Nope. De serie. De liveshow heb ik trouwens wel stukken van gezien en dat was echt grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Een liveshow?
Juist die bloopers zijn het leukstquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij hebben thuis ook 2 liveshows liggen, waarvan ik ook vlagen gezien heb, geweldig is dat.
Lijkt me best moeilijk om zoiets live in een theater neer te zetten.
Dat vind ik nou leuk bedachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookAls je je hebt ingeschreven wordt je geschikt
Kwestie van een paar dagen doorbijten(no pun etc).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
mijn kies doet steeds meer pijndenk dat ie doorkomt aangezien er een 'flapje' overheen zit
Ja zo kun je dat lezen jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:02 schreef wyccie het volgende:
Koorts van pijnstillers?
Ik wilde happenquote:
Hier is het op dinsdagavondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:33 schreef wyccie het volgende:
Ik wil ook wel eens meedoen aan zo'n quiz, maar vaak zijn leuke dingen op donderdagavond als ik moet werken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef MaJo het volgende:
Vooralsnog geen koorts volgens mijwel super moe. Maar ben de laatste dagen ook veel te laat gaan slapen
zo maar lekker een tukkie doen
Ah tofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens net een hele tijd naar Arcade Fire zitten luisteren op de achtergrond
Ik denk dat ik dat wel vaker ga draaien
Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/1(...)-naar-amsterdam.html
Oeh, misschien dat ik daar iets voor ga proberen te scoren
quote:
Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
AKQ-team, be prepared. Morgen ga ik jullie om diepgaand en diepzinnig advies vragen, maar nu ben ik te moe
Slaap lekker
Niet. Je kan het wel met een geheimzinnig tooltje omzetten naar een .doc bestand, dan kan het met een tekstverwerkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
Vraag: hoe kan ik in een PDF digitaal mijn gegevens invullen?
Voordat ik het ding ga printen, invullen, inscannen en mailen, wil ik eerst weten of er een makkelijkere oplossing is.
Nee hoor, maar ik moet em opnieuw vinden en daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ben zeker ongeschikt voor dat tooltje?
Ben je dood verklaard, krijg je een bloemetje. Een groot gedeelte van de inwoners in deze gemeente is zelf bloemenkweker en heeft kassen vol staanquote:'U bent getrouwd, overleden en verhuisd'
Zo'n 25 inwoners van de gemeente Kaag en Braassem kregen de afgelopen dagen een paar vreemde berichten te horen..
Mensen zouden getrouwd, verhuisd of zelfs overleden zijn volgens de gemeente.
FAIL
De oorzaak was een fout tijdens een cursus voor medewerkers van de afdeling Burgerzaken van de gemeente, vorige week dinsdag. Zij leerden hoe je gegevens moest invoeren in de administratie van de gemeente. Ze mochten oefenen met zelfbedachte gebeurtenissen.
De gegevens kwamen niet in hun systeem, maar wel in die van de belastingdienst of een pensioenfonds.
Bloemetje
De 'slachtoffers' krijgen morgen bezoek van medewerkers van de gemeente, die excuses en een bloemetje komen brengen.
2e dus, met 3 punten verschilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga straks quizzen. Kijken of we een keertje kunnen winnen
Wat ook mooi is, is Rachael Yamagata.quote:
Echt een hard puntje? Of is het wellicht littekenweefsel?quote:ik heb echt iets raars trouwensik zat net in mijn mond te voelen en er steekt een punt door mijn tandvlees
Het zit op de plek waar mijn verstandskies laatst getrokken is, vet vaag
![]()
volgens mij is mijn mond aan het afsterven
Hehe, ik had een heel flauw grapje bedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
Echt een hard puntje? Of is het wellicht littekenweefsel?
Ik ga het checkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ook mooi is, is Rachael Yamagata.
De nummers Quiet en Moments With Oliver zijn het mooist vind ik. Maar de rest ook
Nee echt een hard puntjequote:Echt een hard puntje? Of is het wellicht littekenweefsel?
Supradeluxequote:Op woensdag 11 maart 2009 01:41 schreef MaJo het volgende:
De kans is trouwens aanwezig dat ik over 2 weken een paar dagen naar engeland ga met mijn mams![]()
Wat is trouwens dat nummer waar ik doorheen zat te lullen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het checkenEcht
[..]
Nee echt een hard puntjeVet vaag
Ja heftigquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[upd] 10 doden bij schietpartij Duitse school
Fijn
Geen dilemma, gezeikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Hoezo volgende week wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm ik hou me even afzijdig van advies. Wellicht volgende week.
Omdat ik er even over na moet denkenquote:
Zelfde hier. Maar als je elkaar eerst elke dag spreekt en vaak samen iets doet, dan zijn er op een gegeven moment wel bepaalde verwachtingen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vriendin, E., met wie ik eigenlijk niet zo vaak afspreek, en die ik sowieso niet zo vaak spreek, maar als we elkaar wel spreken is het gezelligNooit verwijten dat we elkaar te weinig zien ofzo. Geen gedoe, geen gezeik
Ik haat claim vriendinnen
Been there, tried that, vond het niet zo geslaagdquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Whiteguy het volgende:
Doe es gewoon google chrome draaien dan allemaal
Truequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zelfde hier. Maar als je elkaar eerst elke dag spreekt en vaak samen iets doet, dan zijn er op een gegeven moment wel bepaalde verwachtingen.Als het afspreken minder wordt, dan snap ik wel dat dat vervelend is.
Ik block alleen ads die ik irritant vind, zoals de soort die opeens een groot deel van je scherm overnemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een tijdje AdBlock Plus draaien maar die heb ik verwijderd. En toen een addon gebruikt met 'Kharma' ofzo, werkte op zich wel goed maar ik snapte geen hol van hoe ik het moest instellenEn nu heb ik niks meer
Maar geen adds die over tekstvakken heenlopen hier gelukkig
Met de autoquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Supradeluxe
Vliegen of met de auto?
Rebellion (Lies)quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is trouwens dat nummer waar ik doorheen zat te lullen?
Grote kans dat als ik weer vervelende adds tegenkom ik Adblock Plus weer installeer hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik block alleen ads die ik irritant vind, zoals de soort die opeens een groot deel van je scherm overnemen
Had Soempie niet ooit een melding gekregen dat ze een tentamen had gehaald die ze niet had gemaakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef MaJo het volgende:
WTFIk krijg een mailtje dat ik een tentamen niet gehaald heb. Ik heb recentelijk geen tentamens gehad dus kijk om welke het gaat. Gaat het om een tentamen van 14 juli 2008 die ik nooit gemaakt heb
![]()
![]()
UvA is lekker snel
Wat een slap gelul zegquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:43 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Zo, ik heb ff een hele tijd afwezig geweest. Heb het nogal druk gehad. Maar er is weer een nieuwtje: er is tussen de (seks)relatie en mezelf toegegeven dat we toch wel verliefd op elkaar zijn. Nu nog bepalen of we ook daadwerkelijk echt een stel zijn, want het beestje bij de naam noemen is in dit geval niet geheel makkelijk, zeker niet wanneer dit in eerste instantie niet de bedoeling was...
Thanks.quote:
Je bedoelt te zeggen dat je een mening hebt waarvan je weet dat PS die niet bevalt? Ik denk dat ze er meer aan heeft dat je het dan gewoon zegt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou me ook maar wijselijk afzijdig voorlopig
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had Soempie niet ooit een melding gekregen dat ze een tentamen had gehaald die ze niet had gemaakt?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een slap gelul zeg
Als je allebei verliefd bent en je doet alles wat je in een relatie doet, dan ben je gewoon een stel
Die "eerste instantie" ben je voorbij. Station gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |