Hehe, ik had een heel flauw grapje bedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
Echt een hard puntje? Of is het wellicht littekenweefsel?
Ik ga het checkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ook mooi is, is Rachael Yamagata.
De nummers Quiet en Moments With Oliver zijn het mooist vind ik. Maar de rest ook
Nee echt een hard puntjequote:Echt een hard puntje? Of is het wellicht littekenweefsel?
Supradeluxequote:Op woensdag 11 maart 2009 01:41 schreef MaJo het volgende:
De kans is trouwens aanwezig dat ik over 2 weken een paar dagen naar engeland ga met mijn mams![]()
Wat is trouwens dat nummer waar ik doorheen zat te lullen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het checkenEcht
[..]
Nee echt een hard puntjeVet vaag
Ja heftigquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[upd] 10 doden bij schietpartij Duitse school
Fijn
Geen dilemma, gezeikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Hoezo volgende week wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik hou me even afzijdig van advies. Wellicht volgende week.
Omdat ik er even over na moet denkenquote:
Zelfde hier. Maar als je elkaar eerst elke dag spreekt en vaak samen iets doet, dan zijn er op een gegeven moment wel bepaalde verwachtingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vriendin, E., met wie ik eigenlijk niet zo vaak afspreek, en die ik sowieso niet zo vaak spreek, maar als we elkaar wel spreken is het gezelligNooit verwijten dat we elkaar te weinig zien ofzo. Geen gedoe, geen gezeik
Ik haat claim vriendinnen
Been there, tried that, vond het niet zo geslaagdquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Whiteguy het volgende:
Doe es gewoon google chrome draaien dan allemaal
Truequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier. Maar als je elkaar eerst elke dag spreekt en vaak samen iets doet, dan zijn er op een gegeven moment wel bepaalde verwachtingen.Als het afspreken minder wordt, dan snap ik wel dat dat vervelend is.
Ik block alleen ads die ik irritant vind, zoals de soort die opeens een groot deel van je scherm overnemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een tijdje AdBlock Plus draaien maar die heb ik verwijderd. En toen een addon gebruikt met 'Kharma' ofzo, werkte op zich wel goed maar ik snapte geen hol van hoe ik het moest instellenEn nu heb ik niks meer
Maar geen adds die over tekstvakken heenlopen hier gelukkig
Met de autoquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Supradeluxe
Vliegen of met de auto?
Rebellion (Lies)quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is trouwens dat nummer waar ik doorheen zat te lullen?
Grote kans dat als ik weer vervelende adds tegenkom ik Adblock Plus weer installeer hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik block alleen ads die ik irritant vind, zoals de soort die opeens een groot deel van je scherm overnemen
Had Soempie niet ooit een melding gekregen dat ze een tentamen had gehaald die ze niet had gemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef MaJo het volgende:
WTFIk krijg een mailtje dat ik een tentamen niet gehaald heb. Ik heb recentelijk geen tentamens gehad dus kijk om welke het gaat. Gaat het om een tentamen van 14 juli 2008 die ik nooit gemaakt heb
![]()
![]()
UvA is lekker snel
Wat een slap gelul zegquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:43 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Zo, ik heb ff een hele tijd afwezig geweest. Heb het nogal druk gehad. Maar er is weer een nieuwtje: er is tussen de (seks)relatie en mezelf toegegeven dat we toch wel verliefd op elkaar zijn. Nu nog bepalen of we ook daadwerkelijk echt een stel zijn, want het beestje bij de naam noemen is in dit geval niet geheel makkelijk, zeker niet wanneer dit in eerste instantie niet de bedoeling was...
Thanks.quote:
Je bedoelt te zeggen dat je een mening hebt waarvan je weet dat PS die niet bevalt? Ik denk dat ze er meer aan heeft dat je het dan gewoon zegt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou me ook maar wijselijk afzijdig voorlopig
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had Soempie niet ooit een melding gekregen dat ze een tentamen had gehaald die ze niet had gemaakt?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een slap gelul zeg
Als je allebei verliefd bent en je doet alles wat je in een relatie doet, dan ben je gewoon een stel
Die "eerste instantie" ben je voorbij. Station gepasseerd.
Ik waarschijnlijk maar denk dat ik het druk heb met iets anders voor een meetquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou me ook maar wijselijk afzijdig voorlopig
Zijn er vrijdag nog mensen in Amsterdam? Ga naar die carrierebeurs en daarna misschien nog even de stad in.
Welke?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven van een Nick Cave-nummer zitten genieten
Welke bank werk je dan? Het lijkt wel alsof het goed fout gaat daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
En het is hier zometeen borrel-tijd: 1 collega gaat weg bij de bank, en de ander gaat een kantoor in Frankrijk runnen
Nooit grappig!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik op de site van Radiohead te kijken, zie ik dat ze op Werchter staan. Ik helemaal blij.
Is dat gewoon nog het tourschema van vorig jaar
As I Sat Sadly By Her Sidequote:[b]Op woensdag 11 maart 2009 16:46
Welke?
Wordt het weer vaste prik?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
Zo even een sigarettenpauze
werk gaat goedis de eerste keer dat ik voor mijn ouders werk sinds ik Ritalin gebruik en merk dat ik veel geconcentreerder ben
niet even tussendoor fok checken enzo
denk dat ze wel blij met me zullen zijn
Fan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Groningen het Glazen Huis krijgt, dan mag ik weer eens kilometers pakken in de kerstvakantie.
Euhquote:Of ik nog langs de dopingdokter ga, is iets voor later.
Stimulerende middelen kopen om mezelf op de been te kunnen houden in de trein. Vorig jaar vond ik het leuk om van en naar Breda te reizen, maar daar gaat tijd in zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |