quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Gokje: er staat Eppel - Made in Nigeria op de achterkant.
Kopen man! Ze hebben zelfs N97 al in stock 45x voor 280¤quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Landgeld het volgende:
Te vertrouwen:
http://www.e-shopfast.com/index.php?_a=viewProd&productId=43
Lijkt me niet duur!
"Gauwe handel!"quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:55 schreef Intocable het volgende:
[..]
Kopen man! Ze hebben zelfs N97 al in stock 45x voor 280¤![]()
![]()
Iphone 5G!11@#423!!Einzzwei!211quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef Intocable het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze de opvolger van de huidige iPhone al niet aanbieden voor ¤300
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iphone 5G!11@#423!!Einzzwei!211
Maar dergelijke producten moet je gewoon bij bekende dealers aanschaffen
Thanks, was er gisteren uiteindelijk toch achtergekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Klik op je iPhone en druk rechtsonder op 'Synchoniseren'?
Vergeet de lyrics nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Thanks, was er gisteren uiteindelijk toch achtergekomen.
Iemand een tip hoe ik het beste album arts kan synchroniseren?
Heb dus eerst m'n mp3's op iPhone gezet, kwam er toen achter dat de graphics in de folders niet automatisch werden overgenomen, heb toen m'n bibliotheek geupdate met album arts (gelukt).
En nu wil ik graag dat deze album-arts op m'n iPhone komen, zonder dat m'n iPhone gelijk m'n hele muziekbibliotheek leegtrekt.
Dus alleen voor de nummers die al op m'n iPhone staan.
Lyrics op je iphone?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Vergeet de lyrics nietIk heb alles opnieuw op mijn iPhone gegooid.
Definitely!quote:
Vetquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Definitely!Je kunt een programma downloaden die automatisch lyrics toevoegt aan je iTunes bibliotheek, vervolgens de nummers naar je iPhone kopiėren en tijdens het afspelen van een nummer even op het hoesje drukken. Voila
Met TuneWiki kun je overigens de lyrics automatisch via internet krijgen en speelt 'ie ze nog op de juiste timing ook (voor karaoke in de trein).
Wat is de naam van dat programmaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Definitely!Je kunt een programma downloaden die automatisch lyrics toevoegt aan je iTunes bibliotheek, vervolgens de nummers naar je iPhone kopiėren en tijdens het afspelen van een nummer even op het hoesje drukken. Voila
Met TuneWiki kun je overigens de lyrics automatisch via internet krijgen en speelt 'ie ze nog op de juiste timing ook (voor karaoke in de trein).
iLyricsquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is de naam van dat programma
Hij downloadt de lyrics, je hebt het programma daarna niet meer nodig. Als de artiest en de naam van het nummer goed staan ingevuld vindt 'ie 't meestal wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Skv het volgende:
iLyrics zegt bij ongeveer de helft 'Not Found'.
Anyway, ik laat hem vannacht wel aanstaan, hij moet 9.000 nummers uitzoeken. Ben benieuwd!
Hoe zie ik in iTunes zelf de lyrics bij het nummer? En moet ik altijd iLyrics laten draaien tijdens iTunes of niet?
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het toch niet fijn, nu maar weer audioboekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:24 schreef NanKing het volgende:
Voor degenen die van lezen houden is Stanza echt een aanrader.
Hitchhiker's Guide To The Galaxy de volledige 13,8 uurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar ik vond het toch niet fijn, nu maar weer audioboeken![]()
Audioboeken zijn zwaar ondergewaardeerd![]()
Doe mij dan maar het echte boekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Hitchhiker's Guide To The Galaxy de volledige 13,8 uur
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:09 schreef magnifor het volgende:
Ik ben nu mijn iPod Touch 2G aan het jailbreaken aangezien die nu compleet gekraakt isKan ik de Cydia appstore en de Apple Appstore naast elkaar gebruiken? Want heb een aantal apps gekocht in de Apple Appstore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |