500 - Internal Server Errorquote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef TNA het volgende:
[..]
En check de site in de OP als je klaar bent met jailbreaken. Downloaden, naar iTunes slepen, synchroniseren
Het hoorspel is geweldig, dat was het eerste, daarna kwam het boek en toen nog een of andere film (die ik eigenlijk heel veel minder vind).quote:
Films zijn in het algemeen minder, maar ik moet zeggen dat het lezen van een boek op de iphone een leuke optie is voor bijvoorbeeld trein c.q. busreizigersquote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Het hoorspel is geweldig, dat was het eerste, daarna kwam het boek en toen nog een of andere film (die ik eigenlijk heel veel minder vind).
quote:Vandaag heeft Electronic Arts 16 nieuwe games voor de iPhone aangekondigd die in de loop van 2009 in de App Store beschikbaar moeten komen. Onder de 16 titels bevinden zich onder andere: FIFA, Tiger Woods, NBA Live, Need For Speed, en American Idol. Opmerkelijk is dat Electronic Arts ook Need For Speed noemt bij de nieuwe games. Need For Speed wordt namelijk al maandenlang uitgesteld, en wij worden rustig gehouden met nieuwe screenshots of een nieuwe video. Hopelijk gaat dit met de andere games die EA aan het ontwikkelen is beter.
Met de komst van de games van EA, die naar verwachting van hoge kwaliteit zullen zijn, zullen er ook een groot aantal ‘kloons’ sneuvelen. De verkoop van o. a voetbal games, en risk kloons zullen dalen nadat EA zijn bekende titels uitbrengt. Alle 16 EA spellen voor de iPhone:
* Tiger Woods
* Madden
* NBA Live
* Spore Creatures
* Mystery Mania
* Wolfenstein RPG
* American Idol
* Command & Conquer
* SSX
* Connect Four
* Battleship
* Need For Speed
* Sims 3
* RISK
* Monopoly classic
* Clue
Zoals men vaker zegt, eerst erin verdiepenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef richbitch het volgende:
Nou heb m'n Iphone gejailbreakt, fantastisch! NOT!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar pauper dingen gezien.. iemand een mooi overall theme???
quote:John Carmack van id Software heeft een open source-variant van de game Wolfenstein 3D uitgebracht voor iPhone en iPod touch. De game wordt beschikbaar gesteld onder de GPL-licentie en het zal daarom duidelijk zijn: dit is geen game die je via de App Store kunt installeren. Je zult een jailbreak moeten uitvoeren om Wolfenstein 3D te kunnen spelen.
Waarom heb je dan gejailbreakt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef richbitch het volgende:
Nou heb m'n Iphone gejailbreakt, fantastisch! NOT!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar pauper dingen gezien.. iemand een mooi overall theme???
Wat denk je dat ik eerst ga kijken wat er allemaal is..quote:
Misschien ben je gewoon een luie gemakzuchtige donder. Wat denk jij, ik jailbreak dat ding en de Meest Fantastische Apps zullen vanzelf binnenstromen? My god. Daarnaast, alle skins zijn sowieso lelijk, of je moet een tokkie zijn die van bling bling houdt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:37 schreef richbitch het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik eerst ga kijken wat er allemaal is..
Tja is een eerste reactie straks op m'n gemak maar ff verder kijken. Ik zal wel niet alles hebben ontdekt
Ja dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een luie gemakzuchtige donder. Wat denk jij, ik jailbreak dat ding en de Meest Fantastische Apps zullen vanzelf binnenstromen? My god. Daarnaast, alle skins zijn sowieso lelijk, of je moet een tokkie zijn die van bling bling houdt.
Ey pipo, ik heb Cydia toch en wat source lijsten, nou nou.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een luie gemakzuchtige donder. Wat denk jij, ik jailbreak dat ding en de Meest Fantastische Apps zullen vanzelf binnenstromen? My god. Daarnaast, alle skins zijn sowieso lelijk, of je moet een tokkie zijn die van bling bling houdt.
En dan is het dus aan jou om daarin te zoeken... jailbreak an sich voegt niets toe aan je iPhone.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ey pipo, ik heb Cydia toch en wat source lijsten, nou nou.
Ok fijn dat je dat even hebt bevestigd, ik had dus wel mooie skins verwacht!
Dan maak je er zelf een, ben je gelijk van al je skin(s) problemen afquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ey pipo, ik heb Cydia toch en wat source lijsten, nou nou.
Ok fijn dat je dat even hebt bevestigd, ik had dus wel mooie skins verwacht!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef richbitch het volgende:
pff iphone icm jailbreak is heilig voor julie?
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met je iPhone en de Appstore heb je geen reden om te jailbreaken.
Echter, het levert veel voordelen op. Vrijwel alles wat pas in firmware 3.0 komt, is met een jailbreak al mogelijk, en meer dan dat: copy/paste, navigatie (xGPS), tethering, bestandsuitwisseling via bluetooth, een zoekfunctie, een videorecorder, fatsoenlijke sms-software zonder preview en met een karakterteller, themes en ten slotte veel extra instellingen (zoals Safari die niet meer draait als je in bed ligt). Daarbij komt dat je de meeste applicaties uit de Appstore gratis kunt downloaden via cracksites.
Speculaties.quote:The Mac Observer denkt een spannend iPhone-gerucht te hebben opgepikt. Nadat Apple details bekendmaakte over turn-by-turn navigatie op de iPhone speculeerde Ted Landau al dat TomTom en Garmin binnenkort wel van de partij zullen zijn. Het is niet moeilijk om zoiets te bedenken, want beide bedrijven zijn marktleider op het gebied van navigatie.
Maar Ted beweert nu onofficieel en op basis van bronnen die hij verder niet onthult, de bevestiging te hebben gekregen dat TomTom bezig is om navigatiesoftware voor de iPhone te maken. Het zal vlak na de release van iPhone OS 3.0 beschikbaar komen, mogelijk pas in het vierde kwartaal. Dat klinkt niet als “vlak na”, want iedereen verwacht dat iPhone OS 3.0 zo rond de zomer al beschikbaar zal zijn. Ted beweert echter, dat TomTom redenen heeft om te denken dat het nieuwe iPhone OS veel later komt: pas in augustus of september komt het voor het algemene publiek beschikbaar.
Vlak daarna komt de GPS-applicatie uit, waarschijnlijk pas in het vierde kwartaal. Aanvankelijk zijn betaalde diensten zoals verkeersinformatie nog niet beschikbaar. Verder schijnen ze zich in het hoofdkantoor in Amsterdam vooral druk te maken hoe de software niet gehackt kan worden.
Heilig? Neuh... wel beter om zo de iphone aan te passen naar mijn persoonlijke smaakquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:23 schreef richbitch het volgende:
pff iphone icm jailbreak is heilig voor julie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |