Mijn GOD. Net een PM ontvangen:quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:55 schreef Intocable het volgende:
[..]
Kopen man! Ze hebben zelfs N97 al in stock 45x voor 280¤![]()
![]()
Ik wil graag kunnen switchen tussen mes, pistool, machine geweer en grote mega gun zoals in de originele Wolfenstein. Dat kan toch welquote:Op zondag 29 maart 2009 21:45 schreef Skv het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Volgens mij kan het niet en is het niet nodig; alle wapens putten uit dezelfde ammo. Je nieuwste wapen is je wapen dat je gebruikt.
Dat meen je niet!!!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn GOD. Net een PM ontvangen:
"hey,
ik heb gelezen dat je besteld hebt bij e-shopfast....
is dat echt te vertrouwen?
want ik heb daar ook geld gestort maar krijg geen reactie van de mannen?
mvg,
nys. "Zou ik hem vertellen dat het sarcasme is?
-"Je moet het geld nog een keer overmaken. Het is de eerste keer mis gegaan. Als het dan toch 2x is betaald krijg je je geld heus wel terug."quote:Op zondag 29 maart 2009 21:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn GOD. Net een PM ontvangen:
"hey,
ik heb gelezen dat je besteld hebt bij e-shopfast....
is dat echt te vertrouwen?
want ik heb daar ook geld gestort maar krijg geen reactie van de mannen?
mvg,
nys. "Zou ik hem vertellen dat het sarcasme is?
Zeg dan meteen dat het rekeningnummer is veranderd in <insertjerekeningnummer>quote:Op maandag 30 maart 2009 12:59 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
-"Je moet het geld nog een keer overmaken. Het is de eerste keer mis gegaan. Als het dan toch 2x is betaald krijg je je geld heus wel terug."
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het rekeningnummer is veranderd in <insertjerekeningnummer>
Mja wanneer je een pin op je sim hebt, geeft je telefoon dit aan. Dit kan dmv. geen netwerk zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:51 schreef jpjedi het volgende:
Mijn iphone draait geweldig met verschillende simmetjes zonder problemen. Nu heb ik een nieuwe sim van de zaak en ik krijg er geen netwerk mee. Heb het in 2 iphones geprobeerd zonder succes. Nu heb ik het vermoeden dat de pincode het probleem is en die heb ik er geprobeerd af te halen maar hij blijft er om vragen. Helaas heb ik geen ander toestel om even te proberen.
Sim is trouwens actief en zou moeten werken volgens de provider.
Kan die pincode het probleem veroorzaken? Dan moet ik even op zoek naar een simpele nokia waarmee ik die pincode uit kan zetten.
Oh waar? Ik twijfel nog tussen een ritje Antwerpen of ff bestellen...quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zo, iPhone besteld. (nee niet via die paupersite).
Binnenkort weer een heleboel vragen
Heb nu eindelijk een gsm`tje ter beschikking en de pin eraf gemikt. Nu heb ik meteen ontvangst met de iphone.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja wanneer je een pin op je sim hebt, geeft je telefoon dit aan. Dit kan dmv. geen netwerk zijn.
Zelf heb ik het ook gehad, gewoon je simcode eraf gooien en dan moet het geen problemen meer opleveren.
Tevens kan je je simcode ook gewoon via de iPhone uitzetten
Cheersquote:Op maandag 30 maart 2009 17:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb nu eindelijk een gsm`tje ter beschikking en de pin eraf gemikt. Nu heb ik meteen ontvangst met de iphone.
Al helemaal uitgespeeldquote:
2call.nl , maar die werken weer via phoneshop.nl . Helaas gisteren mail gekregen dat er 10dagen levertijd op zit. Moet dus nog ff wachten.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:08 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh waar? Ik twijfel nog tussen een ritje Antwerpen of ff bestellen...
Ik heb het in de shop gedaan, de aanwezige deerne had lang op me in gepraat toen ik de telefoon afhaalde. Tis iedere 3 maanden opzegbaar, maar je betaalt wel per kwartaal ineens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
Jailbreaken is wat anders dan unlocken hequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik heb sinds vandaag m'n iPhone via T-mobile, maar zit de komende drie maanden nog vast aan een KPN-abonnement. Dacht eraan het simlock eraf te halen, maar lees veel tegenstrijdige dingen op internet. Kan ik dat ding nu wel of niet jailbreaken, gezien het feit dat er al 2.2.1 firmware opstaat?
nee moet via de shop omdat ze de iphone willen zien. door die verzekering heb ik na het afgebroken mute-knopje wel een nieuwe iphone laten brengenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:03 schreef KarnSuk het volgende:
Heeft iemand hier z'n iPhone verzekerd via T-Mobile? En moet je perse langs de shop of kan het ook online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |