Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had Soempie niet ooit een melding gekregen dat ze een tentamen had gehaald die ze niet had gemaakt?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een slap gelul zeg
Als je allebei verliefd bent en je doet alles wat je in een relatie doet, dan ben je gewoon een stel
Die "eerste instantie" ben je voorbij. Station gepasseerd.
Ik waarschijnlijk maar denk dat ik het druk heb met iets anders voor een meetquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou me ook maar wijselijk afzijdig voorlopig
Zijn er vrijdag nog mensen in Amsterdam? Ga naar die carrierebeurs en daarna misschien nog even de stad in.
Welke?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven van een Nick Cave-nummer zitten genieten
Welke bank werk je dan? Het lijkt wel alsof het goed fout gaat daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
En het is hier zometeen borrel-tijd: 1 collega gaat weg bij de bank, en de ander gaat een kantoor in Frankrijk runnen
Nooit grappig!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ik op de site van Radiohead te kijken, zie ik dat ze op Werchter staan. Ik helemaal blij.
Is dat gewoon nog het tourschema van vorig jaar
As I Sat Sadly By Her Sidequote:[b]Op woensdag 11 maart 2009 16:46
Welke?
Wordt het weer vaste prik?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef MaJo het volgende:
Zo even een sigarettenpauze
werk gaat goedis de eerste keer dat ik voor mijn ouders werk sinds ik Ritalin gebruik en merk dat ik veel geconcentreerder ben
niet even tussendoor fok checken enzo
denk dat ze wel blij met me zullen zijn
Fan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Als Groningen het Glazen Huis krijgt, dan mag ik weer eens kilometers pakken in de kerstvakantie.
Euhquote:Of ik nog langs de dopingdokter ga, is iets voor later.
Stimulerende middelen kopen om mezelf op de been te kunnen houden in de trein. Vorig jaar vond ik het leuk om van en naar Breda te reizen, maar daar gaat tijd in zitten.quote:
Oh dit kan ik wel deels beantwoordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef wyccie het volgende:
Dat Glazen Huis, dat is het Radio 3FM ding toch?
En je gaat altijd elke dag daarheen? En dan wat? Er mag toch niemand naar binnen?
Werk je niet?
Echt, waarom vraag ik dit?
Omdat je de hoop op een normaal antwoord nog niet op hebt gegeven?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef wyccie het volgende:
En je gaat altijd elke dag daarheen? En dan wat? Er mag toch niemand naar binnen?
Werk je niet?
2004 was ik nog heel dichtbij (Utrecht, red.), vorig jaar ging ik wel actief op verplaatsing. Met de trein ben ik al heen of terug bijna twee uur zoet. 's Nachts ben ik toeschouwer voor de buis want ik houd het zo basic mogelijk (ik ben te gierig om een hotel te boeken, red.).quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef wyccie het volgende:
Werk je niet?
Best goed van me, hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Omdat je de hoop op een normaal antwoord nog niet op hebt gegeven?
Of een beetje te optimistischquote:
Duurde nog even, ik vond er eerst niets aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zie dat Ofyles2 zijn hele FB heeft volgepend. Ga ik later eens naar kijken, misschien komen we er dan achter wie die mafkees is.
Lily Allenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Festivalinfobezoekers:
Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, Lily Allen, The Mars Volta, Flaming Lips, Pendulum, Laurent Garnier, Röyksopp, Mogwai, Ghinzu, Fleet Foxes, Social Distortion, Lady Gaga, Just Jack, Priscilla Ahn, M. Ward en The Hickey Underworld.
Als nieuwe namen voor Rock Werchter
Neuh dat niet, maar misschien af en toe eens een opdrachtje doenquote:
Voor iemand die liefst incognito blijft op FOK! ben je best nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zie dat Ofyles2 zijn hele FB heeft volgepend. Ga ik later eens naar kijken, misschien komen we er dan achter wie die mafkees is.
Hoe weet jij dat ik nu weg moet om te trainen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat klinkt dan weer zo pessimistisch.![]()
Tot later.
http://www.jansmit.com/gastenboek/quote:Heey jan,
Ik was vandaag bij je en te gek dat het was en je praatte zelfs paar keer en zei zelfs me naam. Ik zelf zei tegen je dat ik zenuwachtig was en je stelde me gerust. Weet je ik was een hele erge fan maar nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg meer .Je bent gewoon de beste artiest die ik ken en een lekkerding tongue wink Ik ben zo blij om jou ontmoet te hebben ik was zo zenuwachtig je bent echt geweldig. En over je tatoo je moet het lekker zelf weten en ik vindt het zo lief van je om dat te laten zetten voor Yolanthe zo romantich en wat alle media zegt moet je laten gaan het is jou lichaam toch.(wel jammer dat je hem vandaag niet liet zien maarja) en nog heel erg gefeliciteerd met je gouden harp al heb ik dat live ook gedaan hahah je bent gewoon top andere woorden heb ik gewoon niet
xxx mandy xxx uit Den Haag
ps. ik hou van je om wie je bent
Tijden niet, hoe vaak ze rijden wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef MaJo het volgende:
Maar als ik het goed begrijp ben je een treinenfan Ofyles? Ik ken iemand die kent alle treinnummers en tijden enzo uit zijn hoofdHeb jij dat ook?
Moet ergens bij Leidsche Rijn geweest zijn. Vorig jaar reed ik daar voor het laatst langs met een lijnbus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net thuis aangekomen
En gelijk m'n goede daad van de dag onderweg gedaan: flitscontrole op de A2 doorgegeven, hectometerpaaltje 47.4 Utrecht richting Amsterdam, onder een brug. Gelijk op 538 in het display zichtbaar, en om 19:30 met het verkeersnieuws
Tussen Breukelen en Abcoudequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Moet ergens bij Leidsche Rijn geweest zijn. Vorig jaar reed ik daar voor het laatst langs met een lijnbus.
Grappigquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijden niet, hoe vaak ze rijden wel.
Over treinnummers gesproken: ik reis dagelijks met de series 2100, 2200 en 2600. Vroeger incidenteel met moederlief de serie 3000.
Overigens ben ik mijn forumcarrière begonnen op retmetro.nl, niet te verwarren met ret.nl.
Ik zit te twijfelen tussen de series 800 en de 3000 (van respectievelijk Maastricht/Heerlen en Nijmegen naar Alkmaar, Schagen en Den Helder) series 3100 en 3500 (vanuit Eindhoven en Nijmegen naar Schiphol).quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
GrappigDe tijden van sommige treinen weet ik wel, zoals de trein van Utrecht naar Amsterdam en terug, en de trein naar Den Haag vanaf Utrecht en Amsterdam
Maar die heb ik gewoon vaak genomen.
Met welke series ik reis heb ik geen idee van, maar dat weet jij waarschijnlijk welDubbeldekker van Utrecht naar Amsterdam en terug met van die paarse stoelen. Ze hebben nu ook nieuwe met blauwe stoelen
Die ruiken nog fris
Ik ga van Utrecht Centraal naar Amsterdam Amstel, dus de treinen uit Maastricht/Heerlen en Nijmegen inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de series 800 en de 3000 (van respectievelijk Maastricht/Heerlen en Nijmegen naar Alkmaar, Schagen en Den Helder) series 3100 en 3500 (vanuit Eindhoven en Nijmegen naar Schiphol).
Ironisch gezien maakte ik ook mijn eerste rit met de Regiorunner (zo heten die nieuwe dubbeldekkers) met de serie 3000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |