgeld het volgende:
Te vertrouwen:
http://www.e-shopfast.com/index.php?_a=viewProd&productId=43
Lijkt me niet duur!
"Gauwe handel!"quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:55 schreef Intocable het volgende:
[..]
Kopen man! Ze hebben zelfs N97 al in stock 45x voor 280¤![]()
![]()
Iphone 5G!11@#423!!Einzzwei!211quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef Intocable het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze de opvolger van de huidige iPhone al niet aanbieden voor ¤300
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iphone 5G!11@#423!!Einzzwei!211
Maar dergelijke producten moet je gewoon bij bekende dealers aanschaffen
Thanks, was er gisteren uiteindelijk toch achtergekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Klik op je iPhone en druk rechtsonder op 'Synchoniseren'?
Vergeet de lyrics nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Thanks, was er gisteren uiteindelijk toch achtergekomen.
Iemand een tip hoe ik het beste album arts kan synchroniseren?
Heb dus eerst m'n mp3's op iPhone gezet, kwam er toen achter dat de graphics in de folders niet automatisch werden overgenomen, heb toen m'n bibliotheek geupdate met album arts (gelukt).
En nu wil ik graag dat deze album-arts op m'n iPhone komen, zonder dat m'n iPhone gelijk m'n hele muziekbibliotheek leegtrekt.
Dus alleen voor de nummers die al op m'n iPhone staan.
Lyrics op je iphone?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Vergeet de lyrics nietIk heb alles opnieuw op mijn iPhone gegooid.
Definitely!quote:
Vetquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Definitely!Je kunt een programma downloaden die automatisch lyrics toevoegt aan je iTunes bibliotheek, vervolgens de nummers naar je iPhone kopiėren en tijdens het afspelen van een nummer even op het hoesje drukken. Voila
Met TuneWiki kun je overigens de lyrics automatisch via internet krijgen en speelt 'ie ze nog op de juiste timing ook (voor karaoke in de trein).
Wat is de naam van dat programmaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Definitely!Je kunt een programma downloaden die automatisch lyrics toevoegt aan je iTunes bibliotheek, vervolgens de nummers naar je iPhone kopiėren en tijdens het afspelen van een nummer even op het hoesje drukken. Voila
Met TuneWiki kun je overigens de lyrics automatisch via internet krijgen en speelt 'ie ze nog op de juiste timing ook (voor karaoke in de trein).
iLyricsquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is de naam van dat programma
Hij downloadt de lyrics, je hebt het programma daarna niet meer nodig. Als de artiest en de naam van het nummer goed staan ingevuld vindt 'ie 't meestal wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Skv het volgende:
iLyrics zegt bij ongeveer de helft 'Not Found'.
Anyway, ik laat hem vannacht wel aanstaan, hij moet 9.000 nummers uitzoeken. Ben benieuwd!
Hoe zie ik in iTunes zelf de lyrics bij het nummer? En moet ik altijd iLyrics laten draaien tijdens iTunes of niet?
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het toch niet fijn, nu maar weer audioboekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:
Voor degenen die van lezen houden is Stanza echt een aanrader.
Hitchhiker's Guide To The Galaxy de volledige 13,8 uurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het toch niet fijn, nu maar weer audioboeken![]()
Audioboeken zijn zwaar ondergewaardeerd![]()
Doe mij dan maar het echte boekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hitchhiker's Guide To The Galaxy de volledige 13,8 uur
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef magnifor het volgende:
Ik ben nu mijn iPod Touch 2G aan het jailbreaken aangezien die nu compleet gekraakt isKan ik de Cydia appstore en de Apple Appstore naast elkaar gebruiken? Want heb een aantal apps gekocht in de Apple Appstore.
En check de site in de OP als je klaar bent met jailbreaken. Downloaden, naar iTunes slepen, synchroniserenquote:
500 - Internal Server Errorquote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef TNA het volgende:
[..]
En check de site in de OP als je klaar bent met jailbreaken. Downloaden, naar iTunes slepen, synchroniseren
Het hoorspel is geweldig, dat was het eerste, daarna kwam het boek en toen nog een of andere film (die ik eigenlijk heel veel minder vind).quote:
Films zijn in het algemeen minder, maar ik moet zeggen dat het lezen van een boek op de iphone een leuke optie is voor bijvoorbeeld trein c.q. busreizigersquote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Het hoorspel is geweldig, dat was het eerste, daarna kwam het boek en toen nog een of andere film (die ik eigenlijk heel veel minder vind).
quote:Vandaag heeft Electronic Arts 16 nieuwe games voor de iPhone aangekondigd die in de loop van 2009 in de App Store beschikbaar moeten komen. Onder de 16 titels bevinden zich onder andere: FIFA, Tiger Woods, NBA Live, Need For Speed, en American Idol. Opmerkelijk is dat Electronic Arts ook Need For Speed noemt bij de nieuwe games. Need For Speed wordt namelijk al maandenlang uitgesteld, en wij worden rustig gehouden met nieuwe screenshots of een nieuwe video. Hopelijk gaat dit met de andere games die EA aan het ontwikkelen is beter.
Met de komst van de games van EA, die naar verwachting van hoge kwaliteit zullen zijn, zullen er ook een groot aantal ‘kloons’ sneuvelen. De verkoop van o. a voetbal games, en risk kloons zullen dalen nadat EA zijn bekende titels uitbrengt. Alle 16 EA spellen voor de iPhone:
* Tiger Woods
* Madden
* NBA Live
* Spore Creatures
* Mystery Mania
* Wolfenstein RPG
* American Idol
* Command & Conquer
* SSX
* Connect Four
* Battleship
* Need For Speed
* Sims 3
* RISK
* Monopoly classic
* Clue
Zoals men vaker zegt, eerst erin verdiepenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef richbitch het volgende:
Nou heb m'n Iphone gejailbreakt, fantastisch! NOT!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar pauper dingen gezien.. iemand een mooi overall theme???
quote:John Carmack van id Software heeft een open source-variant van de game Wolfenstein 3D uitgebracht voor iPhone en iPod touch. De game wordt beschikbaar gesteld onder de GPL-licentie en het zal daarom duidelijk zijn: dit is geen game die je via de App Store kunt installeren. Je zult een jailbreak moeten uitvoeren om Wolfenstein 3D te kunnen spelen.
Waarom heb je dan gejailbreakt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef richbitch het volgende:
Nou heb m'n Iphone gejailbreakt, fantastisch! NOT!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar pauper dingen gezien.. iemand een mooi overall theme???
Wat denk je dat ik eerst ga kijken wat er allemaal is..quote:
Misschien ben je gewoon een luie gemakzuchtige donder. Wat denk jij, ik jailbreak dat ding en de Meest Fantastische Apps zullen vanzelf binnenstromen? My god. Daarnaast, alle skins zijn sowieso lelijk, of je moet een tokkie zijn die van bling bling houdt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:37 schreef richbitch het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik eerst ga kijken wat er allemaal is..
Tja is een eerste reactie straks op m'n gemak maar ff verder kijken. Ik zal wel niet alles hebben ontdekt
Ja dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een luie gemakzuchtige donder. Wat denk jij, ik jailbreak dat ding en de Meest Fantastische Apps zullen vanzelf binnenstromen? My god. Daarnaast, alle skins zijn sowieso lelijk, of je moet een tokkie zijn die van bling bling houdt.
Ey pipo, ik heb Cydia toch en wat source lijsten, nou nou.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een luie gemakzuchtige donder. Wat denk jij, ik jailbreak dat ding en de Meest Fantastische Apps zullen vanzelf binnenstromen? My god. Daarnaast, alle skins zijn sowieso lelijk, of je moet een tokkie zijn die van bling bling houdt.
En dan is het dus aan jou om daarin te zoeken... jailbreak an sich voegt niets toe aan je iPhone.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ey pipo, ik heb Cydia toch en wat source lijsten, nou nou.
Ok fijn dat je dat even hebt bevestigd, ik had dus wel mooie skins verwacht!
Dan maak je er zelf een, ben je gelijk van al je skin(s) problemen afquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ey pipo, ik heb Cydia toch en wat source lijsten, nou nou.
Ok fijn dat je dat even hebt bevestigd, ik had dus wel mooie skins verwacht!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef richbitch het volgende:
pff iphone icm jailbreak is heilig voor julie?
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met je iPhone en de Appstore heb je geen reden om te jailbreaken.
Echter, het levert veel voordelen op. Vrijwel alles wat pas in firmware 3.0 komt, is met een jailbreak al mogelijk, en meer dan dat: copy/paste, navigatie (xGPS), tethering, bestandsuitwisseling via bluetooth, een zoekfunctie, een videorecorder, fatsoenlijke sms-software zonder preview en met een karakterteller, themes en ten slotte veel extra instellingen (zoals Safari die niet meer draait als je in bed ligt). Daarbij komt dat je de meeste applicaties uit de Appstore gratis kunt downloaden via cracksites.
Speculaties.quote:The Mac Observer denkt een spannend iPhone-gerucht te hebben opgepikt. Nadat Apple details bekendmaakte over turn-by-turn navigatie op de iPhone speculeerde Ted Landau al dat TomTom en Garmin binnenkort wel van de partij zullen zijn. Het is niet moeilijk om zoiets te bedenken, want beide bedrijven zijn marktleider op het gebied van navigatie.
Maar Ted beweert nu onofficieel en op basis van bronnen die hij verder niet onthult, de bevestiging te hebben gekregen dat TomTom bezig is om navigatiesoftware voor de iPhone te maken. Het zal vlak na de release van iPhone OS 3.0 beschikbaar komen, mogelijk pas in het vierde kwartaal. Dat klinkt niet als “vlak na”, want iedereen verwacht dat iPhone OS 3.0 zo rond de zomer al beschikbaar zal zijn. Ted beweert echter, dat TomTom redenen heeft om te denken dat het nieuwe iPhone OS veel later komt: pas in augustus of september komt het voor het algemene publiek beschikbaar.
Vlak daarna komt de GPS-applicatie uit, waarschijnlijk pas in het vierde kwartaal. Aanvankelijk zijn betaalde diensten zoals verkeersinformatie nog niet beschikbaar. Verder schijnen ze zich in het hoofdkantoor in Amsterdam vooral druk te maken hoe de software niet gehackt kan worden.
Heilig? Neuh... wel beter om zo de iphone aan te passen naar mijn persoonlijke smaakquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef richbitch het volgende:
pff iphone icm jailbreak is heilig voor julie?
Jailbreak voegt wel wat toe, gratis appsquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan is het dus aan jou om daarin te zoeken... jailbreak an sich voegt niets toe aan je iPhone.
En zoek dan gewoon is naar Winterboard theme's
Hallo, dat is ontzettend goedkope namaak en oplichterij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:08 schreef meneerdenhartog het volgende:
Hallo, zie ontzettend goedkope iphones op www.e-shopfast.com staan. Wie heeft daar eerder gekocht en weet of dit aan de haak is?
Gewoon geld overmaken naar die gasten, heb er goede verhalen over gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:08 schreef meneerdenhartog het volgende:
Hallo, zie ontzettend goedkope iphones op www.e-shopfast.com staan. Wie heeft daar eerder gekocht en weet of dit aan de haak is?
Ja, ze moeten eens even opschieten met donaties verwerken en servers kopen. Straks moet ik betalen voor applicaties, the horrorquote:
Ja, Ultimate Todo's. Heb 'm zelf uit de US-appstore, maar kan vast ook wel uit de NL.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:48 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand een to-do list die zo'n cijfertje op het icoon laat zien (zoals bij mail) als er iets moet gebeuren die dag?
Works like a charmquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, Ultimate Todo's. Heb 'm zelf uit de US-appstore, maar kan vast ook wel uit de NL.
Je kan 'm online syncen met www.toodledo.com. Erg handig als je app ineens kapot gaat oid, of je liever op je Pc alles invult.
Via iTunes?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:21 schreef Maraca het volgende:
Bij de 3G
Ga naar instellingen --> Mail,Contacten,Agenda --> Naar beneden scrollen en dan staat er "Importeer Simcontacten"
Niemand? Of kijk ik nou zo scheel...quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb wolfenstein 3d, echt wel tof. Maar hoe switch je tussen wapens?
Mijn GOD. Net een PM ontvangen:quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:55 schreef Intocable het volgende:
[..]
Kopen man! Ze hebben zelfs N97 al in stock 45x voor 280¤![]()
![]()
Ik wil graag kunnen switchen tussen mes, pistool, machine geweer en grote mega gun zoals in de originele Wolfenstein. Dat kan toch welquote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Volgens mij kan het niet en is het niet nodig; alle wapens putten uit dezelfde ammo. Je nieuwste wapen is je wapen dat je gebruikt.
Dat meen je niet!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn GOD. Net een PM ontvangen:
"hey,
ik heb gelezen dat je besteld hebt bij e-shopfast....
is dat echt te vertrouwen?
want ik heb daar ook geld gestort maar krijg geen reactie van de mannen?
mvg,
nys. "Zou ik hem vertellen dat het sarcasme is?
-"Je moet het geld nog een keer overmaken. Het is de eerste keer mis gegaan. Als het dan toch 2x is betaald krijg je je geld heus wel terug."quote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn GOD. Net een PM ontvangen:
"hey,
ik heb gelezen dat je besteld hebt bij e-shopfast....
is dat echt te vertrouwen?
want ik heb daar ook geld gestort maar krijg geen reactie van de mannen?
mvg,
nys. "Zou ik hem vertellen dat het sarcasme is?
Zeg dan meteen dat het rekeningnummer is veranderd in <insertjerekeningnummer>quote:Op maandag 30 maart 2009 12:59 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
-"Je moet het geld nog een keer overmaken. Het is de eerste keer mis gegaan. Als het dan toch 2x is betaald krijg je je geld heus wel terug."
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het rekeningnummer is veranderd in <insertjerekeningnummer>
Mja wanneer je een pin op je sim hebt, geeft je telefoon dit aan. Dit kan dmv. geen netwerk zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:51 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone draait geweldig met verschillende simmetjes zonder problemen. Nu heb ik een nieuwe sim van de zaak en ik krijg er geen netwerk mee. Heb het in 2 iphones geprobeerd zonder succes. Nu heb ik het vermoeden dat de pincode het probleem is en die heb ik er geprobeerd af te halen maar hij blijft er om vragen. Helaas heb ik geen ander toestel om even te proberen.
Sim is trouwens actief en zou moeten werken volgens de provider.
Kan die pincode het probleem veroorzaken? Dan moet ik even op zoek naar een simpele nokia waarmee ik die pincode uit kan zetten.
Oh waar? Ik twijfel nog tussen een ritje Antwerpen of ff bestellen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zo, iPhone besteld. (nee niet via die paupersite).
Binnenkort weer een heleboel vragen
Heb nu eindelijk een gsm`tje ter beschikking en de pin eraf gemikt. Nu heb ik meteen ontvangst met de iphone.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja wanneer je een pin op je sim hebt, geeft je telefoon dit aan. Dit kan dmv. geen netwerk zijn.
Zelf heb ik het ook gehad, gewoon je simcode eraf gooien en dan moet het geen problemen meer opleveren.
Tevens kan je je simcode ook gewoon via de iPhone uitzetten
Cheersquote:Op maandag 30 maart 2009 17:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb nu eindelijk een gsm`tje ter beschikking en de pin eraf gemikt. Nu heb ik meteen ontvangst met de iphone.
Al helemaal uitgespeeldquote:
2call.nl , maar die werken weer via phoneshop.nl . Helaas gisteren mail gekregen dat er 10dagen levertijd op zit. Moet dus nog ff wachten.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:08 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh waar? Ik twijfel nog tussen een ritje Antwerpen of ff bestellen...
Ik heb het in de shop gedaan, de aanwezige deerne had lang op me in gepraat toen ik de telefoon afhaalde. Tis iedere 3 maanden opzegbaar, maar je betaalt wel per kwartaal ineens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
Jailbreaken is wat anders dan unlocken hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik heb sinds vandaag m'n iPhone via T-mobile, maar zit de komende drie maanden nog vast aan een KPN-abonnement. Dacht eraan het simlock eraf te halen, maar lees veel tegenstrijdige dingen op internet. Kan ik dat ding nu wel of niet jailbreaken, gezien het feit dat er al 2.2.1 firmware opstaat?
nee moet via de shop omdat ze de iphone willen zien. door die verzekering heb ik na het afgebroken mute-knopje wel een nieuwe iphone laten brengenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |